ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР. 1 кіші топ
ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР. 1 кіші топ
Өтпелі тақырып: Балабақша (Қыркүйек)
|
1. апта Менің балабақшам
|
|
Коммуникация Сөйлеуді дамыту (0,5) Көркем әдебиет (0,5)
|
Таным Жаратылыстану (1с) Сенсорика (0,5) Құрастыру (0,5) |
Шығармашылық Сурет салу (1с) Музыка (1,5с) Мүсіндеу (0,25) Апликация (0,25) |
||
Дене шынықтыру 1. Педагогтың артынан жүру және бірқалыпты жүгіруге уйрету. Жолақтың үстімен жүруде тепе-теңдікті сақтау. Қос аяқтап секіру Қимылды ойын: «Ойыншықтарға қонаққа барамыз» 2. Педагогтың артынан жүру және бірқалыпты жүгіруге уйрету. Жолақтың үстімен жүруде тепе-теңдікті сақтау. Допты тура бағытта домалату. Қимылды ойын: «Допты қуып жет» 3. Педагогтың артынан жүру және бірқалыпты жүгіруге уйрету. Допты тура бағытта домалату. Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеуге үйрету. Қимылды ойын: «Доптарды жина» |
Сөйлеуді дамыту Балабақшаның топ бөлмелерімен таныстыру. Тұрмыстық заттарға қатысты сөздерді (жиһаз, киім, ыдыс-аяқ) түсіндіру. Сөздегі дыбыстарды анық айтуға үйрету.
|
Жаратылыстану Балаларға топтағы гүлдер туралы түсінік беру. Олардың өзіне тән белгілерін байқап, сипаттай білуді үйрету. Баланы мейірімділікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Құрастыру Әртүрлі құрылыс материал-дарымен таныстыру, әртүстегі бөлшектерден орындықтың құрылысын құрастыруға үйрету.
|
Сурет Қағазбен, қарындашпен сурет салу техникасын, түзу сызықтар арқылы балабақшаға баратын жолды салуды үйрету. Дидактикалық ойын: «Балабақшаға жол»
Музыка Педагог жоспары бойынша
Аппликация Бейнеленген заттарға сәйкес түрлі түсті қағаздардан дайын пішіндерді таңдауды, желімді қылқаламға ұқыпты түрде жағуды, күздегі ағаштың бейнесін жасауды үйрету
|
|
2. апта Менің достарым
|
Дене шынықтыру 1. Жұптасып жүру және шашырап жүгіру. Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеуге үйрету. Алға қарай ұмтыла отырып, қос аяқпен секірпемен секіру. 2. Жұптасып жүру және шашырап жүгіру. Алға қарай ұмтыла отырып, қос аяқпен секірпемен секіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. 3. Жұптасып жүру және шашырап жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру
|
Көркем әдебиет Достық, бірлік туралы түсініктерін кеңейту. Достық қарым – қатынас дағдыларын дамыту Мейірімділікке, адалдыққа тәрбиелеу. |
Жаратылыстану Балабақшаның жер теліміндегі ағаштарды ажыратып, атай білуге үйрету (1-2 түрін). Дид ойын: «Табиғаттағы достарым»
Сенсорика Заттар мен құралдарды қолдану дағдыларын жетілдіру: қарпығышты, аулағышты, шөмішті, балғаны қолдануды жетілдіру. Дидактикалық ойын: «Атын ата»
|
Сурет Балаларға бояу жағылған алақанмен сурет салу тәсілдерін түсіндіру. Күннің шуағын туралы түсінік беру. (ыстық, мейірімді, жылы) Ұжымдық жұмысқа үйрету. Дидактикалық ойын: «Күн достарға шуағын төкті»
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|
3. апта Менің сүйікті ойыншықтарым
|
Дене шынықтыру
1. Шеңбер бойымен қол ұстасып жүру және жүгіру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. Жол бойымен еңбектеу. 2. Шеңбер бойымен қол ұстасып жүру және жүгіру. Баланың көзінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату. Доғаның астымен еңбектеу. 3. Шеңбер бойымен қол ұстасып жүру және жүгіру. Доғаның астымен еңбектеу. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру.
|
Сөйлеуді дамыту Ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту, заттарды жалпы белгілері бойынша топтастыруға, сөздерді жіктелуіне қарай байланыстыруға үйрету.
|
Жаратылыстану
Көкөністерді, жемістер мен саңырауқұлақтарды жинау туралы түсінік беру, олармен ойыншықтарды қоректендіруді үйрету (куыршақты жемістермен, қоянды сәбізбен) Дидактикалық ойын: «Дәмін тат»
Құрастыру Үй құрлысының жетіспейтін бөліктерін таба білуге үйрету. Дидактикалық ойын: «Қуыршаққа үй жасаймыз»
|
Сурет Толқынды сызықтар мен түзу, көлденең сызықтарды қайталау арқылы ойыншықты салуға үйрету.
Дидактикалық ойын: «Меніңсүйікті ойыншығым»
Музыка Педагог жоспары бойынша
Мүсіндеу Ойыншықтар туралы түсінік бере отырып, доптың бейнесін жасауға үйрету.
|
|
4. апта Жиһаздар
|
Дене шынықтыру 1. Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. 2. Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. Гимнастикалық орындықтың үстімен жүру. 3. Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Гимнастикалық орындықтың үстімен жүру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. |
Көркем әдебиет Жиһаздар туралы түсініктерін кеңейту, сөздік қорды заттардың қасиетін білдіретін сөздермен толықтыруға үйрету. Дидактикалық ойын: «Біздің топтың жиһаздары»
|
Жаратылыстану Ағаштың құрлысымен таныстыру (діңі, бұтақтары, жапырақтары) одан жиһаз жасайтынын көрсету. Дидактикалық ойын «Алуан түрлі ағаштар»
Сенсорика Жиһаздар құрлысының жетіспейтін бөліктерін таба білуге үйрету. Пішіндерді дұрыс айта білу. Үш бұрыш, төртбұрыш , дөңгелек. Дидактикалық ойын: ««Менің жиһаздарым»»
|
Сурет Дөңгелек сызық арқылы үстелдің суретін салуға үйрету Дидактикалық ойын: «Менің орындығым»
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
Өтпелі тақырып: Менің отбасым (Қазан) |
1.апта Менің отбасым, ата-аналар еңбегі
|
|
Коммуникация Сөйлеуді дамыту (0,5) Көркем әдебиет (0,5)
|
Таным Жаратылыстану (1с) Сенсорика (0,5) Құрастыру (0,5) |
Шығармашылық Сурет салу (1с) Музыка (1,5с) Мүсіндеу (0,25) Апликация (0,25) |
||
Дене шынықтыру 1. Бағытты өзгерте отырып жүру және берілген бағытта жүгіру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. Орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. 2. Бағытты өзгерте отырып жүру және берілген бағытта жүгіру. Орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату 3. Бағытты өзгерте отырып жүру және берілген бағытта жүгіру. Төрттағандап құрсаудың астымен еңбектеу. Қарама-қарсы отырып допты бір-біріне домалату. |
Сөйлеуді дамыту «Менің отбасым» Отбасы мүшелері әке, ана туралы әңгімелесу. Тақырыпқа сәйкес әңгіме оқып беріп, қарапайым сурақтарға жауап беруге баулу.
