5 саны мен цифры.
«» ересек тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Өтілетін күні: Тәрбиеші: Шуканаева Рая
Білім беру саласы: Таным.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: ҚМҰҚ
Тақырыбы: 5 саны мен цифры.
Мақсаты:Балаларды 5 санымен,цифрымен танысытару.Бөлшектерден бүтін құрастыру дағдыларын дамыту .5 санының құрамы мен таныстыру.
Әрекет кезеңдері. |
Тәрбиешінің іс — әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті. |
Енгізу. |
|
Дәлелді ояту. |
І. Шаттық шеңбері. ІІ. Ғажайып сәт Аюдың көмек сұрауы Аюдың қонжықтары ауысып кетіпті. Қонжықтарды ретімен қойып беру. Сары көйлекті қонжық 3-ші Көк көйлекті қонжық 1ші Қызыл көйлекті қонжық 4ші Жасыл көйлекті қонжық 2ші |
Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау. Ойынға қызығушылықпен қатысу.
|
Алақанды ашайық, Күннің нұрын салайық Таза ауада тыныстап, Мейірімділік шоғын ашайық Жиналған жылу шуақты Достарымызға шашайық. |
|
Ұйымдастыру – іздену |
1. Ой қозғау «Сан тастамақ» ойыны. Тура және кері санау 0,1,2,3,4. 4, 3, 2, 1, 0
2. Аз, кем ұғымдарын бекіту. Дид ойын: «Кім жылдам» Дидактикалық материалдармен жұмыс. Мыс: Қоянға сәбіз жинау Тиінға саңырауқұлақ жинау Қай аңға көп тамақ жинадық? Басқа аңдармен ойынды жалғастыру.
3.Санамақтар сыры Ал, санайық, санамақ Саусақтарға қарап — ап Қане, барің саналық, Санын біліп алайық, Біреу, екеу, үшеу, төртеу, бесеу, Қолымдағы саусағым нешеу?(5)
Сергіту сәті.
4. Жаңа оқу қызметі 5 санымен таныстыру. 5 санын әуеде жазу және санағышпен жазу. Дидактикалық материалдарды пайдалана отырып,санның құрамын анықтау. Дәптермен жұмыс. |
Тура және кері дұрыс санай білу
Аз, кем ұғымдарын ойын арқылы түсіне білу Салыстыру ұғымдарын білу
Санамақты айту арқылы дұрыс санауды үйрену
Дидактикалық материалдармен жұмыс жасай отырып, санды оның құрамын дұрыс түсіне білу. Қаламды дұрыс ұстау арқылы санды дәптерге түсіре білу. |
Сергіту сәті. 1 дегенде тұрайық,
|
|
Рефлекстік түзету.
|
Логикалық тапсырмалар. -Гүлдерге кеп күнара, Артында екі балапан, Ақ тауық пен балапан, Айтшы санын, балақан? (5) Бүгін қандай санмен таныстық? Бес санының құрамы қандай? Бес саны қандай сан? Балаларды мадақтау.
|
Тапсырмаларды шеше білуге қызығушылық таныту.
Шапшаңдық көрсете білу
Достарын бағалау |
|
|
Күтілетін нәтиже.
Білуі: Бес санымен танысады
Игеруі: Сандардың құрамын анықтауды игереді.
Меңгеруі: Тапсырмаларды орындау дағдысын меңгереді.