циклограмма
Режимдік сәттер, іс-әрекет | Балалармен жұмыс құралдары мен түрлері | |||||||
Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | ||||
Балаларды қабылдау | Балаларды қабылдау:балаларды көтеріңкі көңіл күймен қарсыалу.Балалар үшін жайлы жағдай жасау. Балаларды көңілді
әуенмен қабылдау. Медбикемен бірлескен жұмыс жүргізеді. |
|||||||
Ата-аналармен әңгімелесу
Кеңес беру |
Педагог демалыс күндерін қалай өткізгендігі туралы сұрайды. Ата-аналардан балалармен үйде қандай жұмыстарды бірлесе жасағандарын сұрау. Ауа-райына байланысты балаларды киіндіруге кеңес беру. Балаларды балабақшаға уақытылы әкелуді ескерту. | |||||||
Балалардың
дербес іс-әрекеті (баяуқимылдыойындар,үстелүсті ойындары, бейнелеуәрекеті, кітаптар қарау және тағы басқаіс-әрекеттер) |
Дид.ойын:
«Жыл мезгілдерін ажырат» сыни ойлауға қалыптасады. (қарым- қатынас іс-әрекеті) Көңілді бояулар орталығы: Дайын боямақ кітапшалармен жұмыс жасау (бейнелеу іс-әрекеті)
|
Табиғат бұрышындағы еңбек: Балаларға табиғат бұрышындағы гүлдерді суарту және сулы матамен сүрткізу.(Табиғат бұрышы) (еңбек іс-әрекеті)
Үстел үсті ойыны:«Лего» Пішіндерді ажыратады. Бейнелер құрастырады. (қызықты математика орталығы) (танымдық іс-әрекет) |
Сурет бойынша әңгіме:
«Күзгі табиғат» Мақсаты: Байланыс- тырып сөйлеуге үйрету. (қарым -қатынас іс -әрекеті)
Дидактикалық ойын. «Бауда ма, бақшада ма?» Жемістер мен көкеністерді ажырата- ды. |
Бүгінгі ауа-райы қандай? Әңгімелесу.
Ауа-райы туралы әңгімелейді. (танымдық іс-әрекет)
«Қандай ертегі?» Кейіпкерлер арқылы қандай ертегі екенін атайды. («Ертегілер елінде» орталығы) (қарым -қатынас іс әрекеті)
|
Кітаптар қарау:Кітап бұрышындағы ертегі, балапан журналда -рын қарап,бір-бірімен алмасу (әдебиет орталығы)
Тақпақ Көктен көзін бір алмай , Қызғылт тартты кәрі құз Жер қызығын қия алмай Маужырап тұр сары күз. (қарым-қатынас іс әрекеті) |
|||
Таңертенгі жаттығу | Көңілді әуенмен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Кешен № 2«Ұсақ ойыншықтармен»
Қазақстан Республикасының мемлекеттік әнұранын айтады |
|||||||
Таңғы ас | Гигиеналық шараларды сақтайды. Таңғы асты ішуге дайындалады. Үстел басында тазалық сақтап отырады. Таңғы астың пайдалы екенін біліп, тауысып ішеді.Астарың дәмді болсын! | |||||||
Ұйымдасты-рылғаніс-әрекетке дайындық | Нұрға бөлеп өмірді,
Жырға бөлеп көңілді, Жарқыраған сәулелі Күз әуені төгілді. (қарым-қатынас іс әрекеті) |
|||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекет | 1.Дене шынықтыру
2.Сауат ашу негіздері 3.Музыка 4.Сурет салу Жапсыру Мүсіндеу Құрастыру
|
1.Сауат ашу негіздері
2.Математика негіздері 3.Қоршаған ортамен таныстыру 4.Көркем әдебиет |
1.Дене шынықтыру