|
Жаратылыстану Ауладағы гүлдердің түстерін атау. Табиғат бұрышындағы гүлдерге бақылау жасау. Дидактикалық ойын: ««Гүлдер шоғы»
Құрастыру Кірпіштерді көлденеңінен орналастыру арқылы көшені құрастыруға үйрету. Дидактикалық ойын: «Ата –анама жол»
|
Сурет Алақандарын бояуға батырып, қағазға басып суретін салу. Дидактикалық ойын: «Бес саусақ»
Музыка Педагог жоспары бойынша
Аппликация Бейнеленген заттарға сәйкес түрлі түсті қағаздардан дайын пішіндерді таңдауды, желімді қылқаламға ұқыпты түрде жағуды үйрену. (Ұзын таяқша жапсыру бұл менің атам, одан қысқа әжем, әкем, анам, мен) Дидактикалық ойын: «Менің жанұям»
|
|
2.апта Біздің көше
|
Дене шынықтыру 1. Баяу қарқынмен жүру және жүгіру. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру 2. Баяу қарқынмен жүру және жүгіру. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру Гимнастикалық орындықпен жүріп тепе-теңдікті сақтау. 3. Баяу қарқынмен жүру және жүгіру. Гимнастикалық орындықпен жүріп тепе-теңдікті сақтау. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату.
|
Көркем әдебиет Өзінің көшесі туралы әңгімелесу. Тақырыпқа сәйкес суретте кейіпкерлердің іс-әрекетіне балалардың назарын аудару. |
Жаратылыстану Тастар, олардың қасиеттері туралы түсінік беру. Көшені салғанда тастарды қолданатындығын көрсету.
Сенсорика Негізгі 4 түсті заттарды топтастыруды жетілдіру, «көз-қол» сенсомоторлық кеңістіктік үйлесімдігін дамыту. Дидактикалық ойын: «Атын ата»
|
Сурет Түзу сызықты салуды жетілдіру, көшенің суретін салу. Дидактикалық ойын: «Ұзын жолдар»
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|
3. апта Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік |
Дене шынықтыру
1. Орташа қарқынмен жүру және жүгіру. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату. Доғаның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. 2. Орташа қарқынмен жүру және жүгіру. Доғаның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Қос аяқпен ленталардың үстінен секіру. 3. Орташа қарқынмен жүру және жүгіру. Қос аяқпен ленталардың үстінен секіру. Орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. |
Сөйлеуді дамыту Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік туралы қарапайым ережелермен таныстыру, сөздерді дыбысқа еліктеп айтуға, байланыстырып сөйлеуге үйрету. |
Жаратылыстану
Иттің дене бөліктерімен (тұмсығы, құйрығы, аяқтары) таныстыру, одан қорғануды үйрету
Құрастыру Кірпіштерді бірінің үстіне бірін қою арқылы трамвайды құрастыруға үйрету.
|
Сурет Саусақтарды бояуға батырып бастыру әдісімен иттің іздерін салу. Дидактикалық ойын: «Менің күшігім»
Музыка Педагог жоспары бойынша
Мүсіндеу Көшенің мүсінін жасау. Үлкен кесектен кішкентай бөліктер бөліп алып алақан арасында айналдырып үстінен саусақтарымен басуға үйрету. |
|
4. апта Алтын күз
|
Дене шынықтыру 1. Жүруден жүгіруге ауысу, заттардың арасымен жүгіру. Орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Заттарға шығуда (гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модульге және тағы басқа)тепе теңдікті сақтау. 2. Жүруден жүгіруге ауысу, заттардың арасымен жүгіру. Заттарға шығуда (гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модульге және тағы басқа)тепе теңдікті сақтау. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға (кеуде тұсынан, (қағып алмай) лақтыру. 3. Жүруден жүгіруге ауысу, заттардың арасымен жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға (кеуде тұсынан, (қағып алмай) лақтыру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Арқанның астымен еңбектеу. |
Көркем әдебиет Күз мезгілімен ондағы табиғат көрінісі туралы әңгімелесу. Оқылған өлеңді ынта қойып тыңдауға үйрету. Өлеңнің оқылу интонациясын қабылдау және солай айтып беруге баулу. |
Жаратылыстану Күздегі табиғат құбылыстары туралы әңгімелесу және оларды бақылау. Дидактикалық ойын «Жаңбыр жауады»
Сенсорика Көлемі бойынша ерекшеленетін біркелкі заттарды топтастыруға үйрету. Дидактикалық ойын «Шашылған жапырақтар»
|
Сурет Ағаштардың дайын суретінің үстінен саусақпен салу әдісімен сары жапырақтарды орналастыру. Дидактикалық ойын: «Әдемі жапырақтар»
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|||||||
Өтпелі тақырып: Дені саудың жаны сау (Қараша) |
1. апта Өзім туралы
|
|
Коммуникация Сөйлеуді дамыту (0,5) Көркем әдебиет (0,5)
|
Таным Жаратылыстану (1с) Сенсорика (0,5) Құрастыру (0,5) |
Шығармашылық Сурет салу (1с) Музыка (1,5с) Мүсіндеу (0,25) Апликация (0,25) |
|||||||
Дене шынықтыру 1. Бағдар бойынша жүру және аяқтың ұшымен жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Доптарды бір-біріне домалату. 2. Бағдар бойынша жүру және аяқтың ұшымен жүгіру. Доптарды бір-біріне домалату. Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіртпемен секіру. 3. Бағдар бойынша жүру және аяқтың ұшымен жүгіру. Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіртпемен секіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру.
