Орманға саяхат

«Ақбота»  естияр
тобында ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінің  


технологиялық картасы.

 

Өтілетін күні:
08.  05. 2013ж.              Тәрбиеші:  Шуканаева
Р. С.

Білім беру саласы:
Таным.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:   Математика.

Тақырыбы:
Орманға  саяхат

Мақсаты:    Балалардың
саяхат  арқылы  ойлау қабілеттерін  арттыру.

Заттардың  айырмашылығын  өз ойымен
жеткізе  білуге жаттықтыру.  Жасалу жолдарын, қатты, жұмсақ, ауыр, жеңіл ,
үлкен- кіші.

Әрекет
кезеңдері.

 Тәрбиешінің
іс — әрекеті

Балалардың

 іс —
әрекеті.


Енгізу.


Дәлелді  


ояту.

Шаттық шеңбері.
«Дос болайық бәріміз»
Х.Талғаров.

Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау.

Дос болайық бәріміз,
Жарасып тұр әніміз. Тыныштықты сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз.

 Ұйымдас-тыру –  іздену

1. Өткен  сабаққа
шолу. Сұрақ – жауап.                             

2. Ғажайып
сәт.Бауырсақтың  қонаққа  келуі.                              -Амандасу.                       Бауырсақтың  көмек сұрауы.                                 Сұрақ –
жауап.
-Баурысақ қай ертегінің кейіпкері?.                                              -Бауырсақтың түсі қандай?                                 — Бауысақтың
пішіні қандай?                                     — Домалақ,
шеңбер.

3. Бауырсақты атасы мен әжесіне апаруға көмектесу.
-Жолды көрсету үшін  орманға  саяхат.

1. Кедергі. Шыршаның түбінде жылап тұрған қоянға
кездесу.  Амандасу.                               Сәлеметсіз бе,
қоян. Сен неге жылап тұрсың?

Қоян : Менің тұратын үйім
жоқ.  Маған  көмектесіңдерші,  сосын менде сендерге көмектесіп жол
көрсетемін, әйтпесе мына  бауырсақты
жеп қоямын.               Қоянға
көмек.
Сұрақ –жауап.                                       -Мынау
қандай пішін,
-Бұл пішіндер қоянға үйшік жасауға көмектесе ме?

Қоян : Балалар сендерге
көп-көп рахмет.Менің енді баспанам болды. Сендер тура жүре беріңдер. Мен енді
өз жөнімен кетейін.

2.  Кедергі. Қасқырға кездесу. Балалар менің
қарыным ашып тұр. Мен бауырсақты
жеймін.

Балалар : Жоқ, сен бауырсақты
жемеші, біз бауырсақты атасы мен әжесіне
апаруға көмек-тесейік деп келе жатырмыз.

Қасқыр :Онда сендер, маған
сиқырлы көпірден өтуге көмектесіңдер. «Не көп, не аз» деген тапсырмамды
орындаңдар.

Дидактикалық
материалдармен  жұмыс.

Қасқыр : Рахмет балалар, мен
сендерден көп нәрсе үйрендім. Маған сиқырлы көпірден өтуге көмектестіңдер.
Мен енді өз жолыммен кете беремін.

3. Кедергі. Аюға  кездесу. Ой- ой менің  қарным
ашып тұр еді, жақсы  болды ғой  мына бауырсақты  жеймін.

Балалар: Аю, аю  бауырсақты атасы мен әжесі күтіп отыр  соған тезірек бару керек, қайта сен бізге
көмектесші, орманнан қалай шығамыз.                                   -Ендеше
менің көп тапсырмам бар  соны
орындаңдар.

А)Мен  туралы әдемі өлең айтып беріңдер.Сергіту
сәті :   

 Б)Тапсырма :Түс пен пішінді ажырата білу
(қызыл шеңберге секір, жасыл төртбұрышқа аяқ қой, көк үшбұрышты атта)

Жарайсыңдар  тура бара беріңдер сол кезде орманнан
шығасыңдар.

