ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (5-9қараша 2018 ж.) «Аққу» ІІ кіші топ
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (5-9қараша 2018 ж.)
«Аққу» ІІ кіші топ
Өтпелі тақырып «Дені саудың жаны сау»
Тақырыпша «Дұрыс тамақтану.Дәрумендер.»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
|||||||
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
8.00
8.30
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: денсаулық туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | |||||||||||
«Балалардың демалыс күндерін қалай, қайда өткізгендері жайлы» әңгімелесу. | Сәлемдесу. Дене қызуларын мен тазалығын тексеру Дене шынықтыру шаралары. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қабылдау. | Сәлемдесу. . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру Суретті кітапшалар тамашалау . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс. | Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта — балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу; | Өзін – өзі күтуге және жақындарына көмек беруге үйрету тақырыптары бойынша сөйлесу, пікірлесу | |||||||||
Жаттығулар кешені | |||||||||||||
Таңғы ас | 8.45-
9.10 |
Ойын- жаттығу : Амансың ба, Алтын күн,
Амансың ба,Көк аспан. Амансың ба,достарым, Сендерді көрсем қуанам. |
|||||||||||
Ойындар,
Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
9.10-9.15 |
Балалардың қолдарын жуғызып таңғы асқа отырғызу | |||||||||||
Дидактикалық ойын:«Жеміс па көкөніс па?» Мақсаты:жемістер мен көкөністерді ажырату. | «Бақшадағы өнімдер» суреті бойынша, әңгіме құрастырып айтып беруге үйрету. | ||||||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 9.15-
10.45
|
1.Дене:М.Ж.Б
2.ҚМҰҚ Тақырыбы: « Кеш.Биік-аласа» Мақсаты: Балалармен биік-аласа, кең-тар,үлкен-кіші, ұзын-қысқа ұғымдарын қайталау.Шамаларды,заттарды салыстыра білуге үйрету.Ұғымдарды қалыптастыруға жаттықтыру.Бірнеше заттардың биіктігін, көлемін, ұзындығын салыстыру. Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. |
1.Музыка
Тақырыбы: «Алтын күзде молшылық» муз.А.Айтуова Мақсаты: Балаларды күз әлемімен таныстыру. Күз мезгілінде болатын ерекшеліктерді сахналандыру. Балаларды күз байлықтарымен, күзгі еңбекпен таныстыру. Табиғатты сүю, қорғауға тәрбиелеу. 2.Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Дәрумендер дегеніміз не?» Мақсаты:. Балаларға дәрумендер және оның денсаулығына тигізетін пайдасы жайында түсінік беру, логикалық ой-өрісін, тілін дамыту, сөздік қорын молайту. Жемістер мен көкөністердің пайдасын білуге, табиғатты сүюге, аялауға, қорғауға тәрбиелеу. |
1.Дене: М.Ж.Б
2.Қоршаған орта Тақырыбы: «Дәрумендердің пайдасы» Мақсаты: Балаларға жеміс пен көкөністерді ажырата білуге үйрету. Жеміс пен көкөністерде көптеген пайдалы дәрумендер бар, олар бізге пайдалы екендігі туралы түсініктерін қалыптастыру.Балалардың тілдік қорларын молайтып, тілдерін дамыту. Тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
|
1.Жаратылыстану
Тақырыбы: «Дәрумендер әлеміне саяхат» Мақсаты: Балаларға жемістердің, көкөністердің дәруменге бай екенін, денсаулыққа пайдасын түсіндіру, бау-бақшаға саяхатқа шығып, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу, 2. Сурет салу Тақырыбы: «Жемістер» Мақсаты: балаларға түрлі — түсті қарындаштармен жемістердің сұлбасын бояу арқылы қолдың ұсақ қимылын дамыту. Бойларына табиғатты аялауға тәрбиелеу. 3.Көркем әдебиет Тақырыбы: «Қайдан келдің,бауырсақ» Ө.Тұрманжанов Мақсаты: балалардың сөздік қорын молайту, тілін шығармашылық қабілеттерін дамыта отырып сабаққа деген қызығушылығын арттыру.Балаларға нан туралы білім беру. Өлеңнің мазмұнын диалог түрінде айта білуге жаттықтыру. Автор туралы мағлұмат беріп, ой-өрісін кеңейту.
|
1.Музыка
Тақырыбы: Алтын күзде молшылық» муз.А.Айтуова Мақсаты: Балаларды күз әлемімен таныстыру. Күз мезгілінде болатын ерекшеліктерді сахналандыру. Балаларды күз байлықтарымен, күзгі еңбекпен таныстыру. Табиғатты сүю, қорғауға тәрбиелеу.Музыка әуенімен балалар қол ұстасып, кіріп орындарына отырады. 2.Дене: М.Ж.Б
|
|||||||
Серуен:
|
10.45-11.45 | Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.
«Күзгі құстардың тіршілігін бақылау» Мақсаты: Балаларға құстардың күзгі тіршілігін бақылату. Олардың іс-әрекеттері туралы әңгімелеу.Күзгі құстардың дауысын тыңдау.Құстардың атын атап, еске сақтау қабілеттерін, тілдерін дамыту. Еңбек: Құстарға жем беру. Жапырақтар жинау Қимылды ойындар: «Жасырынбақ» Мақсаты:Шапшаңдыққа баулу.Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері. Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан ойыншықтармен ойындар |
|||||||||||
Серуеннен оралу | 11.45-12.00 | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | |||||||||||
Түскі ас | 12.00-12.40 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. | |||||||||||
Ұйқы | 12.40-15.00 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | |||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
«Қайық» — Төсекте ішпен жатып , қолды иекке таяп қою, жартылай тұрып оңға- солға тербелу. «Созылу» — Төсекте аяқтары бірге, қолды денесінің қалпымен жоғарыға созып, арқасымен жатып керілу. «Кемпірқосақ» — Төсекте арқамен жатып аяғымен ауада шеңбер жасау. |
|||||||||||
Бесін ас | 15.30-15.50 | Балалардың назарын тағамға ауданыру ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | |||||||||||
Ойындар, дербес әрекет
|
16.00-16.30
|
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу «Күз»(сурет қарастыру) Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. | Сюжетті-рөлдік ойын
«Дәрігер»,құрастырма ойындар. |
Суретті кітапшаларды бояу,пазолдар,сюжетті картиналар құрастыру.
|
|
Вариативтік компаненті
«Санаулы саусақтар» |
|||||||
Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс | Балаларға 1-5 дейінгі сандарды танып білуді үйрету.
|
Шұғылаға фигуралық пішіндерді танып білуді үйрету. | Жанды және жансыз табиғатқа не жататынын түсіндіру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту. | Сурет бойынша әңгіме құрастыру, айтып беруге үйрету дағдыларын қалыптастыру. | Вариативтік компаненті
«Санаулы саусақтар» |
||||||||
Кешкі ас | 17.00-17.30 | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. | |||||||||||
Балалардың үйге қайтуы | 17.30-18.00 | Ата-аналарға кеңес:
«Балалардың уақтылы келіп кетуі». |
Жыл мезгілдеріне сәйкес киінуді айту. | Ата-аналарға кеңес:Балалардың тазалығын қадағалау. | Айлық төлемді уақытында төлеу туралы сөйлесу. | Ата-аналарға кеңес: «Үйде балаларымен көп сөйлесу керек». | |||||||