Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту және оның қалыптасуын тексеру құралы шығармашылық сипаттағы тапсырмалар түрлері
Коучинг | Асамбаева Сарқыт Мұратовна | |
Тақырыбы: | Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту және оның қалыптасуын тексеру құралы шығармашылық сипаттағы тапсырмалар түрлері. | |
Жалпымақсат:
|
PISA бағдарламасыбойыншамұғалімдерге оқушыныңоқусауаттылығынарттырудаколлабаративті орта, дағдықалыптастыруынабағыт беру.PISA бағдарламасын орындауда сын тұрғысынан ойлауды іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау;
|
|
Міндеті: | 1.Пайымдау, тұжырымжасаунемесепроблеманышешу, рефлексиялықтәсілменқалайістеугеболатындығынанықтау.
2.Тренингтер мен ойынтүрлерін, тапсырмалардыталқылауүшінтыңдаушылардыңтоптардабірлесежұмысістеуі. 3. Әртыңдаушыныңтапсырманыорындаунегізіндеойларын, сезімдерінбілдіруі. |
|
Сілтеме: | PISA тапсырмалары | |
Оқунәтижесі | Мұғалімдердің сын тұрғысынанойлаудыдамытудысаналыжәнеойменқабылдауынкөздеуі;
PISA тапсырмаларын сыни ойлау арқылы бірлескен топтық жұмыста шешімін анықтауға үйренеді,бағдарлама негізінде мәтінді жаңа форматта талдауға үйренеді,істі тәжірибесінде пайдалануға қадам жасайды. |
|
Түйіндіидеялар | Ø Әлемніңқарқындыөзгеруіжағдайындамұғалімдергеқойылатынжаңаталаптаржөніндегітүсінігінқалыптастыру;
Ø Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; Ø Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін өмірде қолдана алуына бағыттау. |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: | А- 4 парақтары,стикер, маркер, қалам, Сэндвич бағалаупарақтары. | |
Оқытуәдістері: | АКТ
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, көшбасшылық, |
1. Диалог
2. Жеке жұмыс 3. Топтық жұмыс |
Дереккөздері: | PISA тапсырмалары, портал материалдары | |
Тапсырмалар: | Тренинг, ой шақыру, постер қорғау, сэндвичбағалаупарағы, өзін-өзіжәнебірін-бірібағалау; топтықтапсырмажәнеқорғау, рефлексия | |
Оқуғаарналғантапсырма: | Мұғалімгеарналғаннұсқаулық41-49 беттер
|
|
Сабақбойыншакоучинг пен мұғалімдердіңіс-әрекеті: | ||
Ұйымдастыру | Коучингтыңіс-әрекеті | Мұғалімдердіңіс-әрекеті |
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
(3 мин)
|
Шаттық шеңбері.
«Есімдер аллитерациясы» |
«өз есімдерінің бас әріптері бойынша өздерін сипаттайды» |
Топқа бөлу
(3 мин)
|
§ «Жемістербағы» алма апельсин, банан шағынтопқабөлу.
|
Үштүрліжемісатауларынатаптоптаараласады. Солараласқанжемістердітұрубағытымен 3 топқабөлініпотырады. |
Мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауын қадағалап үйренуіне жол ашу(20 мин)
|
«Әлемнің 7 кереметі» шағынбейнежазбасын көру, белгіліжеріндеүзіп, ой шақыру.
Бала көзіменәлемде не ғажап? Жауаптарын тыңдау.
Әңгіменің қалған жерін тыңдату. Әлем кереметтері мен олар орналасқан қалаларды сәйкестендіреді.
Слайдтан PISA бағдарламасы туралы түсінік беру |
Сыни тұрғыда ой қозғау
Бала үшін әлемді не істеу қажет? деген сұраққа жауап айтады.
Топ мүшесі қорғайды,
Сәйкестендіреді.
|
Сын тұрғысынан ойлауды үйрету арқылы оқуға ынтасын арттыру, нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру, әртүрлі ойлауды қажет ететін сұрақтар, проблемалар, ситуациялар төңірегінде ой қорыту, өздерінің “ойларын пісіру”
(10 мин)
|
Проблемалық сұрақтар
1-ші топқа Біз ұжымдық топтарды қалай құра аламыз? Коллабаративті орта қалыптастыруда топтық жұмыстың түрлері
2-ші топқа Оқушыларға PISA бағдарламасының сауатты оқу тапсырмасына қатысу үшін қандай дағды қажет? Сіз оны қалай ұйымдастыра аласыз? 3-ші топқа PISA бағдарламасының емтиханымен танысу кезінде сыни ойлау дағдыларымызды қалай пайдалана аламыз?
|
Маркер, желім, қайшы қолдану
Проблемалық сұрақтарға ой қозғайды.
Мәтінді PISA форматында талдауды түсіндіреді |
PISA тапсырмаларын орындау нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру. (10 мин)
|
Постергетүсіру
Телефон Спортшыаяқкиімі Биікғимараттар Печенье Жұмыскүші
|
Маркер, түрлі- түстіқаламдарқолдану
|
Сергіту | «Сандар ойыны» | |
Бағалау
(5 мин)
|
Топта бірлесе отырып
«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту және оның қалыптасуын тексеру құралы шығармашылық сипаттағы тапсырмалар түрлері.» тақырыбы бойынша не үйренгенін қорытындылайды |
|
Керібайланыс «Сэндвич» тәсілі | Әріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін «Сэндвич» тәсілі арқылы теориялық білімді меңгергенін бақылаймын. | Қызыл түсі- түсінбедім
Сары түс- әлі сұрақтарым бар Жасыл түсі- маған бәрі түсінікті Стиктің біреуін сэндвич парақшасына жапсырады.
|
Қорытындылау | Бұлт, жаңбыр тамшылары, гүлдер |
Анкета
Аты-жөніАсамбаева Саркыт Муратовна
Облыс Алматы
АуданҚаратал
ҚалаҮштөбе
МектепС.И.Морозоватындағы№51 орта мектеп-гимназия
Лауазымыматематика пәнінің мұғалімі
Тақырып Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
және оның қалыптасуын тексеру құралы
шығармашылық сипаттағы тапсырмалар түрлері.