|
Сөйлеуді дамыту Өзінің дене мүшесі (қол, аяқ, бас) туралы түсіндіру. Өз дене мүшесінің аттарын дұрыс атай білуге үйрету. Дидактикалық ойын: «Дидактикалық ойын: «Мен сымбаттымын» |
Жаратылыстану Дене мүшелерін таныстыру, ауладағы ересектердің еңбегіне бақылау жасау. Олар қалай немен еңбек етуде, дене мүшелерінің еңбек етудегі қасиеттерін түсіндіру. Дидактикалық ойын: «Мен өсіп келемін»
Құрастыру Текшелерді кірпіштермен үйлестіру арқылы ас үстелін құрастыруға үйрету. Дидактикалық ойын: «Әдемі үстел»
|
Сурет Дөңгелек пішінді салуды жетілдіру, моншақтарды салу. Дидактикалық ойын: «Әдемі моншақтар»
Музыка Педагог жоспары бойынша
Аппликация Қағаз бетіне геометриялық пішіндерден үйді орналастыруға үйрету Дидактикалық ойын: «Кім тапқыр»
|
|||||||||
|
2 апта Дұрыс тамақтану. Дәрумендер
|
Дене шынықтыру 1. Кедергілерден аттап жүру және белгі бойынша тоқтап жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. 2. Кедергілерден аттап жүру және белгі бойынша тоқтап жүгіру. Еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіртпемен секіру. 3. Кедергілерден аттап жүру және белгі бойынша тоқтап жүгіру. Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіртпемен секіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға төменнен, (қағып алмай) лақтыру.
|
Көркем әдебиет Дұрыс тамақтану және оның адам ағзасы үшін пайдасы туралы әңгімелесу. Тақырыпқа сәйкес тақпақ жаттату |
Жаратылыстану Жеміс-жидектер мен көкөністерді үнемі қолдану арқылы дұрыс тамақтануды, қызанақ, қияр, алманы дәмінен ажырата білуге үйрету
Сенсорика Түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді негізгі түсі бойынша салыстыру және топтастыруға үйрету. Дидактикалық ойын: «Қандай түс»
|
Сурет Дайын шие ағашына оның жемістерін салу. Дөңгелек пішінді салуды жетілдіру Дидактикалық ойын: «Бұл не?»
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|
3 апта. Өзіңе және өзгелерге көмектес
|
Дене шынықтыру
1. Ұзындығы 2,5-2 м, ені 25 см (2 жаста), 20 см (3 жаста) тақтай бойымен жүру, бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға төменнен, (қағып алмай) лақтыру. Доғаның астымен бірінің артынан бірі еңбектеу. 2. Ұзындығы 2,5-2 м, ені 25 см (2 жаста), 20 см (3 жаста) тақтай бойымен жүру, бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Доғаның астымен бірінің артынан бірі еңбектеу. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу. 3. Ұзындығы 2,5-2 м, ені 25 см (2 жаста), 20 см (3 жаста) тақтай бойымен жүру, шағын топқа бөлініп және бүкіл топпен жүгіру. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу. Заттарға шығу (гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модульге және тағы басқа), тұру, қолын жоғары көтеру, түсу. |
Сөйлеуді дамыту Өзіне және достарына, үлкендерге көмек көрсетуді түсіндіру. Дыбыстарды жоғарғы дауыспен айтуды үйрету. Сыпайы, мейірімді болуға тәрбиелеу. |
Жаратылыстану Жануарлар және құстар туралы түсінік беру. Жануарлар мен құстарға қиянат жасамауға баулу, оларға көмек көрсетуді үйрету.
Құрастыру Ірі құрылыс материалдарынан орындықты құрастыруға үйрету. Дидактикалық ойын: «Әдемі орындықтар» |
Сурет Дайын жапырақ суретінің астына қоңыздың суретін салу. Оның денесін қара нүктелермен безендіру.
Дидактикалық ойын: «Бұл не?»
Музыка Педагог жоспары бойынша
Мүсіндеу Сазбалшықпен және оның қасиеттерімен таныстыру. Алманың пішінін мүсіндеу. Дидактикалық ойын: «Тәтті алма» |
|
4 апта : Біз күштіміз, ептіміз
|
Дене шынықтыру 1. Кедергілерден аттап жүру және 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Заттарға шығу (гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модульге және тағы басқа), тұру, қолын жоғары көтеру, түсу. 10-15 см биіктен секіру. 2. Кедергілерден аттап жүру және 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. 10-15 см биіктен секіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға жоғарыдан, (қағып алмай) лақтыру. 3. Кедергілерден аттап жүру және 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға жоғарыдан, (қағып алмай) лақтыру. Арқанның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу.
|
Көркем әдебиет Тақырыпқа сәйкес әңгіме оқып беріп, ондағы кейіпкерлердің өзара әрекетіне балалардың назарын аудару. Балаларға жаңылтпаш жаттату. |
Жаратылыстану Балалармен денсаулықты нығайтуда дене жаттығулары мен қимылды ойындар ұйымдастыру.
Қимылды ойын: «Кім күшті?»
Сенсорика Түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді негізгі түсі бойынша салыстыру және топтастыруға үйрету.
Дидактикалық ойын «Кім жылдам»
|
Сурет Түзу және толқынды сызықтарды жылдам салуға үйрету.
Дидактикалық ойын: «Әдемі жіптер»
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
||||||
Өтпелі тақырып: Менің Қазақстаным (Желтоқсан) |
1. апта Тарихқа саяхат
|
|
Коммуникация Сөйлеуді дамыту (0,5) Көркем әдебиет (0,5)
|
Таным Жаратылыстану (1с) Сенсорика (0,5) Құрастыру (0,5) |
Шығармашылық Сурет салу (1с) Музыка (1,5с) Мүсіндеу (0,25) Апликация (0,25) |
||||||
Дене шынықтыру 1. Шеңбер бойымен жүру және жүгіру. Арқанның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Заттардан ( биіктігі 10-15см) аттау. 2. Шеңбер бойымен жүру және жүгіру Заттардан ( биіктігі 10-15см) аттау. Гимнастикалық скамейканың үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. 3. Шеңбер бойымен жүру және жүгіру Гимнастикалық скамейканың үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға (кеуде тұсынан, (қағып алмай) лақтыру.
|
Сөйлеуді дамыту Балаларға Отан туралы түсінік беру, оқылған шығармада кейіпкерлердің пайда болуына назарын аудару.
|
Құрастыру Өзінің тұратын жеріндегі биік ғимараттың құрылысын құрастыру оны Қазақстан туымен безендіруге және құрылыс материалдарының орналасуын (кірпіш жатыр, тұр) атауға үйрету.