2.Көркем әдебиет 3.Сөйлеуді дамыту 4.Қазақ тілі
|
1.Сауат ашу негіздері
2.Математика негіздері 3.Дене шынықтыру 4.Қоршаған орта
|
1.Математика негіздері
2.Сөйлеуді дамыту 3. Қазақ тілі 4.Музыка |
|||
Ойын: «Күзгі жапырақтар»
— Жұппен жүгіру. Допты бірнеше рет қабырғаға тебу.(Дене шынықтыру) — Жапырақтың суретін контурдан шығармай бояу. «Т» дыбысымен таныстыру.(Сауат ашу) — «Күз тамаша» әнін жаттайды.(музыка) — Күзгі жапырақтардың суретін салады, жапсырады, мүсіндейді, қағаздан құрастырады) (Сурет,мүсіндеу,құрастыр, жапсыру) |
Ойын: «Алтын күз»
— «Т» дыбысымен таныстыру.( (сауат ашу) —«3 »цифрмен таныстыру.«Қанша?», «Нешінші?» сұрақтарын ажырату, оларға дұрыс жауап беру (Математика негіздері) —Жапырақтардың ерекшеліктері мен айырмашылықтарын ажыратып зерттейді. (қоршаған ортамен таныстыру) -«Күзгі бақ» әңгімесімен танысады.(Көркем әдебиет) |
Ойын: «Күзгі бақ»
— кедергілердің арасымен өту арқылы «жыланша» жүгіру (Дене шынықтыру) — Әдеби кейіпкердің белгілі бір әрекетін өзінің қалай қабылдағаны туралы айту(көркем әдебиет) — «Күзгі бақ» суретке қарап әңгімелейді(сөйлеуді дамыту) «З», «ш» дыбыстарын дұрыс айту(қазақ тілі) |
Ойын: « Күз береке»
—Берілген сөздерге сөйлем құрайды. «Т» дыбысымен таныстыру. — (Сауат ашу) -Көкеністер мен жемістерді әртүрлі белгілері бойынша (түсі, пішіні, өлшемі, қолданылуы) салыстырады. (Математика негіздері) -тізені жоғары көтеріп жүру, заттардан бір қырымен аттап жүру;(Дене шынықтыру) Көкеністерді ерекшеліктеріне ,түр-түсіне қарай зерттеу . (Қоршаған ортамен таныстыру) |
Ойын: «Жомарт күз»
-жиындарды бөліктерге бөлу және оларды қайта біріктіру. (Математика негіздері) — «Дәрумендер» өлеңін жаттайды.(Сөйлеуді дамыту) -сөздегі дыбыстардың орнын анықтау (басы, ортасы, соңы). Артикуляциялық жаттығулар жасау(қазақ тілі) -«Күз тамаша» әнін жаттайды.(Музыка) |
||||
Бүгін бізде | ||||||||
Психологпен бірге
|
Жаңа оқу жылында балабақшаға жаңадан келген балалармен және қайта қалыптасқан топтар арасындағы балалрдың бейімделуіне көмек беру.
Жеке түзету-дамыту жұмыстарын қажет ететін балаларды анықтау. |
|||||||
Логопедпен бірге | ||||||||
Серуенге дайындық | Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау,балаларды ретімен киінуді қадағалау(ауа-райы жағдайына байланысты) | |||||||
Серуен | Кешен №5 | Кешен №8 | Кешен №10 | Кешен №9 | Кешен №9 | |||
Серуеннен оралу | Серуеннен келген соң, киімдерін реттілікпен өз шкафтарына жинастырады. | |||||||
Түскі ас | Кезекшілер алжапқыш, орамалдарын тағып, үстел үстін түскі асқа дайындайды. Түскі тамақтың атауын айтып, аспазшы апайға рақмет айтып, бір-біріне ас болсын деп, түскі асты ішеді. Ас ішіп болған соң, кезекші бата береді.
