Балалардың 1 цифры туралы білімін бекіту. Тез – баяу. Үшбұрыш (өзге фигуралардың арасынан табу)
Ергалиева Насихат Кожабаевна
Мақсаты: 1 цифры туралы өткенді пысықтау; цифрды заттың санымен салыстыруға үйрету; жұмбақтарды көрген мәліметтер негізінде шешуге үйрету; «тез», «баяу» түсініктері туралы білімдерін пысықтау; таныс заттарды көлемііне қарай (үлкен, кіші, кішкентай) салыстыру және оларды сол белгілеріне қарай біріктіру; үшбұрыштың көлемі жағынан әртүрлі болатыны турады түсінік қалыптастыру.
Қажетті көрнекі құралдар: ойынға арналған суреттер, заттық суреттер, баяу, жылдам жүретін аңдар суреті.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, ойын, заттық суреттер.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері
Мотивациялық-қозғаушылық
Тәрбиеші жұмбақ жасырады:
1.Таңғажайып кірпішті,
Бір-біріне қаладым.
Ұнамаса құлатып,
Қайта-қайта қаладым. (Текшелер)
2.Доп-домалақ іші қуыс пәле,
Қайта-қайта семіруде, әне. (Доп)
3.Кезікті кербез сұлу,
Бір жануар.
Үстінде
Балалар жұмбақтың шешуін табады.
Жұмбақтың шешуі болып тұрған сөздерге сипаттама береді.
Ұйымдастырушылық -ізденістік
1 – тапсырма. Тәрбиеші : «неше текше, неше түйе, неше доп бар?» — деп сұрайды. 1 деген цифрдың бір затты білдіретінін түсіндіреді. Балаларға бір дөңгелек пен 1 цифрын бояуды ұсынады.
Балалар сұраққа жауап береді.
2 – тапсырма. Педагог сол жақта тек 1 цифры жазылғанын көрсетеді.Балаларға 1 цифрына сәйкес заттарды бояу туралы тапсырма беріледі.
Балалар 1 цифрына сәйкес бояйды.
Сергіту сәті.
3 – тапсырма. — Арыстан мен тасбақа «Пальмаға кім бірінші жетеді?» деп бәстеседі. Сендер қалай ойлайсыңдар, не бірінші жетуі мүмкін? — Неге арыстан бірінші жетеді деп ойлайсыңдар?
Бірінші арыстан жетеді.Өйткені арыстан жылдам жүгіреді. Тасбақа баяу жүреді.
4 – тапсырма. Педагог жұмбақ жасырады:
Үш бұрышы,
Үш қабырғасы бар
Бұл қандай фигура?
— Үшбұрыш.
Үшбұрыштардың өлшемі қандай?
— Үлкен, кіші, кішкентай.
Рефлекциялық-түзетушілік
Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру. Балалар өздері жасаған жұмыстарын педагогтің қолындағы үлгімен салыстырады.
— Тасбақа тез жүре ме, арыстан ба?
Арыстан тез жүгіреді, тасбақа баяу жүреді.