Циклограмма Бір аптаға (27.11-01.12. 2017 жыл) «Балапан» 2-кіші топ.
Циклограмма
Бір аптаға (27.11-01.12. 2017 жыл)
«Балапан» 2-кіші топ.
Өтпелі тақырып «Менің Қазақстаным»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) |
Балаларды қабылдау.
Ата-аналармен амандасу. Балаларды тазалығын тексеру. Балалардың қарым қатынасын дамыту.
Жуылған ойыншықтарды жинап ретке келтіру.
Үстел үсті ойындары Мазайка құрастыру
|
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен амандасу. Жуылған ойыншықтарды жинап ретке келтіру. Дидактикалық ойын: « «Қай ойыншық тығулы тұр?» Мақсаты: Балалардың зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. |
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен амандасу. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. Топқа көтеріңкі көңіл- күймен келуге жағдай тудыру. Өлеңді қайталау. Балабақша есігін, Үшке тола ашқанбыз. Балапандай өсіріп, Мәпелейді бақшамыз. |
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен амандасу. Ата-аналармен әңгімелесу. Әдеп туралы сөйлесу Мақсаты: жақсы тәртіп әдеттерін қалыптастыру |
Демалыс. Тұңғыш президент күні! |
||||
Таңертеңгі гимнастика (8мин) |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар |
Таңертеңгі жаттығу (Желтоқсан айы 1-апта) Сылдырмақпен жаттығу Мақсаты:Қимыл- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу |
Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар |
Таңертеңгі жаттығу (Желтоқсан айы 1-апта) Сылдырмақпен жаттығу Мақсаты:Қимыл- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу |
|
||||
Таңғы ас |
Ас мәзірімен таныстыру.Түзеу дұрыс отыруын қадағалау.Қасықты оң қолға, нанды сол қолға ұстауды үйрету. Тамақ үстінде жан жағына қарамай дұрыс және сөйлемей отыруғызуға үйрету.Рахмет айтуға үйрету |
||||||||
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
«Менің достарым» суреті бойынша, әңгіме құрастырып айтып беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын : « Ойыншықты тап» Мақсаты: Кеңістікті бағдарлай білуге үйрету.
|
Әдеп туралы сөйлесу Мақсаты: жақсы тәртіп әдеттерін қалыптастыру |
Тақпақ жаттау. Отан деген – Атамекен |
|
||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері |
1.Жаратылыстану. Тақырыбы.Табиғат құбылыстары. Мақсаты:Табиғат құбылыстары мен өлі табиғат заттары туралы түсініктерін кеңейту, тау, өзен, көлдер туралы қарапайым түсініктерін қалыптастыру. Әдіс-тәсілі:Әдіс — тәсілдері: көрсету, түсіндіру, сұрақ — жауап, әңгімелесу. 1. Жұмбақ жасыру. 2.Сұрақ жауап. Табиғат нешеге бөлінеді? 3.Табиғат құбылыстарының дыбыстарын тыңдату. 4.Жаңбырдың дыбысын тыңдайды. 5.Сарқыраған судың дыбысын тыңдайды. Желдің дыбысын тыңдайды. 5. Суретпен жұмыс. Тау суреттерін тамашалау. 6.Қорытынды Балаларды мадақтау.
2.Музыка. Ән үйрету: Тақырыбы: 1шумақ «Сұр көжек» (К.Шалқаров)
Мақсаты:Көңілді шат шадыман музыка арқылы тыңдауға,естуге ынталандыру.Қимылдық ойын арқылы ән айту сезімін ояту.
Музыка тыңдату: «Ойыншықтар»(И.Нүсіпбаев,Н.Әлімқұлов) Муз ырғақтық қимыл: «Сылдырмақпен би»
Ырғақты ойын: «Аю мен қояндар» ойынын ойнату. Мақсаты:Балаларды жылдамдыққа,шапшаңдыққа үйрету. Ойын шарты: Бұрышта бір бала аю болып ұйықтап отырады.Басқа балалар қояндар болып секіреді,ойнайды.Әуен дыбысы өзгергенде аю ұйқысынан тұрып қояндарды ұстап алады.
