«Шынықсақ шымыр боламыз!»

Зайнуллина Фарида Ромэновна

Білім беру саласы: «Денсаулық»

 

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Денсаулық күні.

 

Тақырыбы: «Шынықсақ,шымыр боламыз!»

 

Мақсаты: Балаларға жаттығудың адам денсаулығына пайдасы мен

шипасы туралы түсіндіре отырып іс жүзінде көрсету. Балалардың дене белсенділігін дамыту,денелерінің түзу сымбатты қалыптасуына көңіл бөлу.

Балалардың қимыл-қозғалысын жетілдіру,салауатты өмір

сүру салтына тәрбиелеу, ептілікке, төзімділікке, достыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

1. Балаларды шеңбер бойымен қозғалыстармен серуендеуге жаттықтыру;

2. Гимнастикалық орындықта тепе-теңдікті сақтап жүруді;

3.Табан мен алақанға сүйеніп,төрттағандап еңбектеу;

 

Құрал-жабдықтар: гимнастикалық орындық,кегли.

Оқу қызметінің барысы: Топка бірсаппен кіріп орналасады. Бір қатарда тұрады.

 

Тәрбиеші: Сәлем қыздар, сәлем ұлдар! Сендердің келе жатқан қыс мезгіліне дайындықтарыңды ,денсаулықтарыңды көрейін деп.Жағдайларың жақсы ешқайсың ауырып жүрмеген шығарсындар.Жарайсындар.Ауырмаңдар. Балалар, сендер сәлем сөзінің мағынасын білесіңдер ме? (Балалардың жауаптары).

Сәлем!» — бұл ең жақсы сөздер! Себебі «сәлем» сау болуды білдіреді! «Шынықсақ,шымыр боламыз» деген не екенін білесіңдер ме? (Балалардың жауаптары).

 

Тәрбиеші: Денсаулықты сақтау — көңілді болған кезде бәрі жақсы болады. Барлығына денсаулық қажет — балалар да, ересектер де, тіпті жануарлар да. Дені сау болу үшін не істеу керек? Сіздің денсаулығыңыз туралы қамқорлық жасауды қалауыңыз керек және оны білуіңіз керек. Егер сендер денсаулықтарыңды бақыламасаңдар, оны жоғалтуларың мүмкін. Сіз денсаулық елінде болдыңыз ба? Сендер дайынсыңдар ма? Ең мықты, епті,жылдам және ең бастысы дені сау адам болғыларың келеді ме?

 

Балалар: Ия, қалаймыз.

 

Тәрбиеші:Ендеше жолға шығайық «Денсаулық еліне»барып денсаулықтарыңды шыңдап келіңдер,мен сендерге келесі жолы соғып тағы тексеремін.Сау болыңдар ,ауырмаңдар,жемістерді көп жеңдер,қолды үнемі жуып жүріңдер.

 

Тәрбиеші:Әркімнің көңіл-күйі жақсы болуы үшін біз бір-бірімізге күлкі сыйлауымыз керек.

 

Бет гимнастикасы:

Ерніңізді күлімсіретіп созамыз «и-и-и», ернімізді түтікке «у — у — у» қоямыз.

Әрқашан сау болуды, ауырмауды қалайсыңдар ма?

 

 

 

 

 

 

 

Тәрбиеші: Онда біз уақытты жоғалтпаймыз — жолда! Музыка естіледі — «Ашық кеңістікті бірге өткізу қызықты».

I бөлім. Балалар қимылдап топты аралап шығады:

1. Аяқтың ұшымен жүру

2. Өкшемен жүру, қол белде

3. Аяқтың сыртымен

3. Адымдап жүру.

4. Тізені жоғары көтеріп жүру

5. Жүгіру тыныс жаттығуы (біз таза ауамен дем алу үшін келдік ).

Т: Міне, біз денсаулықтың сиқырлы жерінде

 

 

Тәрбиеші: Бірақ сендер өздеріңнің қай қалада екендеріңді білесіңдер ме?

(Суретте балаларға жаттығулар жасап тұрған суретті көрсетеді.)

Т:. Осы қаладағы ұранды тыңдаңыз: « Күн сайын жасаймыз,ауырмауды қалаймыз …».Ол не балалар?

Жаттығу бәріне пайдалы, бәріне жаттығу қажет.

Ол бізді жалқаулық пен аурудан құтқарады.

 

 

Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар, енді жүрейік! Өйткені, серуендеу денсаулыққа өте пайдалы.

Бір қатарда қайта құру Балалар бір қатарда тұрады.

Т: жақсы, біз қазірдің өзінде жарты жолдан өттік, сәл шыдау керек, сынақты жеңу керек. Жүрейік?

Балалар: Ия.

