ЦИКЛОГРАММА . «Құлыншақ» 1 кіші тобы 19. 09 – 21. 09. 2017ж.
ЦИКЛОГРАММА . «Құлыншақ» 1 кіші тобы
19. 09 – 21. 09. 2017ж.
Өтпелі тақырып: Балабақша
Тақырыпша: «Менің сүйікті ойыншықтарым»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Сейсенбі |
Бейсенбі |
|
|||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
8.30 8.55
8.55 9.00 |
Ертеңгілік шеңбер. Е. Өтетілеуов «Бала, бала, баламыз» Сұрақ – жауап. Саусақ театры. Әр жануарды саусаққа кигізіп дыбысын салу Таңғы жаттығу 1. Топ болып тәрбиешінің артынан жүру. |
Ертеңгілік шеңбер. С. Оспанов «Балабақшада» Бақшасында балалар, Іні ,әпке, аға бар. Ойыншықтар мол онда, Машина, арба, шана бар. Өлең жолдары туралы түсінік беру. Стол үсті ойыны. Легамен ойын. Әр түрлі бейне құрастыру. Таңғы жаттығу 1. Топ болып тәрбиешінің артынан жүру. қанат қағады» — Қолды жанынан иық деңгейіне дейін көтеріп, төмен түсіріп «шықылықтау». 4 — 6 рет қайталау. шоқиды» — алға қарай еңкейіп саусақты тізеге соғып: «Шоқимыз» — деп б. қ келу. 4 — 6 рет қайталау. |
Таңғы ас |
9.00 9.30 |
Тазалықты ұмытпайық. Астарыңыз дәмді болсын Балалардың асты дұрыс ішуге, тамақтың пайдасын білуге тәрбиелеу. |
Таза қолдар. Астарыңыз дәмді болсын Тамақта болатын дәрумендерді түсіндіру. Тыныш , таза тамақ ішуге тәрбиелеу. |
|
|||
|
|||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл-ған оқу қызметі |
9.30 10.00 |
Сөйлеуді дамыту Мақсаты. Ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту, заттарды жалпы белгілері бойынша топтастыруға, сөздерді жіктелуіне қарай байланыстыруға үйрету. ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ БАРЫСЫ: Көңілді шеңбер.«Кел,балалар күлейік» Кел,балалар күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек. Көңілді болып жүрейік! 1. Ойыншықтар туралы түсінік беру. Сұрақ – жауап. -Бізге ойыншықтар не үшін керек? — Қандай ойыншықтарды білесіңдер? Атау. -Ойыншықтар неден жасалады? — Ойыншықтарды қалай ұстау керек? Сөздік жұмыстар жүргізу. 1. Н. Әлімқұлов. «Ойыншықтар» Біздерде бар қуыршақ, Бұзау қозы құлыншақ Ойыншықтар тыңдайды, Емес олар ұрыншақ.
2.Құрастыру Мақсаты: Үй құрлысының жетіспейтін бөліктерін таба білуге үйрету. Дидактикалық ойын: «Қуыршаққа үй жасаймыз» ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ БАРЫСЫ: Шаттық шеңбері. «Сәлем дейміз бәріне» Сәлем дейміз достарға, Сәлем дейміз құстарға, Сәлем дейміз құрдасқа , Сәлем дейміз ұстазға Ғажайып сәт. Топқа қуыршақтың келуі. -Амандасу. Тапсырма беру. 1- тапсырма: Пішіндермен жұмыс. Қандай пішіндерді білесіңдер?Мынау қандай пішін? Атау 2- тапсырма. Түстермен жұмыс. Қандай түстерді білесіңдер? 3- тапсырма. Пішіндермен құрастыру жұмысын жасаудың әдістерін түсіндіру. Дидактикалық ойын: «Кім тапқыр?» Жетіспей тұрған бөліктерді табу |
Сурет Мақсаты:Толқынды сызықтар мен түзу, көлденең сызықтарды қайталау арқылы ойыншықты салуға үйрету. Дидактикалық ойын: «Меніңсүйікті ойыншығым»
ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ БАРЫСЫ: Шаттық шеңбері. Е.Өтетілеуұлы.»Бала,бала,баламыз» Бала,бала,баламыз, Бақшамызға барамыз. Күні бойы қызыққа , Батамызда қаламыз! Ойыншықтар жайлы түсінік беру. Ойыншық бізге неге керек? Оны қалай ұстауға болады? Ойыншықты қайдан аламыз? Сөздік жұмыс: Ұқыпты, таза 2.Жұмысқа қатысты материалдарды атау, көрсету. Жұмыс жасаудың әдіс-тәсілін көрсету, түсіндіру. 2.Денешынықтыру. Мақсаты: Шеңбер бойымен қол ұстасып жүру және жүгіру. Доғаның астымен еңбектеу. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ БАРЫСЫ: 1.«Маған қарай жүріңдер» — топтасып бір бағытта жүргізу. (жеңіл жүгіру). солға иілу. (3 — 4 рет) |
Серуен: |
10.00 10.20 |
Картотека №3 Желді бақылау. Мақсаты: Балаларға жел соққанда қандай өзгерістер болатынын туралы түсіндіру. Еңбек: ойын алаңын жинастыру. Мақсаты: Балаларды еңбек сүйгіштікке баулу. Қимылды ойын: “Күн мен Жаңбыр” Мақсаты: Балалардың қимыл қозғалыстарын арттыру, көңіл – күйлерін көтеру. |
Картотека №8 Аула сыпырушының еңбегін бақылау. Мақсаты: балаларға аула сыпырушы еңбегі туралы айтып білімдерін кеңейту. Еңбек: аула сыпырушыға көмектесу Қимылды ойын: “жоғары-төмен” Мақсаты: Балаларды жылдамдыққа және ептілікке баулу.
|
Серуеннен оралу |
10.20 11.50 |
Киім шкафтарын жинау. Түскі асқа әзірлік. Жуынып, тамақ ішеміз. |
Аяқ киімдерін шешіп қағу. Жоғары баспалдаққа жай шығу. Өз киім шкафтарына шешіну, киімдерін жинай білу. Жуыну .Түскі ас |
Түскі ас |
11.50-12.30 |
Тамақты асықпай ішуге үйрету. Қасықты дұрыс ұстау, нанды үгітпеу туралы ескерту |
Өз орындарына отыруға, достарына кедергі жасамауға, тамақты бәрімен бірге жеуге үйрету |
Түскі ұйқы |
12.30-15.00 |
Қолдарын жуу, өз орындықтарына шешіне білуге үйрету. Өз орындарына жатуды ескертіп отыру. |
Ұйқы кезінде қатты айқайлауға болмайтынын, демалып алудың жақсы қасиет екенін түсіндіру. |
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
15.00 15.30 |
Мұрынға арналған жаттығу жасау арқылы баланы жайлап төсектен тұрғызу. Өз киімдерін дұрыс кие білуге үйрету. |
Мұрынға арналған жаттығу жасау. Төсектен көңілді тұруға жағдай туғызу. Киінуге көмектесу. |
Бесін ас |
15.30-16.00 |
Беті қолын жуу Тамаққа отырғызу. |
Тамақты дұрыс ішуге, дұрыс отыруға үйрету |
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
16.00-16.20
|
Кел, тыңдайық ертегі «Шалқан ертегісі» Балалардың ертегі тыңдауға қызығушылығын арттыру.
Балаларды бақылау. достарымен бірге ойнауға, ерекшеленген балаларды көпшілікке қосу. |
Дидактикалық ойын: «Аиболит ата қонаққа келді?» Денсаулық бұрышындағы ойын.
Әр балаға жеке бақылау. Батырбаев Н, Адина, Бибарыс |
Серуенге дайындық |
16.20 16.30 |
Балаларды дұрыс киіндіру |
Сырт киімдерін алып шығу Аяқ киімдерін қадағалау. |
Серуен |
16.40-18.00 |
Қимылды ойын:«Поезд». |
Қимылды ойын: «Ұшты, ұшты», «Мені қуып жет». |
Балалардың үйге қайтуы |
18.00 |
Ата – анамен әңгіме. Баланы үйге шығарып салу. |
Ата – анамен әңгіме. Топ бөлмесіне жинақылық жасау. |