|
1.Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы:Менің Отаным. Мақсаты:Балаларға туған жер, Отан туралы түсінік беру, сөйлеу әдебінің сәйкес түрлерін дұрыс қолдануға үйрету, тақырыпқа сәйкес шағын тақпақ жаттату.Өз Отанын сүюге жетелеу. Әдіс-тәсілі: түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ – жауап. 1.Жыл мезгілін,ай атын сұрау. Сұрақ қою — Балалар біз қай елде тұрамыз? — Балалар, барлығымыз да Қазақстан картасына назар аударайық.— Қазақстанның бас қаласы яғни елордасы, астанасы қай қала? — Біздің еліміздің президенті кім? Балалардың жауабы. -2.Сендер мына суреттерден не көріп тұрсыңдар? Суретпен жұмыс. Ту,елтаңба,әнұран. Сұрақ қою. -Тудың түсі қандай? -Онда не бейнеленген? 3.Сергіту сәті. 4.Тақпақ жаттау. Отан менің ата-анам. 5.Қорытынды. Сұрақ жауап арқылы қорынытдылау.
2. Құрастыру. Тақырыбы:Биік үйлер. Мақсаты:Өзінің тұратын жеріндегі биік ғимараттың құрылысын құрастыру.көп қабатты үйлерді құрастыра білуге үйрету. Әдіс-тәсілі: түсіндіру 1.Суретпен жұмыс: -Балаларға суретті көрсетіп ,талдау жасау. -Балалар сендер мына суретте не көріп тұрсыңдар? Үйлер қандай екен? Үйді жасау үшін қандай құрылыс материалдары керек ? 2.Үйді құрастыру жолдарын
көрсету.Түсіндіру. 3.Сергіту сәті: 4.Балаларды мадақтау 5.Қорытынды. -Балалар үй не үшін керек? -Үйдің қандай түрлері болады? -Үйді жасағанда қандай құрылыс заттарын пайдаландыңдар?
3.Дене шынықтыру. Тақырыбы: Жүгіру. Мақсаты: 1.Жаттығуларды орындау барысында бір-бірден тізбекпен және жан-жаққа шашырып жүгіруге жаттықтыру. 2. Шапшаңдыққа, ептілікке баулу. 3.Еденге қолымен сүйеніп, шығыршықтың ішінен өту, тақтай бойымен жүру барысында тепе-теңдік сақтап жүруге үйрету. Қолданылатын көрнекі құралдар: 4 шыңыршық (диаметрі 50см), екі тақтай (ені20см), баланың санына қарай жалаушалар. |
1Мүсіндеу Тақырыбы:Қуыршаққа арналған ыдыс аяқтар. Маұсаты:Ермексазды пайдаланудың әдіс-тәсілдерін жетілдіру, ыдыстарды мүсіндеудің техникасымен таныстыру. Ой-өрісін, ойлау қабілетін қол икемдерін дамыту. Әдіс-тәсілі: Түсіндіру, сұрақ – жауап, мүсіндеу жұмысы. 1.Дидактикалық ойын: «Сиқырлы дорба»Балалар дорбадан таныс ыдыстарды алып, олардың аттарын атайды 2.Осы ыдыстарды мүсіндейік. 3.Әдіс тәсілдерін көрсету,түсіндіру. Қауіпсіздік ережесі: Ермексазды ауызыңа салма. Жұмыс істеу кезінде ермексаз бөліктерін жерге түсірме,еденге жабысып қалады. Киіміңді таза ұста. 4. Сергіту сәті:Орнымыздан тұрамыз, Қолды белге қоямыз. Бұрыламыз оңға бір, Бұрыламыз солға бір.
5. Балаларды мадақтау.
2.Музыка. Ән үйрету: Тақырыбы: 2 шумақ«Сұр көжек» (К.Шалқаров)Мақсаты:Көңілді шат шадыман музыка арқылы тыңдауға,естуге ынталандыру.Қимылдық ойын арқылы ән айту сезімін ояту.Музыка тыңдату: «Ойыншықтар»(И.Нүсіпбаев,Н.Әлімқұлов) Муз ырғақтық қимыл: «Сылдырмақпен би»
Ырғақты ойын: «Аю мен қояндар» ойынын ойнату. Мақсаты:Балаларды жылдамдыққа,шапшаңдыққа үйрету. Ойын шарты: Бұрышта бір бала аю болып ұйықтап отырады.Басқа балалар қояндар болып секіреді,ойнайды.Әуен дыбысы өзгергенде аю ұйқысынан тұрып қояндарды ұстап алады.