Т: Немесе төсекке барып ұйықтағыларың келе ме немесе тәттілерді жейсіңдер ме? Балалар: Жоқ.

Т: Ендеше алға, жолды жалғастырамыз.

II бөлім. Балаларды екі қатарға бөлу.

Жалпы дамыту жаттығуларын орындау үшін балалар екі қатарға бөлінеді .

Жалпы дамыту жаттығулар

Жаттығулар:

 

 

 

 

 

 

 

 

Б.қ.к.аяқ бірге,қол төменде

1.қолды алдыға созу 2. бастан жоғары көтеру 3. жанына түсіру 4. б.қ.келу (5-6 рет)

2.Б.қ.к аяқ бірге,қол төменде

1.иықты жоғары көтеру 2.бастапқы қалыпқа келу (5-6 рет)

3.Б.қ.к аяқ бірге,қол төменде

1.қолды созу 2.отыру 3.тұру 4.б.қ.келу (5-6 рет)

4.Б.қ.к аяқ алшақ,қол белде

1.алға қарай еңкею 2.б.қ.келу (5-6 рет)

5.Б.қ.к.аяқ бірге,қол төменде

1.қолды алға созу 2.айқастыру 3.бастапқы қалыпқа келу.

III-Қорытынды

Т: Жарайсыңдар балалар! Біз одан әрі қарай жүреміз. Бізді одан да көп

 

қиындықтар күтіп тұр.

 

 

 

 

 

 

 

Қозғалыстың негізгі түрлері:

1. Гимнастикалық орындықтан секіру, қолды екі жағына созу, бүгілген аяқпен жай еденге қону.

2. Табан мен алақанға сүйеніп,төрттағандап еңбектеу;

Жақсы, біз барлық кедергілерді еңсердік.

 

 

 

 

 

 

 

Осы мезетте Микроб кейіпкердің кіруі.

Меніңше, «Денсаулықтың елі» сиқырлы қазірдің өзінде бізге күш-қуат береді. Ал енді кімнің ең епті, тез,жылдам,мықты екенін анықтаймыз.

 

 

 

 

 

 

III бөлім.

Балалар шеңберге тұрады.Балалар сендердің ыстықтарың көтеріліп немесе шамалы науқастанған сатте аналарың сендерге мынадай түрлі-түсті дәрумендер береді.,денсаулықты нығайту үшін жіне іштеріңдегі микробты өлтіру үшін.Осы шеңберлер дәрумен болады(балаларға таратып беру)

 

Микроб:Ой бұл дәрумендер ма?Мен микробты жұқтырамын кімді ұстап алсам.

 

Тәрбиеші:Жоқ біздің балалар ең мықты,жылдам және епті.

«Витаминдер»ойыны.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балаларға кілемшелер беріледі.Зал ішімен музыка бойынша жүгіреді музыка тоқтағанда,микроб ұстап алып біреуіне жұқтырғысы келеді.Балалар өздерінің межелі орындарына баруы қажет.Ойын 2-3 рет қайталанады.

 

Микроб: Мен өз күшімді жоғалтып барамын.Денсаулықтың иісі шығып әлсіредім,табанымды жалтыратайын.(Топтан  шығып кетеді).

Тәрбиеші:Көрдіңдер ме балалар сендер үнемі осындай қозғалыста болсаңдар,жаттығу жасап ,ерінбесеңдер,кириешки,чипсы мен кола ішпей жүрсеңдер еш ауру жолай алмайды. Қараңызшы, балаларға!

Балалар әлемдегі ең мықты.

 

Тәрбиеші:Балалар біздің саяхатымыз аяқталды! Бұл денсаулық сақтау елінде біз өткерген қиын жол. Біз көптеген қызықты және пайдалы нәрселерді білдік. Бірақ біз барлық жерде болған жоқпыз, сондықтан біз әлі күнге дейін осы керемет елді аралаймыз. Осындай қызықты сапар үшін рахмет.Балалардың қыс мезгілде аурмай,дендері сау болатынын жаттығу жасау арқылы көрдік. Ал, балалар, біз балабақшаға барамыз.

 

• Релаксация.

 

Т: Балалар, біздің саяхатымыз аяқталды. Біз Микробты жеңіп межелі жерге жеттік.Қандай керемет жер «Денсаулық елі»енді біз ауырмаймыз.

«Денсаулық елінен » Қоштасып, топқа баратын кез келді. (Балалар бір қатарға жиналып,  топқа енеді).

 

Күтілетін нәтиже:

 

Игереді:Төрттағандап еңбектеуді, гимнастикалық орындықта тепе-теңдікті сақтап жүруді.

 

Түсінеді : Жаттығудың денсаулыққа пайдасын.

 

Жасайды: Нұсқау бойынша, өз беттерінше.


 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *