1979-1985 жылдар аралығындағы «қырғи қабақ соғысы» оқиғаларының ерекшеліктері қандай?
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:
12-бөлім.Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Исабекова С.М Сынып: 9 Қатысқандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы | 1979-1985 жылдар аралығындағы «қырғи қабақ соғысы» оқиғаларының ерекшеліктері қандай? |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 9.3.2.3 тарихи фактілер мен картаға сүйене отырып әскери-саяси одақтар НАТО және ВШҰ-ның қарсылығын сипаттау:
9.3.2.5 аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдау: 9.3.1.4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау 9.3.2.4 қырғи-қабақ соғыстан кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау; 9.3.2.8 ХХғасырдың екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді айқындау; |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:«қырғи қабақ соғыс» мағынасын ашады,интеграция мен дезинтеграция ұғымдарын талдай отырып, шиеленіскен себептерді тұжырымдайды.
Басым оқушылар: ХХғасырдың екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді салыстырады Кейбір оқушылар:НАТО және ВШҰ-ң құрылу себептерін, шиеленісулері мен қарсылықтарын талдай отырып, тұлғалардың тарихтағы рөлін бағалайды. |
Бағалау критерийлері |
|
Тілдік мақсаттар
|
Тілдік құзіретті дамыту:
Пәнге тән лексика мен терминология: Тайталас, жаңа саяси ойлау, геогсаяси өзгерістер, Оңтүстүк- солтүстік жаһандық мәселелер, интеграция, дезинтеграция. |
Құндылықтарды баулу
|
«Мәңгілік ел» идеясының құндылықтары Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкүл әлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы- мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген, сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні. |
Пәнаралық байланыс | География. |
Алдыңғы білім | 8.3.2.3, 8.3.2.4, 8.3.2.5. |
Сабақ барысы
Сабақ жоспарлаған кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет
(мұғалімнің және оқушылардың іс әрекеті) |
Ресурстар | ||||||||||||||||
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин
Сабақтың ортасы
|
Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл. Оқушылар сандықшадан кезекпен сұрақтарды алып, алдыңғы алған білім бойынша сұрақтарға жауап береді. Тақырыпқа ену үшін Одақтардың фото суреттері арқылы сабақтың тақырыбын анықтап. Бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарын оқушылар анықтап, стикерлер арқылы үш топқа бөлемін. Жетістік критерийлерін болжайды; Жетістік критерийлерімен танысады Бағалау парақшасын таратып, топ ережесін түсіндіремін. №1апсырмаБілім алушыларға мәтін беріледі оны «ЖИГСО» әдісі арқылы бір –біріне түсіндіреді. I топ. Қырғи -қабақ соғыс және интеграция мен дезинтеграциялық ұғымды талдау ІІ топ.1979-1980ж соғыстың себеп –салдарын табу ІІІ топ.1979-1980ж тарихи тұлғаның рөлін бағалау (топпен талқылап, постер қорғайды) (екі жұлдыз, бір тілек арқылы топ бір- біріне кері байланыс жасайды)
№2 тапсырма: Жұптық тапсырма: Вен диаграммасы арқылы
Қ/Б смайликтер таратамын.
№3 тапсырма: Жеке тапсырма Кескін картаға ХХ ғасырдың 80-жж әлемдегі өзгерістерді түсіреді.
Қ/Б жұлдызша таратамын
|
Презентация
Одақтардың суреттер АКТ Постер қорғау
Оқулық Маркер, ватман.
Дүниежүзінің саяси картасы Дүниежүзінің кескін картасы
|
||||||||||||||||
Сабақтың соңы
Рефлексия 7- мин |
Кері байланыс:
«Бес саусақ» әдісі бойынша Не білдім? Не көрдім? Не үйрендім? Нені білгім келеді? Не қиындық тудырды? – деген сұрақтарға жауап береді.
|
Презентация | ||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||||||||||||||||
Анкета
Аты-жөніИсабекова Сауле Маратовна
Облыс Алматы
Аудан Қаратал
Қала Үштөбе
Мектеп К.Тоқаев атындағы орта мектеп
Лауазымытарих пәнінің мұғалімі
Тақырып 1979-1985 жылдар аралығындағы «қырғи қабақ
соғысы» оқиғаларының ерекшеліктері қандай?