Жаратылыстану Балаларға кең байтақ Қазақстанның жері, тауы, өзені, көлдері туралы қарапайым түсінік беріп оның сұлулығын қабылдауға үйрету. |
Сурет салу Түзу және толқынды сызықтардың көмегімен Қазақстан картасының сұлбасын салуға үйрету
Музыка Педагог жоспары бойынша
Аппликация Қағаз бетіне геометриялық пішіндерден үйді орналастыруға үйрету Дидактикалық ойын: «Кім тапқыр»
|
||||||||
|
2. апта Туған өлкем
|
Дене шынықтыру 1. Жіптен немесе таяқтан аттап жүру бағытты өзгертіп жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға (кеуде тұсынан, (қағып алмай) лақтыру. 10-15 см биіктен секіру. 2. Жіптен немесе таяқтан аттап жүру бағытты өзгертіп жүгіру. 10-15 см биіктен секіру. Төрттағандап тақтаның үстімен 20 см арақашықтықта орналасқан бірнеше кедергіден (ленталардан, текшелерден және тағы басқа) аттау. 3. Жіптен немесе таяқтан аттап жүру бағытты өзгертіп жүгіру. Төрттағандап тақтаның үстімен 20 см арақашықтықта орналасқан бірнеше кедергіден (ленталардан, текшелерден және тағы басқа) аттау. Үстелдің астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. |
Көркем әдебиет Туған өлкеге деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту, тақырыпқа сәйкес әңгіме оқып беру. Кім? Не? Сұрақтарына жауап беруге үйрету.
|
Жаратылыстану Туған өлкенің табиғатының ерекшеліктерімен таныстыру
Сенсорика Түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді әртүрлі көлемі бойынша салыстыру және топтастыруға үйрету.
|
Сурет «Киіз үй» Дайын киіз үйдің бейнесін штрихтармен, сызықтармен безендіру Дидактикалық ойын: «Бұл не?»
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|
3. апта Астана – Отанымыздың жүрегі
|
Дене шынықтыру
1.Жүруді жүгірумен ауыстыру. Үстелдің астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіртпемен секіру.
2.Жүруді жүгірумен ауыстыру. Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіртпемен секіру. Орнында баяу айналу.
3. Жүруді жүгірумен ауыстыру. Орнында баяу айналу. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу.
|
Сөйлеуді дамыту Еліміздің бас қаласы Астана, Бәйтерек туралы түсінік беру, сөздерді жоғары дауыспен екпінді сақтап, дұрыс айтуды үйрету. Зат есімдердің жекеше түрлерін қолдануға үйрету. |
Жаратылыстану Еліміздің бас қаласы Астананың табиғаты әсемдігі, ауа-райының ерекшеліктері туралы әңгімелесу
Құрастыру Кірпіштерді түрліше үйлестіріп орналастыру арқылы Бәйтеректің құрылысын жасауға үйрету
Дидактикалық ойын: «Әсем қала» |
Сурет Түзу, домалақ пішіндерді салуды жетілдіру, бәйтеректің суретін салу Дидактикалық ойын: «Бұл не?»
Музыка Педагог жоспары бойынша
Мүсіндеу Ермексаздан үлкен бөлігін бөліп алып домалақтап жұдырық арасында қысу арқылы құртты жасауды үйрету.
Дидактикалық ойын: «Пішіні қандай?» |
|
4 апта : Тәуелсіз Қазақстан (ҚР Тұңғыш Президенті, мемлекеттік рәміздер)
|
Дене шынықтыру 1. Кедергілерден аттап жүру және 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға жоғарыдан, (қағып алмай) лақтыру. 2. Кедергілерден аттап жүру және 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға жоғарыдан, (қағып алмай) лақтыру. 10-15 см биіктен секіру. 3. Кедергілерден аттап жүру және 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. 10-15 см биіктен секіру. Орнында баяу айналу. |
Көркем әдебиет Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президенті, мемлекеттік рәміздер туралы әңгімелесу. Тақырыпқа сәйкес тақпақ жаттату. |
Жаратылыстану Қазақстаннның табиғаты мен ондағы маусымдық өзгерістер туралы түсініктерін кеңейту Дидакатикалық ойын: «Бұл қай кезде болады?»
Сенсорика Түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді неғұрлым ұқсас қасиеттері бойынша салыстыру және топтастыруға үйрету.
Дидактикалық ойын «Кім жылдам»
|
Сурет Толқынды және түзу сызықтарды салуды жетілдіру, тудың суретін салу.
Дидактикалық ойын: «Әдемі жіптер»
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
||
Өтпелі тақырып: Табиғат әлемі (Қаңтар) |
1. апта Айналамыздағы өсімдіктер
|
|
Коммуникация Сөйлеуді дамыту (0,5) Көркем әдебиет (0,5)
|
Таным Жаратылыстану (1с) Сенсорика (0,5) Құрастыру (0,5) |
Шығармашылық Сурет салу (1с) Музыка (1,5с) Мүсіндеу (0,25) Апликация (0,25) |
||
Дене шынықтыру 1 Бірқалыпты жүру және жүгіру. Орнында баяу айналу. Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеу. Қимылды ойын: «Ойыншықтарға қонаққа барамыз» 2. 2. Бірқалыпты жүру және жүгіру. Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеу. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру. Қимылды ойын: «Допты қуып жет» 33. Бірқалыпты жүру және жүгіру. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға (кеуде тұсынан, (қағып алмай) лақтыру. Қимылды ойын: «Доптарды жина» |
Сөйлеуді дамыту Өсімдіктер олардың адамға пайдасы туралы әңгімелесу. Зат есімдердің көпше түрлерін қолдану. Зат есімдерді етістікпен байланыстыруға үйрету. |
Жаратылыстану Айналадағы өсімдіктер, олардың атауларымен және құрлысымен таныстыру (сабағы, жапырағы, тамыры) оларға бақылау жасау
Құрастыру Құрылыс материалдарынан жануарларға үйшікті түрлі нұсқада жасауға үйрету
|
Сурет Қоршаған ортадағы өсімдіктердің атауларымен таныстыру. Өсімдіктерге қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Дайын гүлдің сүретін қылқаламмен бояу
Музыка Педагог жоспары бойынша
Аппликация Гүлдердің дайын бөліктерін қағазға жапсыру. Түстерін ажыратып айту. Жапырақтары мен сабақтарын дұрыс орналастыра білу. |
|
2. апта Жануарлар әлемі
|
Дене шынықтыру 1. Жан-жаққа жүру және шашырап жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға (кеуде тұсынан, (қағып алмай) лақтыру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. 2. Жан-жаққа жүру және шашырап жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру. 3. Жан-жаққа жүру және шашырап жүгіру. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға жоғарыдан, (қағып алмай) лақтыру. |
Көркем әдебиет Жануарлармен және олардың атауларымен таныстыру. Әңгіме оқып беру және ондағы кейіпкерлердің әрекеттерін қадағалауға үйрету |
Жаратылыстану Жануарлармен және олардың атауларымен таныстыру. Оларға ұқыпты қарауға үйрету
Сенсорика Ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды табуды жетілдіру.
|
Сурет Жануарлармен олардың атауларымен, дене бөліктерімен таныстыру. Оларға қамқорлыққа баулу. Күшікке арнап үйшік салу Дидактикалық ойын: «Ненің үйшігі?»
