Компьютер құнын есептеу
Арыс қаласы
С.Адамбеков атындағы жалпы орта мектебі
Информатика пәнінің мұғалімі:
Джумабаева Жансая Ерсинбаевна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: | Мектеп: С.Адамбеков атындағы ЖОМ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Джумабаева Ж | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Компьютер құнын есептеу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 9.1.1.1-мақсатынабайланыстыкомпьютердіңконфигурациясынтаңдау
9.1.2.1-пайдаланушыныңқажетілігінеқарайбағдарламалықжасақтаманытаңдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлықоқушылар:мақсатынақарайкомпьютердіңконфигурациясынтаңдаужәнеқажеттілігінеқарайбағдарламалықжасақтаманытаңдау
Басымкөпшілігі:базалықконфигурацияныңқызметіменбағдарламалықжасақтамалардысалыстыру Кейбіроқушылар:компьютердіңконфигурацияларынқолданаотырып, бағдарламалықжасақтамаларменпрактикалықжұмысжасау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдылары | Қолдану,талдау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | Мақсатына байланысты котмпьютер конфигурациясын таңдайды және қажеттілігіне қарай бағдарламалық жасақтаманы таңдайды.
Базалық конфигурацияның қызметі мен бағдарламалық жасақтамаларды салыстырады. Компьютердің конфигурацияларын қолдана отырып, бағдарламалық жасақтамалармен практикалық жұмыс жасайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Лексика мен сөз тіркестер тілдік мақсаттар:
Модель,конфигурация,функция, ресурс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Оқушыларға пәнді үйрету барысында барлық қажеттілікке қол жетімді болу үшін сапалықпен, тұрақтылықты жақсартуға және бағасына емес көбірек сапасына мән беру керек екендігіне баулу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Математика (қадам санын есептеу)
Орыс тілі (бағдарламадағы сөздерді қолдану) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім
|
Компьютер құрылғыларының сипаттамалары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
5мин
5мин |
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, назарын сабаққа аудару, топ ережесін құру. «Шаттық шеңбері» арқылы оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Оқушылардың қызығушылығы мен зейінін шоғырландыру мақсатында «Пазл» әдісі арқылы сурет қиындыларын құрастыру арқылы 2 топқа біріктіру. 1-топ «Компьютердің конфигурациясы» 2-топ «Байланыс бағдарламасы» «Миға шабуыл» әдісімен жаңа тақырыпқа шолу жасау үшін бірнеше сұраққа жауап береді. Компьютердің міндетіне қарай конфигурациясын таңдауда қандай қасиеттеріне мән бересіңдер? Программалық қамтамасыз ету түрлері қандай? Компьютерлік программалық қамтамасыз ету дегеніміз не?Оның ролі қандай? Программалық қамтамасыз ету түрлері қандай? Қолданбалы программалардың қандай түрлері бар? Программалық қамтамасыз етудің функционалдық мақсаттары қандай? Программалық қамтамасыз етудің сала критерийлерін атаңдар. «Сен жарайсың!», «Өте жақсы!» сөздермен бағалау |
Жазба қиындылары
«Миға шабуыл» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10мин
7мин
7мин |
Карточкаға тапсырмалар тізімін беру арқылы саралау
І тапсырма. Практикалық жұмыс. 1. Excelпрограммасында компьютер конфигурациясының кестесін құрып құрылғылырдың құнын корсетіңдер.
Дескриптор: 1. Excel программасында кесте құрады 2.Excel программасында құрылған кестеде компьютер конфигурациясының тізімін жазады 3.Excel программасында құрылғылырдың құнын корсетеді.
ІІ тапсырма. Практикалық жұмыс Сурет 2.8-aвтосумма функциясын пайдаланып жалпы шығынды есептеңдер. Kомпьютердің конфигурацияларына қанша ақша кеткенін салыстырыңдар. Дескриптор: 1.Excel программасында автосумма функциясын пайдаланады. 2. Excelпрограммасында автосумма функциясын пайдаланып есептейді. 3. Kомпьютердің конфигурацияларына қанша ақша кеткенін салыстырады.
ІІІ тапсырма. Практикалық жұмыс Кез келген компьютерлік компаниялардың бағалар тізімін пайдаланыңыздар және құнын есептеңіздер. (Pulser.kz)Интернеттен компьютер құнын есептейтін онлайн сайттармен жұмыс істеңдер. Дескриптор: 1.Кез келген компьютерлік компаниялардың бағаларын тізімін пайдаланады. 2.Компьютерлік компаниялардың бағалар тізімін пайдаланып құнын есептейді. 3. Интернеттен компьтер құнын есептейтін онлайн сайттармен жұмыс істейді. ҚБ: Тапсырма орындау барысында/соңында қажеттілігіне қарай тиімді кері байланыс беремін. |
Оқулық ДК немесе Ноутбук
Сурет 2.8
(Pulser.kz) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
4мин
2мин |
«Жетістік сатысы» атты кері байланыс немесе рефлексия
Білемін-түсінемін-қолымынан келедістикерге жазып жапсырады. Үй тапсырмасы: «Электрондық кестеде процестердің моделін өңдеудің құндылығы» деген тақырыпқа эссе жазыңдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау кезінде қолданылатын әдіс-тәсілдер«Шаттық шеңбері» әдісін қолдана отырып, оқушыларды бауырмалдылыққа үйренеді және көңіл күйін көтереді. Топ аттары жазылған қағаз қиындылары қолдана отырып «Пазл» әдісімен топқа біріктіру. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау мен жаңа сабаққа шолу жасау. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы тапсырмаларды өз бетінше шығару.Сабақ соңында оқушыларға кері байланыс ретінде «Жетістік сатысы» әдісін қолданамын. | Оқушыларды тапсырма орындауда «Ойлан-жұптас-бөліс»әдісі арқылы бағалаймын.
«Жетістік сатысы» әдісі арқылы әрбір оқушы сабақтағы іс-әрекетіне кері байланыс береді.
|
Қауіпсіздік техника және интернет желісіндегі қауіпсіздікті сақтай отырып жұмыс істейді.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||