. |
1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Тақырыбы:Геометриялық пішіндерді топтастыру. Мақсаты:Геометриялық пішіндерді пішініне, көлеміне, түстеріне қарай біріктіруге дағдыландыру. Салыстыру және топтастыруға үйрету. Әдіс-тәсілі: көрсету,түсіндіру. 1.Ұйымдастыру кезеңі:Жыл мезгіілін сұраймын. 2. -Балалардың назарын үстел үстіндегі сиқырлы қалтаға аударамын.Әр бала сиқырлы қалтадан пішіндерді алып атын айтады.3.Үлестірмелі жұмыс: Пішіндерді топтастыру.4.Сергіту сәті. Бір дегенде-тік тұрамыз.Екі дегенде-екі рет айналамыз.Үш дегенде-үш рет секіреміз.Төрт дегенде-отырамыз.5.Қорытындылау. 2.Дене шынықтыру.Тақырыбы: Жүгіру. Мақсаты: 1.Жаттығуларды
орындау барысында бір-бірден тізбекпен және жан-жаққа шашырып жүгіруге жаттықтыру. 2. Шапшаңдыққа, ептілікке баулу. 3.Еденге қолымен сүйеніп, шығыршықтың ішінен өту, тақтай бойымен жүру барысында тепе-теңдік сақтап жүруге үйрету. Қолданылатын көрнекі құралдар: 4 шыңыршық (диаметрі 50см), екі тақтай (ені20см), баланың санына қарай жалаушалар.
3.Сурет салу. Тақырыбы:Сандық Мақсаты:Дайын сандықтың суретін қарапайым ою элементтерімен, штрихтармен безендіруге оларды бояуға үйрету. Әдіс-тәсілі:көрсету, түсіндіру, сурақ-жауап, сергіту сәті, мадақтау, корытындылау.1.Балаларды ұйымдастыру.2.Сандықты көрсету. Сандық туралы түсінік беру. Сұрақ қою.
Әжемізге сандық жасап берейік. 4.Үлгі көрсету,түсіндіру. 5.Сергіту сәті. Орнымыздан тұрамыз 6.Жеке көмек. 7.Қорытындылау. |
|
||||
Серуенге дайындық |
Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру. |
||||||||
Серуен:
|
Жаңбырды бақылау. Мақсаты: күз мезгілінде жаңбырдың көп жауатынын байқату. Балаларға жаңбырдың неден болатынын түсіндіру, жаңбырдың қандай түрлері болатыны туралы түсіндіру (жылы, суық). Жаңбырдан кейін күн салқындайтынын, шалшықтар ақырын кеуіп кетінін атап айту. Табиғаттағы маусымдық өзгерістерді есте сақтауға үйрету. Қимылды ойын: «Күн мен жаңбыр» Мақсаты: : Балаларды шапшаң, жылдам болуға тәрбиелеу. Еңбек :Топтағы гүлдерге су құю. Мақсаты: Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері. Ойын барысында жұбымен бірге бірлесіп,ойын нәтижесін бөлісе білуге үйрету. |
Күзгі ауа-райындағы өзгерістерді бақылау. Мақсаты:Балаларға күз мезгілі туралы әңгімелеу. Күзгі ауа-райын жазғы ауа-райымен салыстыру,күздегі өзгерістерді айтқызу. Балалармен жұмыс: « Алтын күз » тақырыбына сурет бойынша әңгімелесу Мақсаты: Балаларды сурет бойынша әңгіме құрауға дағдыландыру; тілдің грамматикалық құралуын одан әрі дамыту және сөздік қорын молайту. Қимылды ойын: Сұр қоян жуынады. Мақсаты: Қимыл қозғалыс қабілеттерін арттыру, тілдерін дамыту, ептілікке тәрбиелеу. Еңбек: Топтағы гүлдерге су құю. Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері. Әр балаға оны қызықтыратын ісімен айналысуға мүмкіншілік беру. |
Жерге түскен жапырақтарды бақылау. Мақсаты: Балаларға жапырақтар неліктен жерге түскендігі туралы әңгімелеп айту. Олардың түстерін атау. күзгі табиғат әсемдігін қабылдауға үйрету. Балалармен жеке жұмыс: Балаларға жұмбақ жасыру. Жазда тұрып жоғары, Күзде жерге қонады (жапырақ) Аспай піскен, Қайнамай піскен (жеміс) Жер бетінде шашы бар Жер астында басы бар (сәбіз) Қимылды ойын: «Мені қуып жет» Мақсаты: Бір-біріне қақтығысып қалмай жүгіруге үйрету. ЕңбекӨз өзіне қызмет. Балалардың өз
еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері |
«Құстарды бақылау» Мақсаты:Балалармен қайтқан құстарды бақылау.Олардың атын ататқызып,дауыстарын тыңдату. Олардың топ болып ұшуына назар аударту. Құстар туралы жұмбақтар жасыру. 1. Құйқылжытып дала күйін, Үй ішіне салады үйін. (қарлығаш) 2. Күндіз соқыр не деген Түнде қандай көреген. (үкі) Қимылды ойын: «Құстар мен мысық» Мақсаты. Балаларды шапшаң, жылдам болуға тәрбиелеу. Еңбек . Ойнаған ойыншықтарын жинау. Мақсаты: Еңбек сүйгіштіке тәрбиелеу. Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері Балаларды таңдап алған тақырып бойынша әр түрлі көмекші заттардың
көмегімен құрастыруды, ойыншықтарды ауыстырып ойнауды,ойын барысында қолдана білуге үйрету;балалардың өздері жасаған ойыншықтарды пайдалану. |
|
||||
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, өз сөрелерін тауып көрсетуге үйрету. Гигиеналық шараларын ұйымдастыру. Түскі асқа дайындық. |
||||||||
Түскі ас |
Астарыңыз дәмді болсын! Нан қиқымын жерге түсірмеуге тәрбиелеу. Үстелге дұрыс отырып,тамақтандыруға үйрету . |
||||||||
Ұйқы |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Ертегі айтып беру. |
||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары. |
Демалу жаттығулары Мяууу мяууу мяуууу Фррр фрррр фрррр Салқын сумен қолымызды бетімізді жуамыз Ойын- жаттығу : Сырттан келіп үнемі, Сабынмен қол жуамыз, Таза болды мұнтаздай, Тағамға қол созамыз. |
||||||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу Астарңыз дәмді болсын! |
||||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
Үстел ойындары: «Түрлі-түсті пирамидалар» Мақсаты: балаларды бөлшектерді құрастыруға үйрету. Жеке баламен жұмыс. Ермексазды жұлып бірнеше бөлікке бөлуге үйрету- түстерді ажырату, есте сақтауға үйрету
|
Қауіпсіздік туралы әңгімелесу Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беру Жеке баламен жұмыс. Д.Амирхан,Нұрсезімге»р» дыбысын дұрыс айтқызу жұмыстары жүргізу. |
Дидактикалық ойын: «Менің айтуым бойынша». Сөйлеуді дамытудан М.София, Адилямен Мақсаты: тілдің грамматикалық құрылымы бойынша қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын: «Ертегі кейіпкерлерін тауып, олардың жүрісін сал» Ойын шарты: ертегі кейіпкерлерінің жүрісін салады. Жеке жұмыс. Б.Камила,Нұрсезімге»р» дыбысын дұрыс айтқызу жұмыстары жүргізу. |
|
||||
Серуенге дайындық |
Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру. |
||||||||
Серуен |
Балалардың еркін ойындары Мақсаты:Ұқыптылыққа,жина-қылыққа тәрбиелеу. |
||||||||
Тыныш ойындар |
Балалардың қалаулары бойынша ойындар ойнату, теледидардан қазақ ертегілерін мутфильмдерін көрсету. |
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру. |
Кирилдің ата-анасына үйде баласымен қарандашпен жұмыс жасауларына кеңес беру Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу..Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Ата-аналарға балабақшаға төлейтін төлем ақысын уақытылы керектігін ескертті. Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
|
||||