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|
3. апта Құстар – біздің досымыз
|
Дене шынықтыру
1. Берілген бағытқа жүру және жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға жоғарыдан, (қағып алмай) лақтыру. Алға қарай ұмтыла затқа дейін екі аяқтап секіру (10-15см). 2. Берілген бағытқа жүру және жүгіру. Алға қарай ұмтыла затқа дейін екі аяқтап секіру (10-15см). Гимнастикалық орындықтың үстімен тепе-теңдік сақтап жүру. 3. Берілген бағытқа жүру және жүгіру. Гимнастикалық орындықтың үстімен тепе-теңдік сақтап жүру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға төменнен, (қағып алмай)лақтыру. |
Сөйлеуді дамыту Құстармен және олардың атауларымен таныстыру. Не істейді? сұрағына жауап беруге үйрету. |
Жаратылыстану
Құстармен және олардың атауларымен, құрлысымен (тұмсығы, аяқтары, құйрығы) таныстыру. Аулаға ұшып келетін құстарға бақылау жасау (торғай, көгершін, қарға
Құрастыру Үшбұрыштар мен төртбұрыштарды көлемі мен түсі бойынша топтастыруды жетілдіру
Дидактикалық ойын: «Құстарға ұя жасаймыз»
|
Сурет Құстар олардың атауларымен, дене бөліктерімен таныстыру. Құстарға қамқорлық жасауға үйрету. Бояумен жұмыртқаның суретін салу Дидактикалық ойын: «Алтын жұмыртқа»
Музыка Педагог жоспары бойынша
Мүсіндеу Балабапанның мүсінін тәрбиешінің көмегімен жасау. Оның тұмсығы мен аяқтарын дұрыс бекіту. |
|
4. апта Ғажайып қыс
|
Дене шынықтыру 1.Шеңбер бойымен қолдарының әртүрлі қалыптарымен жүру және әртүрлі қарқынмен жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға төменнен, (қағып алмай)лақтыру. Еңіс тақтайдың үстімен еңбектеу. 2 Шеңбер бойымен қолдарының әртүрлі қалыптарымен жүру және әртүрлі қарқынмен жүгіру. Еңіс тақтайдың үстімен еңбектеу. Еңіс тақтайдың үстімен (ені 25 см, бір басы 15-20 см көтерілген) жүру. 3. Шеңбер бойымен қолдарының әртүрлі қалыптарымен жүру және әртүрлі қарқынмен жүгіру. Еңіс тақтайдың үстімен (ені 25 см, бір басы 15-20 см көтерілген) жүру. Жол бойымен төрттағандап еңбектеу.
|
Көркем әдебиет Қыс көрінісі, адамдардың киімдері туралы әңгімелесу. Нені ұстады?, Нені әкеледі? сауалдарына жауап беруге үйрету |
Жаратылыстану Қыстағы табиғаттың ерекшеліктерін бақылау. Қарды қолмен ұстап еріген кезде суға айналатынын бақылау
Сенсорика Үшбұрыштар мен төртбұрыштарды көлемі мен түсі бойынша топтастыруды жетілдіру. Дидактикалық ойын: «Шаналарды жинаймыз»
|
Сурет Қыстағы табиғатпен, адамдардың киімдерімен таныстыру. Қолғаптың суретін салу. Домалақ пішінді түзу сызықты бөліктерді бір-бірімен байланыстыруды үйрету.
Дидактикалық ойын: «Менің қолғабым»
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|||||||
Өтпелі тақырып: Бізді қоршаған әлем (Ақпан) |
1. апта. Ғажайыптар әлемі (өлі табиғат құбылыстары) |
|
Коммуникация Сөйлеуді дамыту (0,5) Көркем әдебиет (0,5)
|
Таным Жаратылыстану (1с) Сенсорика (0,5) Құрастыру (0,5) |
Шығармашылық Сурет салу (1с) Музыка (1,5с) Мүсіндеу (0,25) Апликация (0,25) |
|||||||
1. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Жол бойымен төрттағандап еңбектеу. Орнынан ұзындыққа (20-50см) секіру. 2. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Орнынан ұзындыққа (20-50см) секіру. Гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модулге шығып тұру, қолын жоғары көтеру, түсу. 3. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модулге шығып тұру, қолын жоғары көтеру, түсу. Доғаның, орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тізесімен тіреп) еңбектеу.
|
Сөйлеуді дамыту Өлі табиғат құбылыстары күн, ауамен таныстыру, зат есімдерді етістікпен байланыстыруға үйрету.
|
Жаратылыстану Күннің табиғатқа әсерін бақылау (қыста күннің суық болуы мен жазда ыстық болуы)
Құрастыру Құрылыс материалдарынан көлік пен көліктерді қоятын жай құрастыру
|
Сурет Саусақтарды бояуға малып қағазға ізін түсіріп күннің суретін салу.
Музыка Педагог жоспары бойынша
Аппликация Өлі табиғат құбылыстары: күн, ауа, құм туралы түсінік беру. Дайын қағаздан қиылған күннің суретін жапсыруға үйрету. |
|||||||||
|
2 апта. Көліктер
|
Дене шынықтыру 1. Шеңбер бойымен қолдарының әртүрлі қалыптарымен жүру және әртүрлі қарқынмен жүгіру. Доғаның, орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тізесімен тіреп) еңбектеу. 10-15 см биіктен секіру. 2. Шеңбер бойымен қолдарының әртүрлі қалыптарымен жүру және әртүрлі қарқынмен жүгіру. 10-15 см биіктен секіру. Гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модулге шығып тұру, қолын жоғары көтеру, түсу. 3. Шеңбер бойымен қолдарының әртүрлі қалыптарымен жүру және әртүрлі қарқынмен жүгіру. Гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модулге шығып тұру, қолын жоғары көтеру, түсу. Үстел, арқанның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тізесімен тіреп) еңбектеу.