4. Кедергі. Түлкіні
кездестіруТүлкі :Бауырсақ мен сені жеймін.
Бауырсақ:  Жемеші, мені. Мен
балалардан көп нәрсені үйреніп келе жатырмын. Сен бізді бір сынап көрші.

Түлкі : (қолында бір бума
қағаз). Онда менің 1-ші тапсырмам жұмбақтарымды шешіп көріңдер.-  Қыста ақ,
жазда сүр. (қоян)- Мен бал құмар қорбанбаймын, Тәтті ұрлауға
қорланбаймын.  (аю)                                                           -Орманда
тұрады, өзі бір қу, Жүрген жері айқай-шу. (түлкі)

2-ші тапсырмам.                          Мына заттардың  айырмашы-лығы  неде?                        Суреттермен жұмыс.
Мыс: екі заттың да пішіні ,көлемі бірдей, бірақ темірден жасалған зат ауыр,
ағаштьан жасалған зат жеңіл.

Түлкі : Сендер менің
тапсыр-маларымды жақсы орындадың-дар. Мен сендерге ризамын. Бауырсақты
жемеймін.             Балалар :
бауырсақ біз енді сенімен қоштасамыз
міне  орманнанда шықтық, енді
мына жолмен тура жүрсең атаң мен әжеңе барасың.

Бауырсақ :Мен сендерден көп
нәрселер үйрендім. Сендерге
рахмет.  Мені атам мен  әжем тосып отырған шығар. Үйіме қайтайын.

Қош сау болыңыздар.

Сабақты
зейін  қойып  тыңдау.

Қонақты
қызығушылықпен  қарсы  алу.

Бауырсақтың
өлеңін  зейін қойып тыңдау.

Қойылған
сұрақтарға өз ойымен  жауап  беру.

 

Ертегіде білетін
бауырсақтың пішіні, түсі туралы
айту.

Саяхатқа шығуға қызығушылық  таныту.

 

 

 

 

Пішіндерді дұрыс ажыратып айта білу.

Бауырсаққа көмектесуге
келісу.

Пішіндерден үй құрастыру. Бірлесіп жұмыс жасау.

 

 

 

Тапсырмаларды орындауға
белсенділік  таныту.

 

 

 

 

 

Аюға өз ойларын айта білу.

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін өлең жолдарын жатқа айту.

 

 

 

Кездескен аңдардың
тапсырмаларын қызығушылықпен
орындау.

Дидактикалық
материалдармен жұмыс  жасай
білу.

Берілген
жұмбақтарды қызығушылықпен  шеше
білу.

 

 

Геометриялық
ұғымдарды дұрыс айта білу.

Түстермен
пішіндерді бір – бірінен
ажырата білу.

 

 

 

 

 

 

 

Бауырсақпен қоштасып, оны дұрыс жолға шығарып  салу.

 

 

Бауырсақтың әні.

Менің атым Бауырсақ,               Мені пышақпен қырып алды,
Қанатпен сыпырып алды. Қаймаққа иледі,майға пісірді. Мен атадан кеттім,                      Мен әжеден кеттім,    Тыңдамадым атамды,  Тыңдамадым әжемді                    Үйімді мен сағындым,
көмектесші балақай.

 

 

Сөздік: Баспана, тосып, кешігу, тынымсыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Сергіту  сәті.

Ормандағы аюдың,

Құлпынайы көп екен.

Теріп,теріп аламыз,

 Қалтамызға саламыз.

 

Рефлекс-тік

түзету.

Сабақты бекіту.                         Сұрақ – жауап.-Біз
неге көмектестік?

-Нелермен
кездестік.

Балаларды
мадақтау.

Сабақтан
алған  әсерлерімен  бөлісу.

Достарын
бағалау.

 

 

 

 

Күтілетін
нәтиже:

 

Білу:Балалар
салыстыру,  көп, аз  және
пішіндер  туралы түсініктерді
білу  керек.

 

Игеру: Дидактикалық  материалдармен  жұмыс жасай
отырып, өз ойын  жеткізе білуді
игереді.

 

Меңгеру:Саяхат
арқылы баланың қызығушылығы
артып, бала геометриялық ұғымдарды
ажырата білу  дағдыларын  меңгереді.

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.