Гүл туралы аңыз
«» ересек тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Өтілетін күні:
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі : Драма
Тақырыбы: Гүл туралы аңыз
Мақсаты: Балалардың ертегіні түсіну дәрежесін анықтап, білімдерін тиянақтау. Жамандық жасамауға, өр көкірек болмауға, мейірімділікке тәрбиелеу. Табиғатты аялай білу, ондағы кереметтер туралы түсіндіру. Өз ойларымен әңгімелеуді үйрету. Ертегіні сахналау.
Әрекет кезедері |
Тәрбиешінің іс – әрекеті |
Балалардың іс – әрекеті |
Енгізу |
Дәлелді ояту |
Шаттық шеңбері.
«Дос болайық бәріміз» Х.Талғаров.
Қызығушылықтырын ояту. Жұмбақ жасыру.
|
Өлең жолдарын шеңберге тұрып қимылмен көрсету.
Жұмбақ шешуге қызығушылық таныту. |
Дос болайық бәріміз, Жарасып тұр әніміз. Тыныштықты сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз.
Жұмбақ жасыру Атасы күн, Анасы жер, бұл не? (гүл) |
Ұйымдастыру – іздену |
1. Ертегіні көрнекілік арқылы көрсетіп түсіндіру. Сұрақ-жауап. -Бай гүлді неге жұл деді? -Бай ауырғанда оған кңм бал әкелді? -Балды біз қайдан аламыз? -Бай тәуір болған соң гүл туралы не ойлады?
Сөздік жұмыс жүргізу.
2.Гүл жайында түсінік беру. Сұрақ – жауап. -Бізге қандай пайдасы бар? -Топ ішінде гүлдердің пайдасы қандай? -Оларға қандай қамқорлық жасау керек?
3. Ертегіні сахналау Мағынасын түсіндіру.
|
Тәрбиешіні тыңдау.
Қойған сұрақтарға толық жауап беру. |
Сөздік жұмыс: қиналды, балгер, нәр, жойды
Тақпақ:
Жерде тұрып өсетін, Әкеп гүлдің көешетін. Топыраққа салдым да Отырғыздым қалбырға, Жел ысқырып күз келді Жапырақтар түсті енді Жаурамасын тоңып гүл, Тысқа қарап, күліп тұр. |
Рефлекстік түзету |
Тақпақ жаттау. «Гүл» Балаларды мадақтау. |
Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу, достарны мадақтау. |
|
Күтілетін нәтиже:
Білу: Ертегі туралы түсініктері болуы керек.
Игеру: Сұраққа жауап беру, сөйлем құрау арқылы сабақ тақырыбын игереді.
Меңгеру: Ертегі туралы түсіне отырып, оны сомдау жолдарын меңгереді.