|
Көркем әдебиет Жүк көлігімен таныстыру. Зат есімдер мен сын есімдерді қолданып заттарды сипаттауда үйрету. |
Жаратылыстану Құммен оның қасиеттерімен (шашылады, сусылдайды, дымқыл болған кезде бір-біріне жабысады) таныстыру
Сенсорика Бірізділікпен азаятын 3 немесе одан да көп бөліктерден қарапайым 2 қасиетін (түсі мен пішіні) кезектестіру принципі бойынша түрлі түсті пирамидалар құрастыруды үйрету
|
Сурет Саусақпен құмға көлік суретін салу. Көліктің дөңгелектерін салу. Дайын бөлшектерді бір-бірімен байланыстыруды үйрету
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|
3 апта: Электроника әлемі
|
Дене шынықтыру
1. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Үстел, арқанның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тізесімен тіреп) еңбектеу. Көзінің және кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен домалату. 2. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Көзінің және кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен домалату. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан, таспадан секіру. 3. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан, таспадан секіру. 0,5-1,5 м арақашықтыққа отырған және тұрған қалыптан доптарды домалату. |
Сөйлеуді дамыту Теледидармен таныстыру. Зат есімдер мен сын есімдерді қолданып заттарды сипаттауға үйрету.Дыбысқа еліктеп сөздерді айтқызу. |
Жаратылыстану
Кір жуатын мәшинемен таныстыру. Оның электр арқылы жұмыс жасайтынын бақылау
Құрастыру Бірізділікпен азаятын 3 немесе одан да көп бөліктерден қарапайым 2 қасиетін (өлшемі мен пішіні) кезектестіру принципі бойынша түрлі түсті пирамидалар құрастыруды үйрету
|
Сурет Теледидар, компьютер, кір жуатын мәшинемен таныстыру. Кір жуатын мәшиненің суретін салу
Музыка Педагог жоспары бойынша
Мүсіндеу Теледидардың дайын суретіне майда суреттерді ермексазбен жапсырып безендіру. |
|
4 апта : Мамандықтың бәрі жақсы
|
Дене шынықтыру 1. Шағын топқа бөлініп және бүкіл топпен жүру және жүгіру. 0,5-1,5 м арақашықтыққа отырған және тұрған қалыптан доптарды домалату. Заттардан (биіктігі 10-15 см), шеңберден шеңберге аттау. 2. Шағын топқа бөлініп және бүкіл топпен жүру және жүгіру. Заттардан (биіктігі 10-15 см), шеңберден шеңберге аттау. Бір және екі қолымен допты еденге ұру. 3. Шағын топқа бөлініп және бүкіл топпен жүру және жүгіру. Бір және екі қолымен допты еденге ұру. Төрттағандап тақтаның үстімен 20 см арақашықтықта орналасқан бірнеше кедергіден (таспалардан, текшелерден және тағы басқа) аттау. |
Көркем әдебиет Аспазшы, дәрігер, тәрбиеші мамандықтарын таныстыру. Ойыншықтарды қолданып күрделі емес ойындарға, диалогке қатыстыру. |
Жаратылыстану Ересектердің еңбегін (аула сыпырушы, медбике) бақылау, олар туралы әңгімелесу
Сенсорика Құрылыс материалдарынан белгілі бір мамандыққа қажетті жабдықтарды құрастыру, масштабына сәйкес сюжетті ойыншықтарды қолдана отырып олармен ойнату
|
Сурет Аспазшы, дәрігер, тәрбиеші мамандықтарын таныстыру. Нанның суретін салуға үйрету.
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|||||||
Өтпелі тақырып: Салттар мен фольклор (Наурыз) |
1. апта Қазақтың салттары мен дәстүрлері
|
|
Коммуникация Сөйлеуді дамыту (0,5) Көркем әдебиет (0,5)
|
Таным Жаратылыстану (1с) Сенсорика (0,5) Құрастыру (0,5) |
Шығармашылық Сурет салу (1с) Музыка (1,5с) Мүсіндеу (0,25) Апликация (0,25) |
|||||||
Дене шынықтыру 1. Жұптасып жүру және бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Төрттағандап тақтаның үстімен 20 см арақашықтықта орналасқан бірнеше кедергіден (таспалардан, текшелерден және тағы басқа) аттау. Қарама-қарсы отырып допты бір-біріне домалату. 2. Жұптасып жүру және бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Қарама-қарсы отырып допты бір-біріне домалату. Гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модулге шығып тұру, қолын жоғары көтеру, түсу. 3. Жұптасып жүру және бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модулге шығып тұру, қолын жоғары көтеру, түсу. Қос аяқпен алға жылжи отырып секіру
|
Сөйлеуді дамыту Бесік жырын тыңдатып, оны қайталап айтуға, берілген сұрақтарға жауап беруге, дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстауға үйрету |
Жаратылыстану Бесік жырын тыңдату. Бесік туралы әңгімелесу. Оның ағаштан жасалғанын көрсету
Құрастыру Құрылыс материалдарынан белгілі бір мамандыққа қажетті жабдықтарды құрастыру, масштабына сәйкес сюжетті ойыншықтарды қолдана отырып олармен ойнату
|
Сурет Балаларға ертегілер тыңдату. Ондағы кейіпкерлердің іс-әрекетіне жанашырлық танытуға, олардың сөздерін қайталап айтуға баулу. Асықтың суретін салуды үйрету.
Музыка Педагог жоспары бойынша
Аппликация Дайын асықтың суретін қағаз бетіне орналастырып, жапсыру. |
|||||||||
|
2 апта: Ертегілер елінде. Театр әлемі
|
Дене шынықтыру Қарқынды өзгерте отырып, жүру және бағытты өзгертіп жүгіру. Қос аяқпен алға жылжи отырып секіру. Доғаның астымен бірінің артынан бірі еңбектеу. 2. Қарқынды өзгерте отырып, жүру және бағытты өзгертіп жүгіру. Доғаның астымен бірінің артынан бірі еңбектеу. Бір қолымен допты еденге ұру. 3. Қарқынды өзгерте отырып, жүру және бағытты өзгертіп жүгіру. Бір қолымен допты еденге ұру. Үстелдің астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу.
|
Көркем әдебиет Балаларға ертегі тыңдату. Кейіпкерлердің сөздерін қайталап айтып жеңіл рөлдерде ойнату. |
Жаратылыстану «Ертегілер елінде» бұрышындағы кейіпкерлермен таныстыру.
Сенсорика Бірізділікпен азаятын 3 немесе одан да көп бөліктерден қарапайым 2 қасиетін (өлшемі мен түсі) кезектестіру принципі бойынша түрлі түсті дөңгелектерден пирамидалар құрастыруды үйрету
|
Сурет Қазақтың салттары мен дәстүрлері туралы қарапайым түсініктерді беру. Бесіктің дайын суретін түрлі сызықтармен безендіру
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|
3. апта : Өнер көзі халыкта
|
Дене шынықтыру
1. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Үстелдің астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Шеңберден шеңберге аттау. 2. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Шеңберден шеңберге аттау. Арқанның астымен нысанаға дейін еңбектеу. 3. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Арқанның астымен нысанаға дейін еңбектеу. Орнынан (20-50 см) ұзындыққа секіру.
|
Сөйлеуді дамыту Қазақтың ағаштан жасалған кесе, қасықпен таныстыру. Нені ұстады? Нені әкеледі? сұрақтарына жауап беруге үйрету.
|
Жаратылыстану Төрт түлікпен таныстыру. Оның жүнінен киіз жасауға болатынын көрсету.
