Есеп құрастырып шешу.

«»  ересек  тобында  ұйымдастырылған  оқу  қызметінің  технологиялық    картасы.

Өтілетін күні:                                              Тәрбиеші:  Шуканаева  Рая

Білім беру саласы:  Таным.

Ұйымдастырылған оқу  қызметі: ҚМҰҚ

Тақырыбы:    Есеп құрастырып шешу.

Мақсаты:Әр түрлі көрнекілікті пайдаланып,берілген сандарға есептер шығаруға

үйрету.Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру.

 

Әрекет  кезеңдері.

 Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың 

 іс — әрекеті.

    Енгізу.

Дәлелді  

  ояту.

I. Шаттық  шеңбері.

 «Аман болсын бәріде»

II. «Кел  санайық  санамақ»

Бір үйде біз нешеуміз,

Кел, санаайық екеуміз.

Бас бармағым –атам,

Балан үйрек- әжем,

Ортан  терек — әкем,

Шылдыр щүмек – анам,

Кішкене бөбек – мен.

Бір үйде біз  бсеуміз,

Тату тәтті  екенбіз

Шаттық шеңберін

 бірігіп  жасау.

 

Бәрі  бірге  санамақты айту.

 Шаттық  шеңбері.               Алақанды соғамыз,                         Ашық болсын айымыз.                    Биік болсын туымыз,                      Тату болып халықтар,                  Аман болсын балалар!

 

Ұйымдасты

ру –  іздену

1.Ой  қозғау.

Салыстыру аз, кем  ұғымдарын  бекіту.                

а)Дидактикалық  материалдармен  жұмыс.

б) Қарапайым  салыстыру  терминдерін  мысал  сөздер  арқылы қалыптастыру, сөздік қорын дамыту.                                                       Апай  Айгүлден ұзын, Айгүл апайдан қысқа. Т. б.

 

2. Өрнек  құру.

— сандармен жұмыс.

Қима сандармен жұмыс

 

3.Ойлау  қабілетін  дамыту. 

Дид ойын: «Көршісін  тап»

 

4. Ой қозғау                                

       Логикалық есептер.

1. 10балапан болды. 3 балапан қашып кетті. Неше балапа нқалды?
2. Шыңғыста 7 теңге, Батырханда 3 теңге. Барлығы қанша?
3. Айсұлуда 5 кәмпит, ал Арнұрда 1 кәмпит кем. Арнұрда неше кәмпит?
4. Пакетте 5 алмұрт бар, ал сөмкеде 3 алмұрт артық. Сөмкеденешеу?
5. Аулада 5 мысықжүр.. Оның біреуі қара, қалғаны сұр. Сұр мысық қанша?
6. 7 мысықболды. 2 мысық кетті, ал 3 мысық келді. Нешемысықболды?
7. Аулада 7 мысық пен 3 күшік бар. Қайсысы көпжәне қаншағакөп??

 

Берілген  тапсыриаларға  бар  ынтасымен жауап беру, өз ойын  толық  жеткізе білу.

 

Аз, кем  ұғымдарын   айыра  білу.

 

Берілген  сұраққтарға  өз ойымен жауап  беру.

 

Логикалық тапсырмаларды орындауға қызығушылық  таныту.

Дұрыс есептей білуге  үйрену

 

Бой сергіту:     «Қақпа»

Қақпа биік  дегенде, қолды  жоғары  көтеріп,  аяқтың  ұшымен  тұру.

Қақпа  аласа  дегенде  еңкею.

Жіп ұзын  дегенде  қолды екі жаққа созу.

Қысқа дегенде қоды жинап  тұру.

Рефлекстік

түзету.

 

 

 

 

Дид ойын: «Кім жылдам?»

Таяқшалармен  жұмыс.

Балаларды  мадақтау.

Ойынға қызығушылықпен қатысу.

Достарын  бағалау.

 

 

                                        Күтілетін нәтиже:

Білу:  Сандарды  қосу, азайту ұғымдары   туралы түсініктері  болу  керек.

Игеру:  Салыстыру,  ойлай  отырып  тауып, шапшаңдық  көрсету  түсініктерін  игереді.

Меңгеру: Өз ойымен жұмыс жасау дағдысын  меңгереді

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.