циклограмма

Режимдік сәттер, іс-әрекет Балалармен жұмыс құралдары мен түрлері
Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі            Жұма
Балаларды қабылдау Балаларды қабылдау:балаларды көтеріңкі көңіл күймен қарсыалу.Балалар үшін жайлы жағдай жасау. Балаларды көңілді

әуенмен қабылдау.

Медбикемен бірлескен жұмыс жүргізеді.

Ата-аналармен әңгімелесу

Кеңес беру

Педагог демалыс күндерін қалай өткізгендігі туралы сұрайды. Ата-аналардан балалармен үйде қандай жұмыстарды бірлесе жасағандарын сұрау. Ауа-райына байланысты балаларды киіндіруге кеңес беру. Балаларды балабақшаға уақытылы әкелуді ескерту.
Балалардың

дербес іс-әрекеті

(баяуқимылдыойындар,үстелүсті ойындары, бейнелеуәрекеті, кітаптар қарау және тағы басқаіс-әрекеттер)

Дид.ойын:

«Жыл мезгілдерін ажырат»
Мақсаты: Аңғарымпаздыққа,

сыни ойлауға қалыптасады.

(қарым- қатынас іс-әрекеті)

Көңілді бояулар орталығы: Дайын боямақ кітапшалармен жұмыс жасау

(бейнелеу іс-әрекеті)

 

Табиғат бұрышындағы еңбек: Балаларға табиғат бұрышындағы гүлдерді суарту және сулы матамен сүрткізу.(Табиғат бұрышы) (еңбек іс-әрекеті)

Үстел үсті ойыны:«Лего»

Пішіндерді ажыратады. Бейнелер құрастырады.

(қызықты математика орталығы)

(танымдық іс-әрекет)

Сурет бойынша әңгіме:

«Күзгі табиғат»

Мақсаты: Байланыс-

тырып сөйлеуге  үйрету. (қарым -қатынас іс -әрекеті)

 

Дидактикалық ойын.

«Бауда ма, бақшада ма?»

Жемістер мен көкеністерді ажырата- ды.

Бүгінгі ауа-райы қандай? Әңгімелесу.

Ауа-райы туралы әңгімелейді. (танымдық іс-әрекет)

 

«Қандай ертегі?»

Кейіпкерлер арқылы қандай ертегі екенін атайды.

(«Ертегілер елінде» орталығы) (қарым -қатынас іс әрекеті)

 

 

 

Кітаптар қарау:Кітап бұрышындағы ертегі, балапан журналда -рын қарап,бір-бірімен алмасу (әдебиет орталығы)

Тақпақ

Көктен көзін бір алмай ,

Қызғылт тартты кәрі құз

Жер қызығын қия алмай

Маужырап тұр сары күз.

(қарым-қатынас іс әрекеті)

Таңертенгі жаттығу Көңілді әуенмен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Кешен № 2«Ұсақ ойыншықтармен»

Қазақстан Республикасының мемлекеттік әнұранын айтады

Таңғы ас Гигиеналық шараларды сақтайды. Таңғы асты ішуге дайындалады. Үстел басында тазалық сақтап отырады. Таңғы астың пайдалы екенін біліп, тауысып ішеді.Астарың дәмді болсын!
Ұйымдасты-рылғаніс-әрекетке дайындық Нұрға бөлеп өмірді,

Жырға бөлеп көңілді,

Жарқыраған сәулелі

Күз әуені төгілді. (қарым-қатынас іс әрекеті)

Ұйымдастырылған іс-әрекет 1.Дене шынықтыру

2.Сауат ашу негіздері

3.Музыка

4.Сурет салу

Жапсыру

Мүсіндеу

Құрастыру

 

1.Сауат ашу негіздері

2.Математика негіздері

3.Қоршаған ортамен таныстыру

4.Көркем әдебиет

1.Дене шынықтыру

2.Көркем әдебиет

3.Сөйлеуді дамыту

4.Қазақ тілі

 

1.Сауат ашу негіздері

2.Математика негіздері

3.Дене шынықтыру

4.Қоршаған орта

 

1.Математика  негіздері

2.Сөйлеуді дамыту

3. Қазақ тілі

4.Музыка

   Ойын: «Күзгі жапырақтар»

— Жұппен  жүгіру. Допты бірнеше рет қабырғаға тебу.(Дене шынықтыру)

Жапырақтың суретін контурдан шығармай бояу. «Т»  дыбысымен таныстыру.(Сауат ашу)

— «Күз тамаша» әнін  жаттайды.(музыка)

— Күзгі жапырақтардың суретін салады, жапсырады, мүсіндейді, қағаздан құрастырады)

(Сурет,мүсіндеу,құрастыр, жапсыру)

Ойын: «Алтын күз»

«Т»  дыбысымен таныстыру.( (сауат ашу)

«3 »цифрмен таныстыру.«Қанша?», «Нешінші?» сұрақтарын ажырату, оларға дұрыс жауап беру (Математика негіздері)

Жапырақтардың ерекшеліктері мен айырмашылықтарын ажыратып зерттейді.

(қоршаған ортамен таныстыру)

-«Күзгі бақ» әңгімесімен танысады.(Көркем әдебиет)

Ойын: «Күзгі бақ»

— кедергілердің арасымен өту арқылы «жыланша» жүгіру (Дене шынықтыру)

— Әдеби кейіпкердің белгілі бір әрекетін өзінің қалай қабылдағаны туралы айту(көркем әдебиет)

— «Күзгі бақ» суретке қарап әңгімелейді(сөйлеуді дамыту)

«З», «ш» дыбыстарын дұрыс айту(қазақ тілі)

Ойын: « Күз береке»

Берілген сөздерге сөйлем құрайды. «Т»

дыбысымен таныстыру.

 (Сауат ашу)

-Көкеністер мен жемістерді әртүрлі белгілері бойынша (түсі, пішіні, өлшемі,  қолданылуы) салыстырады.

(Математика негіздері)

-тізені жоғары көтеріп жүру,  заттардан бір қырымен аттап жүру;(Дене шынықтыру)    Көкеністерді ерекшеліктеріне ,түр-түсіне қарай зерттеу . (Қоршаған ортамен таныстыру)

Ойын: «Жомарт күз»

-жиындарды бөліктерге бөлу және оларды  қайта біріктіру.

(Математика негіздері)

— «Дәрумендер» өлеңін жаттайды.(Сөйлеуді дамыту)

-сөздегі дыбыстардың орнын анықтау (басы, ортасы, соңы). Артикуляциялық жаттығулар жасау(қазақ тілі)

-«Күз тамаша» әнін  жаттайды.(Музыка)

Бүгін бізде  
Психологпен бірге

 

 

Жаңа оқу жылында балабақшаға жаңадан келген балалармен және қайта қалыптасқан топтар арасындағы балалрдың бейімделуіне көмек беру.

Жеке түзету-дамыту жұмыстарын қажет ететін балаларды анықтау.

Логопедпен бірге  
Серуенге дайындық Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау,балаларды ретімен киінуді қадағалау(ауа-райы жағдайына байланысты)
Серуен Кешен №5 Кешен №8 Кешен №10 Кешен №9 Кешен №9
Серуеннен оралу Серуеннен келген соң, киімдерін реттілікпен өз шкафтарына жинастырады.
Түскі ас Кезекшілер алжапқыш, орамалдарын тағып, үстел үстін түскі асқа дайындайды. Түскі тамақтың атауын айтып, аспазшы апайға рақмет айтып, бір-біріне ас болсын деп, түскі асты ішеді. Ас ішіп болған соң, кезекші бата береді.

Деніміздің саулығын берсін.

Көңіліміз тоқ болсын

Уайым-қайғы жоқ болсын.