Құрастыру Бір мезгілде тақырыпқа сәйкес екі-үш құрылысты тұрғызуға үйрету
|
Сурет Қазақ халқының қол өнер бұйымдарымен таныстыру. Оларға ұқыпты қарауға үйрету. Қарапайым оюдың дайын бейнесін жалғастырып, үзіксіз, айналмалы сызықтармен салу.
Музыка Педагог жоспары бойынша
Мүсіндеу Домалақ бөлікті үстінен басып бұрыштарын домалақ пішінге келтіріп, асықтың мүсінін жасау |
|
4. апта : Нұр төккен, гүл көктем
|
Дене шынықтыру 1.Жұптасып жүру және бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Орнынан (20-50 см) ұзындыққа секіру. Допты кеуде тұсынан жоғары қарай лақтыру. 2. Жұптасып жүру және бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Допты кеуде тұсынан жоғары қарай лақтыру. Керілген арқанның астымен еңбектеу. 3. Жұптасып жүру және бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Керілген арқанның астымен еңбектеу. Секіртпеден секіру. |
Көркем әдебиет Көктемгі табиғат ерекшеліктері, адамдардың киімдері, Наурыз мерекесі туралы әңгімелесу. Санамақтар жаттату. |
Жаратылыстану Көктемгі табиғат ерекшеліктерін, үй құстарын (тауық, қораз. үйрек) бақылау.
Сенсорика Берілген 3-4 сенсорлық қасиеттеріне байланысты таңдауды жүзеге асыра отырып, түсі әр текті байланыс орната білу іскерлігін бекіту
|
Сурет Көктемгі табиғат құбылыстарымен, адамдардың киімдерімен, еңбектерімен таныстыру. Ағаштардың жапырақтарын салу.
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
Біз еңбекқор баламыз (Сәуір) |
1.апта. Аялайық гүлдерді
|
|
Коммуникация Сөйлеуді дамыту (0,5) Көркем әдебиет (0,5)
|
Таным Жаратылыстану (1с) Сенсорика (0,5) Құрастыру (0,5) |
Шығармашылық Сурет салу (1с) Музыка (1,5с) Мүсіндеу (0,25) Апликация (0,25) |
||
Дене шынықтыру . Ирелеңдеген баудың бойымен еркін жүру, шашырап жүгіру. Секіртпеден секіру. 0,5-1,5 м арақашықтыққа отырған және тұрған қалыптан доптарды домалату. 2. Ирелеңдеген баудың бойымен еркін жүру, шашырап жүгіру. 0,5-1,5 м арақашықтыққа отырған және тұрған қалыптан доптарды домалату. Орнында баяу айналу. 3. Ирелеңдеген баудың бойымен еркін жүру, шашырап жүгіру. Орнында баяу айналу. Секіртпеден секіру. |
Сөйлеуді дамыту Гүлдермен таныстыру, дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстауға, сөз тіркестерін құруға үйрету.
|
Жаратылыстану Көктемгі жер теліміндегі гүлдерді бақылау, оларға күтім жасауды үйрету.
Құрастыру Үй құрылысын құрастыру онда қарапайым құрастыру дағдыларын жетілдіру: қою, тіреу, басу.
|
Сурет Гүлдердің кейбір түрлерімен таныстыру. Оларға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Гүлдің суретін салу.
Музыка Педагог жоспары бойынша
Аппликация Дайын көбелектердің бөліктерін ретімен қағазға жапсыруды үйрету.
|
|
2.апта: Ас атасы — нан
|
Дене шынықтыру 1. Едендегі немесе еденнен 15-30 см көтерілген арқаннан аттап жүру, 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Секіртпеден секіру. Допты екі қолымен жерге соғу. 2. Едендегі немесе еденнен 15-30 см көтерілген арқаннан аттап жүру, 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Допты екі қолымен жерге соғу. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. 3. Едендегі немесе еденнен 15-30 см көтерілген арқаннан аттап жүру, 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу. |
Көркем әдебиет Нанды қадірлеуге оған ұқыпты қарауға үйрету. Тақырыпқа сәйкес әңгіме оқып беріп ондағы қарама-қарсы кейіпкерлерді түсінуге үйрету |
Жаратылыстану Бидаймен таныстыру одан нан әзірлейтіні туралы әңгімелесу
Сенсорика Берілген 3-4 сенсорлық қасиеттеріне байланысты таңдауды жүзеге асыра отырып, көлемі бойынша әр текті байланыс орната білу іскерлігін бекіту
|
Сурет Ас атасы – нан туралы түсінік беру. Нанды қастерлеуге оған ұқыпты қарауға үйрету. Нанның суретін салу
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|
3. апта : Жәндіктер мен қосмекенділер әлемі
|
Дене шынықтыру 1. Қарқынды өзгерте отырып, жүру және бағытты өзгертіп жүгіру. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан, таспадан секіру. 2. Қарқынды өзгерте отырып, жүру және бағытты өзгертіп жүгіру. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан, таспадан секіру. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа отырған және тұрған қалыптан доптарды домалату. 3. Қарқынды өзгерте отырып, жүру және бағытты өзгертіп жүгіру. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа отырған және тұрған қалыптан доптарды домалату. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан, таспадан секіру.
|
Сөйлеуді дамыту Жәндіктер мен қосмекенділер туралы қарапайым түсініктердіберу. Көбелек және бақамен таныстыру. Жәндіктер мен қосмекенділер туралы қарапайым түсініктердіберу.
|
Жаратылыстану Көбелек және бақамен таныстыру. Жер телімінде оларды бақылау
Құрастыру Ойыншықтарды қолдана отырып тақырыпқа сәйкес өз ойларынан құрылыс құрастыру (ұжымдық жұмыс).
|
Сурет Көбелектің дайын суретін нүктелермен,сызықтармен және т.б. түрлі пішіндермен безендіру.
