4 саны мен цифры.

«»  ересек  тобында  ұйымдастырылған  оқу  қызметінің  технологиялық    картасы.

Өтілетін күні:                                             Тәрбиеші:  Шуканаева  Рая

Білім беру саласы:  Таным.

Ұйымдастырылған оқу  қызметі: ҚМҰҚ

Тақырыбы:    4 саны мен  цифры.

Мақсаты: Балаларды  4 саны және  цифрымен  таныстыру.  Құрамын  анықтау,  жасалу  жолдарын   түсіндіру.  Екі  топтағы заттарды  саны бойынша  салыстыруға  үйрету.

Әрекет  кезеңдері.

 Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың 

 іс — әрекеті.

    Енгізу.

  Дәлелді  

  ояту.

І.Шаттық шеңбері.

«Менің  көмекшілерім.»  

 

ІІ.Ғажайып сәт.

Есік қағу.

0 санынан  хат  келу.

 

Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау.

 

Ғажайып сәтке  қызығушылық  таныту

Мынау  менің жүрегім,

Бәрі осыдан  басталған.

Мынау басым  ақылды,

Барлық  істі  бастаған.

Мынау менің  оң қолым,

Мынау  менің  сол  қолым

Барлық істі  атқарған.

  Ұйымдас-тыру –  іздену

1.Хатты ашу  үшін тапсырма                      Санамақтар сыры                  Бірге айту.

2.  Ой  толғау.                       Жоғалған  сандар.                      Іздеу.                                                          -Бұлттан  көмек сұрау. Бұлт, бұлт сен өте жоғары тұрасың, бәрін көресің,біздің сандарымызды көрдің бе? Көмектесші бізге.                         Бұлт  Жарайды                                    – Ол сандарды  қоңыздар тығып қойды.                               Сендер қоныздардан сұраңдар.

2.1. Қоңыздарға кездесу.  .Қоңыздардың тапсырмасы.

1-ші қоңыздың тапсырмасы:                                      –Үшбұрыштың әр бұрышында отыру үшін неше  торғай керек.                                             – Төрт бұрыштың әр бұрышына отыру үшін неше мысық керек?                                      1-санын шығару. Қуанышты көңіл күй.                         Балалар алдарына санды қою.

2-ші Қоңыздың тапсырмасы«Жол картасын» бейнеле Ағаш, тау, күн, бұлт, тас, көл, гүлдер т.б. суреттерді үстел үстіндегі жасыл матаға өздерінің орналасу реті бойынша  қою.                   2санын шығару.

3-ші қоңыздың тапсырмасы:   Сергіту сәтін көрсет .                  3 санын шығару.

4-ші қоңыздың тапсырмасы.   Бір жылда неше мезгіл бар?   Бөлмеде неше бұрыш бар?     Жаңа сан 4 саны.                          Міне  бізге бүгін  4 саны қонаққа келіпті, сендермен  дос болғысы келеді

3. Жаңа  оқу қызетін түсіндіру                                4санымен таныстыру. 4санының құрамын анықтау.                      Дидактикалық материалдармен  жұмыс.

 

Санамақтарды  бірге айта  білу

 

 

 

 

 

Оқу қызметінде  берілген тапсырмаларды

Қызығушылықпен орындай білу.

 

 

 

 

Қоңыздардың  тапсырмаларын орындауға қызығушылы таныту.

 

 

 

Тапсырмаларды орындау арқылы  пішіндердің  қасиетін  меңгереді

 

 

Тапсырмаларды орындауда шапшаңдық  көрсету

 

 

 

 

 

 

      Санамақ

Бір дегенің — Білім,

Екі дегенің — Ілім.

Үш дегенің — Ғылым.

Төрт дегенің — Таным,

Бес дегенің — Талғам,

 

 

 

 

 

          Сергіту сәті:

Сыңғыр,  сыңғыр  сырғалар,

Құлағымда  ырғалар.

Оң қолымда  білезік,

Сол қолымда білезік.

Саусақтарда  сақина

Бәрін қосып бір сөзбен,

Атын  атар  қай бала.

     Әшекей бұйым

1, 2, 3 демалайық біз.

 

 

 

 

 

Рефлекстік

түзету.

 

 

 

 

Дид ойын: «Көршісін  тап»

Балаларды  мадақтау.

Ойында шапшаңдық  көрсету.

Достарын бағалай  білу.

 

 

                      Күтілетін нәтиже:

 

Білу:     4 саны және оның құрамы туралы  білу  керек.

Игеру:  Дидактикалық  материалдармен  жұмыс жасай  отырып, өз ойын  жеткізе білуді игереді.

Меңгеру:  Ойындар  арқылы баланың қызығушылығы  артып, бала заттарды ретімен қоя білу, ажырата білу  дағдыларын  меңгереді.

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.