Отырғандарың үлкен тақ болсын. (еңбек іс әрекет. қарым-қатынас іс әрекеті)

Күндізгі ұйқы Ұйқыға жатарда киетін киімдерін киіп, киімдерін реттілікпен өз шкафтарына жинап, әжетханаға шығып, беті-қолын жуып, ұйқыға жатады. «Грендель мен Гретта» ертегісін тыңдап ұйықтайды.
Біртіндеп ұйқыдан ояту,сауықтыру шаралары Ояну жаттығу:                                                                                                                                                                                         Қайырлы күн, көздерім! (балалар қастарын, көзерін сипайды)                                                                                                                                                                                                              Қайырлы күн, құлақтарым!(құлақтарын сипау)                                                                                                                                                                                                                        Қайырлы күн, беттерім! (беттерін сипау)                                                                                                                                                                                                               Қайырлы күн, қолдарым! (қолдарын сипау)                                                                                                                                                                                                                 Қайырлы күн, аяқтарым! (аяқтарын сипау)

«Денсаулық» жолымен жүру-Жалаң аяқ жүреміз.

Бесінас Мәдени-гигиеналық шараларды сақтап, бесін асқа үстел-үстіне жайғасады. Тамақтан соң, беті-қолын, ауыздарын мұқият шаяды.
Балалардың дербесіс-әрекеті (вариатив) Дидактикалық ойын.

«Ғажайып сызықтар»

Түзу сызықтарды сызып үйренеді.

(қарым-қатынас іс-әрекеті)

 

Үйірме.

Тақырыбы: «Аяқ қалыптары 1-6 кезең»

(шығармашылық іс-әрекет)

Сюжеттік рөлдік ойын: «Дәрігер»

Рөлдерге бөлініп «Дәрігер» ойынын ойнайды.

(қарым- қатынас іс -әрекет)

Үйірме.

Тақырыбы: «Аяқ қалыптары 1-6 кезең»

(шығармашылық іс-әрекет)

Дидактикалық ойын.

«Біз нешеуміз»

Заттарды санайды. Тура және кері санайды.

(танымдық іс-әрекет)

 

 

 

Дидактикалық ойын

«Қолдан жасалған музыкалық аспаптар»

Аспаптарды атап, дауыстарын ажыратады.

(шығармашылық іс -әрекет)

Фотосуреттер қарастыру: «Алтын күз»

Қиынды суреттерден

Күз мезгілінің бейнесін құрастыру. (танымдық іс-әрекет)

Балалармен жеке жұмыс Жеке баламен жұмыс.

Шахмардан, Зере,Айзере күз туралы тақпақ жаттату(қарым қатынас іс-әрекет)

Жеке баламен жұмыс

Аяла,Нұрай, Байкен,

Сабинаға   С-ш-з дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету(қарым-қатынас  іс-әрекет)

Жеке баламен жұмыс Бота, Нұрсая, И.Кәусар, Ақсұңқарға заттарды әр түрлі белгілері бойынша салыстыруға үйрету (танымдық  іс- әрекет) Жеке баламен жұмыс М.Адия, Шейхислам, Бейбарысқа  қайшымен дұрыс жұмыс жасауға үйрету.(шығармашы-лық  іс-әрекет) Жеке баламен жұмыс Нұрсая, Арсен, Ясмина қолын жаттықтырып, иректер сызады. (қарым қатынас іс- әрекет)
Серуенге дайындық Сырт киімдерін, аяқ-киімдерін реттілікпен киіп, ішке киетін киімдерін өз шкафтарына жинап қояды. Қатарға тұрып, серуенге шығады(еңбек іс әрекеті)
Серуен Кешен №5 Кешен №8 Кешен №10 Кешен №9 Кешен №9
Серуеннен оралу Балалардың киімін ретімен шешу,дербес және ойын әрекеті
Балалардың үйіне қайтуы Балалардың іс-әрекетте көрсеткен жетістіктері туралы айту. Психолгтің кеңесі: «Ойыншықты күтіп баптау» Ата-аналарға кеңес:

«Балаларды  ауа-райына сәйкес киіндіру?»

Ата-аналарға үйде балаларға ертегі кітаптар оқып беруін түсіндіру. Ата-аналармен балаларының білімдері жайлы әңгімелесу.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.