Музыка Педагог жоспары бойынша
Мүсіндеу Тәрбиешінің көмегімен көбелектердің бөліктерін ретімен мүсіндеуді үйрету.
|
|
4. апта : Еңбек бәрін жеңбек
|
Дене шынықтыру 1. Еденнен 20 см биік керілген арқанның үстінен аттап жүру, 30-40 сек үзіліссіз жүгіру. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан, таспадан секіру. Доптарды бір-біріне домалату. 2. Еденнен 20 см биік керілген арқанның үстінен аттап жүру, 30-40 сек үзіліссіз жүгіру. Доптарды бір-біріне домалату. Еденде 10-20 см қашықтықта жатқан лентадан секіру. 3. Еденнен 20 см биік керілген арқанның үстінен аттап жүру, 30-40 сек үзіліссіз жүгіру. Еденде 10-20 см қашықтықта жатқан лентадан секіру. Допты бір қолымен жерге соғу. |
Көркем әдебиет Еңбек етудің қарапайым дағдыларымен таныстыру, еңбек етуге баулу. Олардың бойында қарапайым еңбек дағдыларын қалыптастыру |
Жаратылыстану Адамдардың еңбек етуі туралы әңгімелесу, серуен кезінде оларды бақылау
Сенсорика Берілген 3-4 сенсорлық қасиеттеріне байланысты таңдауды жүзеге асыра отырып, өлшемі бойынша әр текті байланыс орната білу іскерлігін бекіту . Дидактикалық ойын: «Әдемі пирамидалар»
|
Сурет «Күрек» суретін салу. Еңбек етудің қарапайым дағдыларымен таныстыру, еңбек етуге баулу
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|||||||
Өтпелі тақырып: Әрқашан күн сөнбесін (Мамыр) |
1.апта Достық –біздің тірегіміз (халықтар достығы)
|
|
Коммуникация Сөйлеуді дамыту (0,5) Көркем әдебиет (0,5)
|
Таным Жаратылыстану (1с) Сенсорика (0,5) Құрастыру (0,5) |
Шығармашылық Сурет салу (1с) Музыка (1,5с) Мүсіндеу (0,25) Апликация (0,25) |
|||||||
Дене шынықтыру 1. Еденнен 15-30 см көтерілген бөренеден, текшеден, гимнастикалық таяқшадан аттап жүру және белгі бойынша тоқтап, жүгіру. Допты бір қолымен жерге соғу. Орнында баяу айналып тепе-теңдікті сақтау 2. Еденнен 15-30 см көтерілген бөренеден, текшеден, гимнастикалық таяқшадан аттап жүру және белгі бойынша тоқтап, жүгіру. Орнында баяу айналып тепе-теңдікті сақтау. Гимнастикалық скамейканың астымен еңбектеу. 3. Еденнен 15-30 см көтерілген бөренеден, текшеден, гимнастикалық таяқшадан аттап жүру және белгі бойынша тоқтап, жүгіру. Үстел, арқанның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тізесімен тіреп) еңбектеу. Төрттағындап 20 см арақашықтықтағы заттардан аттап еңбектеу. |
Сөйлеуді дамыту Топтағы балаларды бір-бірімен дос болуға баулу, дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстауға үйрету |
Жаратылыстану Балаларға үй жануарларымен дос болуды оларға қамқорлық танытуды үйрету.
Құрастыру Ойыншықтарды қолдана отырып тақырыпқа сәйкес бірден екі-үш құрылысты тұрғызуды жетілдіру.
|
Сурет Қазақтың киіз үйінің суретін салу Балаларды бір-бірімен дос болуға, айналасындағы адамдармен жағымды қарым қатынасқа тәрбиелеу
Музыка Педагог жоспары бойынша
Аппликация Фланелеграфта дайын көбелектерді шөптің үстіне орналастыруға үйрету.
|
|||||||||
|
2.апта: Отан қорғаушылар (ҚР әскері, Ұлы Отан соғысының ардагерлері)
|
Дене шынықтыру 1. Ирелеңдеген баудың бойымен еркін жүру, шашырап жүгіру. Үстел, арқанның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тізесімен тіреп) еңбектеу. Алға қарай ұмтыла қос ақпен секіру(10-15 см). 2. Ирелеңдеген баудың бойымен еркін жүру, шашырап жүгіру. Алға қарай ұмтыла қос ақпен секіру (10-15 см). Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеу. 3. Ирелеңдеген баудың бойымен еркін жүру, шашырап жүгіру. Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеу. Еденде 20 см қашықтықта жатқан лентадан секіру. |
Көркем әдебиет Сарбаздар туралы әңгіме оқып беру, мазмұнын сұрақтар арқылы қайталап айтқызуға үйрету |
Жаратылыстану Тіршілік нәрі су туралы әңгімелесу, өсімдіктерді сауаруды, жануарлардың су ішкенін бақылау
Сенсорика Заттарды өлшемі бойынша (беттестіру және қасына қою) арқылы салыстыруға үйрету
|
Сурет Сарбаздар туралы қарапайым түсініктерді беру. Бір-біріне жанашырлық танытуға, жақын болуға тәрбиелеу. Ұшақтың суретін қылқаламмен және бояумен бояу.
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|
|
3. апта Көңілді жаз
|
Дене шынықтыру
1. Баяу қарқынмен жүру және жүгіру. Еденде 20 см қашықтықта жатқан лентадан секіру. Қарама-қарсы отырып допты бір-біріне домалату. 2. Орташа қарқынмен жүру және жүгіру. Қарама-қарсы отырып допты бір-біріне домалату. Орнында баяу айналып тепе-теңдікті сақтау 3. Түрлі қарқынмен жүру және жүгіру. Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Орнында баяу айналып тепе-теңдікті сақтау. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу. |
Сөйлеуді дамыту Жаздағы табиғат көріністері, адамдардың киімдері, ойындар туралы әңгімелесу. Диалогке қатыстыру.
|
Жаратылыстану Жаз мезгіліндегі табиғаттың ерекшеліктерімен таныстыру, оларға бақылау жасау
Құрастыру Құрастыру бойынша нені білетіні, не істей алатыны туралы әңгімелесу. Өз ойларынан құрастырған қарапайым құрылыстарымен ойнату
|
Сурет Көбелектің суретін салу, домалақ және сопақша бөліктерді бір-бірімен байланыстыру.
Музыка Педагог жоспары бойынша
Мүсіндеу Қағаз бетіне бөліктерді симметриялы орналастыру арқылы ұшақтың мүсінін жасау
|
|
4. апта Мен жасай аламын
|
Дене шынықтыру
1. Жүруді мен жүгіруге ауыстыру және керісінше. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу. 10-15 см биіктен секіру
2. Жүруді мен жүгіруге ауыстыру және керісінше. 10-15 см биіктен секіру. Орнында баяу айналу.
3. Жүруді мен жүгіруге ауыстыру және керісінше. Орнында баяу айналу. 10-15 см биіктен секіру.
|
Көркем әдебиет Өтілген тақырыптардан сұрақтар қою арқылы жауап алу. Балалардың нені білетіні, не істей алатыны туралы әңгімелесу |
Жаратылыстану Балалардың не білетіні туралы сұрақтар қойып бекіту.
Сенсорика Көлемі, түсі, пішіні бойынша біртекті заттарды топтастыруды бекіту
|
Сурет Өз ойынан сурет салу.
Музыка Педагог жоспары бойынша 1,5 сағ.
|