ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (20-22- желтоқсан 2017ж.) «Күншуақ»ересек тобы
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (20-22- желтоқсан 2017ж.)
«Күншуақ»ересек тобы
Өтпелі тақырып «Менің Қазақстаным»
Тақырыпша«ҚР Тұңғыш Президенті,
мемлекеттік рәміздер»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | |||||||||||||
| |||||||||||||||||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б. )
| 8:30-8:50
| Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | |||||||||||||||||
|
|
|
|
| |||||||||||||||
Таңертеңгі гимнастика. | 8:50 –9:00 | ||||||||||||||||||
|
| Жаттығулар кешені
|
|
| |||||||||||||||
Таңғы ас | 9:00 – 9:30 | Астарың дәмді болсын! | |||||||||||||||||
Ұйымдастырыл ған оқу қызметтері. | 9:30 9:55 |
|
|
| 1.Сауат ашу негіздері. Тақырыбы: Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. Мақсаты:Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажырата білуді одан әрі дамыту. Қарындашты дұрыс ұстауды, қағаз бетінің жазықтығын бағдарлау ды,штрихтарды салуды жетілдіру. Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын, түсіндіру. 1.Өтілген дыбыстарды қайталау. 2.Жуан дауыстылар: а, о, ұ, ы, у. 2.Жіңішке дауыстылар: ә, ө, ү, і ,е, э, и, у. 3.Өтілген дыбыстарды қайталау.Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратып талдау.Мысалы:Бб — дауыссыз дыбыс.Сондықтан көк түспен белгіленеді.Кәне, бірге «Б» деп қайталайық. «Б» дыбысының дұрыс айтылу артикуляциясы. Ерін бір-біріне жабысып тиеді де, дауыс екпінімен «б» дыбысы пайда болады. «Бала»сөзіне дыбыстық талдау жасау. Сергіту сәті. 4.Үлестірмелі карточка лармен жұмыс. -Берілген сөздерді карточкалармен белгілеу. 5.Дидактикалық ойын: «Кім зерек?» ойыны. Дауысты дыбыстарды қызыл түсті үйге, дауыссыз дыбыстарды көк түсті үйге сызық арқылы қос. Қорытынды жасау. |
| |||||||||||||
| 10:05-10:30 |
|
|
| 2.Ойна да ойла. (вариативтік) Тақырыбы:«Үйдің есігін жабайық»Мақсаты:Заттарды өлшемі бойынша салыстыруға, жуан және жіңішке заттарды ажыратуға жаттықтыру.Ойлау қабілетін дамыту. Әдіс-тәсілдері:көрсету,үйрету. Ойынның құрал-жабдықтары: үйдің, есіктің суреттері. Ойынның мазмұны: қағаздан қиылған, есігі жоқ үйдің суретін балаларға тарату. Жуан және жіңішке есіктерді үйдің өлшеміне сай келтіріп салуды ұсыну. Сергіту сәті. Ойын: «Дәл осындай пішінді тап» Қорытындылау.
|
| |||||||||||||
| 10:40-11:05 |
|
|
| 3.Қауіпсіз мінез-құлық негіздері. Тақырыбы:Гигиена дағдылары туралы түсінік беру. Мақсаты:Жұқпалы аурулардың түрлері, берілу жолдары, алдын-алудың негізгі шаралары туралы түсінік беру.Тазалықты, гигиеналық дағдыларды сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. Әңгімелесу,түсіндіру, сұрақ-жауап. 1.Денсаулықты сақтау үшін, денсаулық ережелерін білу маңыздылығын түсіндіру.(слайд бойынша) «Денсаулық — зор байлық», «Дені саудың – жаны сау»-деген қағидаларды бала бойына жетілдіру. 2.«Әдепті бала және салақ бала» суретпен жұмыс. 3.Сұрақ – жауап. -Гигиена деген не? -Гигиена дағдыларына нелер жатады? 4.Әңгімелесу. -Балалар, адамдардың көңілді, әдемі жүруі неге байланысты? Сергіту сәті. 5.Ойын: «Не өзгерді?» Қорытындылау. | ||||||||||||||
| 11:15-11:40 |
| 4.Дене шынықтыру. |
| 4.Музыка.
|
| |||||||||||||
«Табиғат аясында» | 11:40-11:50 |
| |||||||||||||||||
Серуенге шығу. | 11:50-12:30 |
|
|
|
|
| |||||||||||||
«Ас — адамның арқауы» Түскі ас. | 12.30-13.00 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. | |||||||||||||||||
«Тәтті ұйқы» Ұйқыға дайындық, ұйықтау. | 13:00-15:20 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | |||||||||||||||||
«Ұйқымызды ашайық» Ұйқыдан ояну. Шынықтыру шаралары. | 15:20 – 15:45 |
|
|
|
|
| |||||||||||||
«Астарыңыз дәмді болсын!» Бесін ас. | 15:45 – 16:10 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. | |||||||||||||||||
Баланың даму картасынасәйкес жекежұмыс. | 16:10-16:40
|
|
|
|
|
| |||||||||||||
Серуенге дайындық | 16.40-16.50 | Киіну: серуенге шығу. | |||||||||||||||||
Серуен | 16.50-18.00 | Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Анаң мен әкеңнің есімдерін ата», « Кімнің үйінде мысық бар?» және т.б. | |||||||||||||||||
«Келесікездескенше!» Балалар, ата-аналар мен қарым-қатынас Балалардыңүйгеқайтуы. | 18.00 |
|
|
|
|
| |||||||||||||