Үш бидің шешендік сөздері Не үйрендім?
Түркістаноблысы
Арысқаласы
С.Сейфуллинатындағыжалпы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі:
Бейсенбаева Айнур Турсинтаевна
Сабақтың тақырыбы:
Үш бидің шешендік сөздері Не үйрендім? |
Мұғалімнің аты-жөні: Бейсенбаева А
Күні: 16.03.2020 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 2 «Ә» | Қатысқан оқушылар саны: 26 | Қатыспаған оқушылар саны: 0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.4.1 — сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану
2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 2.3.3.1 — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексеру Дескриптор Өлеңді оқиды Түйінді сөздерді табады Сол сөздердің мағынасын айтады ҚБ мадақтау |
Мадақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Үш бидің шешендік сөздері «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы
10 минут
|
Қолдану
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс. Үш би. Мағынаны тану кезеңі (тақырыппен жұмыс) — Балалар, би, шешен деген сөздерді естігендерің бар ма? Мағынасын қалай түсінесіңдер? (Оқушылардың ой пікірін тыңдап, толықтырып, жан жақты мағлұмат беру) — Қазақ халқына тән ең бір атақты, аяулы өнердің бірі – шешенд3к – нер7 шешен деп – алғыр ойлы, тапқыр тілді, сұңқар үнді адамды айтады. Би, шешендер халықтың ынтымағын, бірлігін сақтауда, елін, жерін қорғап, халықтық намысымызды, ұлттық салт — дәстүрімізді сақтап, парасаттылыққа, адамгершілікке тәрбиелеуде зор еңбек сіңірген. Ел аузында: Төле тауып айтады, Қазыбек қазып айтады, Әйтеке жарып айтады, — деген сөз бар. Оның мәнісі Төле би – ақылды, әділ адам болған. Қазыбек би – шешен, тапқыр, батыл кісі болған. Әйтеке би шешендігімен қоса ел билеген кісі болған. Үшеуі де – халық қамын ойлаған кісі болған. Оқулықтағы Нұрлан Оразалиннің «Үш би» өлеңін мәнерлеп оқыту. Мәнін түсіндіру. — Балалар, өздерің ататектеріңді білесіңдер ме? Қай рудан шыққандығын, қай жүзге жататынын сұрау. — Төле би Ұлы жүзді, Қазыбек би Орта жүзді, Әйтеке би Кіші жүзді басқарған. Ой толғаныс кезеңі Sinkuein (бес жолды өлең) Төле биден – Ұлы жүз, Бірінші жолын айтып беру, ары қарай ұйқастар құрау арқылы жалғастыру. Қазыбектен – Орта жүз, Әйтекеден – Кіші жүз Бабалар салған асыл із. Дескриптор Төле бидің сөзін табады Әйтеке бидің сөзін табады Қазыбек бидің сөзін табады мәтіннен ҚБ шапалақтау |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті
2 минут |
Сергіту сәті «Көңілді күн»
|
Сергіту сәті | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы
Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
«Бәйтерекке көмектес» ойыны I. Балалар, қазір қай мезгіл? Көктем мезгілінде тіршілік жасыл түске енеді, ал мына бәйтеректің жапырақтары әлі сарғайып тұр. Бәйтеректі жасыл түске жайқалтуға білімдерің жете ме көрейік.(әр жапырақтағы сұрақтарға жауап беру) 1. Қандай сөздер бас әріппен жазылады? II. 2.«Кел, балалар, оқылық» өлеңінің авторы кім? III. 3.«Адам болам десеңіз» өлеңінің авторы кім? IV. 4. Бес асыл қасиеттерді ата V. 5. Бес дұшпанды ата VI. 6.«Өнерлі жігіт» әңгімесі кім жайлы? VII. 7. Ойыншық, бауырмал, қоңырау сөздерін буынға бөл VIII. 8. Оқу, білім туралы мақал айту. |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен? |
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгіноқушылар не білді? Сыныптағыахуал қандайболды? Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімдіболдыма? Мен берілген уақытішінде үлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандайтүзетулер енгіздімжəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетінсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытындыбағамдау
Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды жетілдіругекөмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||