Деніміздің саулығын берсін. Көңіліміз тоқ болсын Уайым-қайғы жоқ болсын. Отырғандарың үлкен тақ болсын. (еңбек іс әрекет. қарым-қатынас іс әрекеті) |
|||||||
Күндізгі ұйқы | Ұйқыға жатарда киетін киімдерін киіп, киімдерін реттілікпен өз шкафтарына жинап, әжетханаға шығып, беті-қолын жуып, ұйқыға жатады. «Грендель мен Гретта» ертегісін тыңдап ұйықтайды. | |||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту,сауықтыру шаралары | Ояну жаттығу: Қайырлы күн, көздерім! (балалар қастарын, көзерін сипайды) Қайырлы күн, құлақтарым!(құлақтарын сипау) Қайырлы күн, беттерім! (беттерін сипау) Қайырлы күн, қолдарым! (қолдарын сипау) Қайырлы күн, аяқтарым! (аяқтарын сипау)
«Денсаулық» жолымен жүру-Жалаң аяқ жүреміз. |
|||||||
Бесінас | Мәдени-гигиеналық шараларды сақтап, бесін асқа үстел-үстіне жайғасады. Тамақтан соң, беті-қолын, ауыздарын мұқият шаяды. | |||||||
Балалардың дербесіс-әрекеті (вариатив) | Дидактикалық ойын.
«Ғажайып сызықтар» Түзу сызықтарды сызып үйренеді. (қарым-қатынас іс-әрекеті)
Үйірме. Тақырыбы: «Аяқ қалыптары 1-6 кезең» (шығармашылық іс-әрекет) |
Сюжеттік рөлдік ойын: «Дәрігер»
Рөлдерге бөлініп «Дәрігер» ойынын ойнайды. (қарым- қатынас іс -әрекет) Үйірме. Тақырыбы: «Аяқ қалыптары 1-6 кезең» (шығармашылық іс-әрекет) |
Дидактикалық ойын.
«Біз нешеуміз» Заттарды санайды. Тура және кері санайды. (танымдық іс-әрекет)
|
Дидактикалық ойын
«Қолдан жасалған музыкалық аспаптар» Аспаптарды атап, дауыстарын ажыратады. (шығармашылық іс -әрекет) |
Фотосуреттер қарастыру: «Алтын күз»
Қиынды суреттерден Күз мезгілінің бейнесін құрастыру. (танымдық іс-әрекет) |
|||
Балалармен жеке жұмыс | Жеке баламен жұмыс.
Шахмардан, Зере,Айзере күз туралы тақпақ жаттату(қарым қатынас іс-әрекет) |
Жеке баламен жұмыс
Аяла,Нұрай, Байкен, Сабинаға С-ш-з дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету(қарым-қатынас іс-әрекет) |
Жеке баламен жұмыс Бота, Нұрсая, И.Кәусар, Ақсұңқарға заттарды әр түрлі белгілері бойынша салыстыруға үйрету (танымдық іс- әрекет) | Жеке баламен жұмыс М.Адия, Шейхислам, Бейбарысқа қайшымен дұрыс жұмыс жасауға үйрету.(шығармашы-лық іс-әрекет) | Жеке баламен жұмыс Нұрсая, Арсен, Ясмина қолын жаттықтырып, иректер сызады. (қарым қатынас іс- әрекет) | |||
Серуенге дайындық | Сырт киімдерін, аяқ-киімдерін реттілікпен киіп, ішке киетін киімдерін өз шкафтарына жинап қояды. Қатарға тұрып, серуенге шығады(еңбек іс әрекеті) | |||||||
Серуен | Кешен №5 | Кешен №8 | Кешен №10 | Кешен №9 | Кешен №9 | |||
Серуеннен оралу | Балалардың киімін ретімен шешу,дербес және ойын әрекеті | |||||||
Балалардың үйіне қайтуы | Балалардың іс-әрекетте көрсеткен жетістіктері туралы айту. | Психолгтің кеңесі: «Ойыншықты күтіп баптау» | Ата-аналарға кеңес:
«Балаларды ауа-райына сәйкес киіндіру?» |
Ата-аналарға үйде балаларға ертегі кітаптар оқып беруін түсіндіру. | Ата-аналармен балаларының білімдері жайлы әңгімелесу. |