Өлшем.
«» ересек тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Өтілетін күні: Тәрбиеші: Шуканаева Рая
Білім беру саласы: Таным.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: ҚМҰҚ
Тақырыбы: Өлшем.
Мақсаты: Балаларға екі шаманы дәлірек салыстыру үшін өлшем ұғымын
түсіндіру. Әр түрлі тәжірибелер орындау барысында баланың қызығушылығын арттыру.
Әрекет кезеңдері. |
Тәрбиешінің іс — әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті. |
Енгізу. |
Дәлелді ояту. |
I.Шаттық шеңбері. Х. Талғаров «Дос болайық бәріміз» II.Ғажайып сәт. Есік қағылып, хат тасушының Есеп атайдан хат әкелуі.. |
Шеңберде дұрыс тұрып, өлең жолдарын қимылдармен көрсету. Келген қонаққа таң қалу. |
Дос болайық, бәріміз, Жарасып тұр әніміз. Тыныштықты сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз.
|
Ұйымдастыру – іздену |
1. Хатты ашып оқу —Геометрияляқ пішіндерді көрсету. Сұрақ – жауап. Әр пішіннің артынан тапсырма орындау. 1-тапсырма. «Салыстырып толықтыр» Жоғалған пішіндерді тауып қою «Бір шығыршықпен ойын» а) тек қана дөңгелектерді салындар; б) енді, тек қана сопақшалар; -в)тек қана шаршылар; 2-тапсырма. Дид ойын:«Кім тапқыр?» Ой шақыру. Салыстыру А) Бақшада нелер өседі. Пішіні қандай?Б)Бақта нелер өседі? 3.тапсырма: Өлшемдерді қалай түсінесің? Сұрақ – жауап. А)Уақытты немен өлшейді? Ә)Дид ойын: «Ненің даусы қатты шықты?» Неліктен қоян жоғары отыр? Б)Заттарды өлшеу үшін нелер қажет?— Бір килограммдық бір қорап қант ауыр ма? — Бір килограммдық екі қапшық ұн ауыр ма? — Таразы тепе-теңдік жағдайда болу үшін, не істеуге болады? В)Сұйық заттарды немен өлшейміз? Ыдыстармен. Г) Ұзындықтарды немен өлшейміз? Метрмен, адыммен, қарыстап, сызығышпен |
Хатты ашып оқуға қызығушылық таныту. Сұраққа жауап беру.
Пішіндерді ажыратып айта білу.
Өз ойларын толық жеткізу.
Қойылған сұрақтарға толық жауап бере білу.
Сергіту сәтін дұрыс жасай білу.Берілген тапсырмаларды дұрыс орындай білу.. |
Сергіту сәті: Қақпа биік дегенде тік жүру, қақпа аласа дегнде еңкею.
— Сағат, минут, секундпен өлшейміз. — Ендеше, затты өлшеу үшін, таразылар қажет екен.
Балалардың әр түрлі жауаптары болуы мүмкін. / 1 қапшық ұнды алуға болады немесе 1 қорап қанттың жанына тағы 1 қорап қант қосуға болады./ -Ыдыстардың үлкен-кішілігіне қарай немесе көлемінің әр түрлі болуына қарай сыйымдылығы да әр түрлі болады екен.
|
Рефлекстік түзету. |
«Санамақтар сыры» Өлең жолдарымен айту. Балаларды мадақтау. |
Санамақтарды жатқа айту. Достарын бағалау. |
|
Күтілетін нәтиже:
Білу: Бала салыстыру, пішіндер және өлшем туралы білу керек.
Игеру: Жаңа сабақта дидактикалық материалдармен жұмыс жасай отырып, өз ойын жеткізе білуді игереді.
Меңгеру: Ойындар арқылы баланың қызығушылығы артып, бала заттарды ретімен қоя білу, ажырата білу дағдыларын меңгереді.