ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (20-22- желтоқсан 2017ж.) «Күншуақ»ересек тобы
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (20-22- желтоқсан 2017ж.)
«Күншуақ»ересек тобы
Өтпелі тақырып «Менің Қазақстаным»
Тақырыпша«ҚР Тұңғыш Президенті,
мемлекеттік рәміздер»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )
|
8:30-8:50
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Таңертеңгі гимнастика. |
8:50 –9:00 |
||||||||||||||||||
|
|
Жаттығулар кешені
|
|
|
|||||||||||||||
Таңғы ас |
9:00 – 9:30 |
Астарың дәмді болсын! |
|||||||||||||||||
Ұйымдастырыл ған оқу қызметтері. |
9:30 9:55 |
|
|
|
1.Сауат ашу негіздері. Тақырыбы: Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. Мақсаты:Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажырата білуді одан әрі дамыту. Қарындашты дұрыс ұстауды, қағаз бетінің жазықтығын бағдарлау ды,штрихтарды салуды жетілдіру. Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын, түсіндіру. 1.Өтілген дыбыстарды қайталау. 2.Жуан дауыстылар: а, о, ұ, ы, у. 2.Жіңішке дауыстылар: ә, ө, ү, і ,е, э, и, у. 3.Өтілген дыбыстарды қайталау.Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратып талдау.Мысалы:Бб — дауыссыз дыбыс.Сондықтан көк түспен белгіленеді.Кәне, бірге «Б» деп қайталайық. «Б» дыбысының дұрыс айтылу артикуляциясы. Ерін бір-біріне жабысып тиеді де, дауыс екпінімен «б» дыбысы пайда болады. «Бала»сөзіне дыбыстық талдау жасау. Сергіту сәті. 4.Үлестірмелі карточка лармен жұмыс. -Берілген сөздерді карточкалармен белгілеу. 5.Дидактикалық ойын: «Кім зерек?» ойыны. Дауысты дыбыстарды қызыл түсті үйге, дауыссыз дыбыстарды көк түсті үйге сызық арқылы қос. Қорытынды жасау. |
|
|||||||||||||
|
10:05-10:30 |
|
|
|
2.Ойна да ойла. (вариативтік) Тақырыбы:«Үйдің есігін жабайық»Мақсаты:Заттарды өлшемі бойынша салыстыруға, жуан және жіңішке заттарды ажыратуға жаттықтыру.Ойлау қабілетін дамыту. Әдіс-тәсілдері:көрсету,үйрету. Ойынның құрал-жабдықтары: үйдің, есіктің суреттері. Ойынның мазмұны: қағаздан қиылған, есігі жоқ үйдің суретін балаларға тарату. Жуан және жіңішке есіктерді үйдің өлшеміне сай келтіріп салуды ұсыну. Сергіту сәті. Ойын: «Дәл осындай пішінді тап» Қорытындылау.
|
|
|||||||||||||
|
10:40-11:05 |
|
|
|
3.Қауіпсіз мінез-құлық негіздері. Тақырыбы:Гигиена дағдылары туралы түсінік беру. Мақсаты:Жұқпалы аурулардың түрлері, берілу жолдары, алдын-алудың негізгі шаралары туралы түсінік беру.Тазалықты, гигиеналық дағдыларды сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. Әңгімелесу,түсіндіру, сұрақ-жауап. 1.Денсаулықты сақтау үшін, денсаулық ережелерін білу маңыздылығын түсіндіру.(слайд бойынша) «Денсаулық — зор байлық», «Дені саудың – жаны сау»-деген қағидаларды бала бойына жетілдіру. 2.«Әдепті бала және салақ бала» суретпен жұмыс. 3.Сұрақ – жауап. -Гигиена деген не? -Гигиена дағдыларына нелер жатады? 4.Әңгімелесу. -Балалар, адамдардың көңілді, әдемі жүруі неге байланысты? Сергіту сәті. 5.Ойын: «Не өзгерді?» Қорытындылау. |
||||||||||||||
|
11:15-11:40 |
|
4.Дене шынықтыру. |
|
4.Музыка.
|
|
|||||||||||||
«Табиғат аясында» |
11:40-11:50 |
|
|||||||||||||||||
Серуенге шығу. |
11:50-12:30 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
«Ас — адамның арқауы» Түскі ас. |
12.30-13.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
|||||||||||||||||
«Тәтті ұйқы» Ұйқыға дайындық, ұйықтау. |
13:00-15:20 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||||||
«Ұйқымызды ашайық» Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары. |
15:20 – 15:45 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
«Астарыңыз дәмді болсын!» Бесін ас. |
15:45 – 16:10 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
|||||||||||||||||
Баланың даму картасынасәйкес жекежұмыс. |
16:10-16:40
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Серуенге дайындық |
16.40-16.50 |
Киіну: серуенге шығу. |
|||||||||||||||||
Серуен |
16.50-18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Анаң мен әкеңнің есімдерін ата», « Кімнің үйінде мысық бар?» және т.б. |
|||||||||||||||||
«Келесікездескенше!» Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас Балалардыңүйгеқайтуы. |
18.00 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|