Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «2022-2023 оқу жылына» Әдістемелік нұсқау хаттың жобасы

  • «Шынықсақ шымыр боламыз!»

  • «Жөргектегі вундеркинд»

  • «Жөргектегі вундеркинд»

  • «Пішіндер мен түстер»

  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына

  • 412 бұйрық. Балабақша

  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»

  • «Білімділер әлемі»

  • «Бағдаршам»

  • «Бағдаршам»

  • Ұлттық тағамдар

  • «Астана-туған елдің жүрегі!»

  • Көктем келді

  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

  • Күзгі баққа саяхат

  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Мен қазіргі заман мұғалімімін

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

Балабақша
Home›Балабақша›«Доп» . Авторы: М. Әлімбай

«Доп» . Авторы: М. Әлімбай

By bilimger
24 января, 2019
2757
0
Share:

Мақсаты: Доп туралы мағлұмат бере отырып, оның түсін, пішінін және қандай материалдан жасалғанын анықтауға үйрету.Слайд арқылы өлең жолдарын түсіндіру. Балалардың сөздік қорын, байланыстырып сөйлеуін, саусақ моторикасын, тыныс алуын, сөйлеу тіл қимылдарын, зат есімдерді жекеше және көпше түрде қолдану дағдыларын дамыту.  Жеке бас гигеналарын сақтауға, заттарды таза ұстауға тәрбиелеу.

Әдіс – тәсілдер:  сұрақ –жауа, талдау, түсіндіру.                         

Қолданылған көрінекіліктер: Доп ,лэпбук ( доп пішінде жасалған),спорттық құралдар, экран, слайд, үлестірме материалдар,  т.б.  

 

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:

(Көңілді әуен залда ойналып тұрады)

Тәрбиеші: — Балалар, болашақта үлкен спортшы болғыларың келе ме?

Балалар:

Тәрбиеші: — Жарайсыңдар! Олай болса, таңғы көңіл – күйлерімізді әдемі жаттығумен  бастаймыз ба? ( көңілді әуен ойналып доппен бір – екі жаттығуды орындау).

Тәрбиеші: — Бүгінгі көңіл – күйіміз қандай?

Балалар: — «Тамаша!» — деп, (бас бармақтарымен көрсетеді).

Тосын сый:   Дымбілмес (Незнайка гимнмен билеп келіп, балаларды көріп қуанып амандасады.)

Дымбілмес: — Салеметсіздер ме, балалалар!? Мен сіздермен кездескеніме өте қуаныштымын. Мына себеттегі допты жана келе жатып тауып алдым. Допты алып ойнайын десем , орнынан бір қозғалмай қойғаны. Не доп екенім түсне алмадым? Және қасында сиқырлы кішкене сандықшасыда бар екен. Ойланып – ойланып, басым аурып кетті. Сендерге қарай жүгіріп келедім.

Тәрбиеші: — Дымбілмес, шынымен де, бұл доптың өзіндік сыры бар сиқырлы допқой. Ойланып көрейік. (кішкентай сандықша ішінде қағаздағы тапсырмаларды тауып алу)

Тәрбиеші: — Сиқырлы сандық ішіндегі жеті тапсырманы орындауымыз керек.Тапсырмалар орындалған сайын бұл доптың шешімі табылады.

  1. Тыныс алу жаттығуы: Балалар,үстел үстіндегі тыныс алу жаттығуына байланысты жасалған футбол алаңындағы допты үрлеп қақпаға салу.                    (3рет тыныс алып, шығару арқылы).
  2. Артикуляциялық жаттығу: (тосап, жылқы, сағат, доп, суреттерін кішкентай логопед көрсетіп жаттығу жасайды.)
  3. тапсырма: Жұмбақ айту.

Суға салса батпайды,

Ұрса тыным тыныш таппайды. (Доп)

 

Тәрбиеші: Доп туралы қысқаша түсінік береді. Доп – резеңке, пластмасса сияқты серіппелі нәрсеге ауа толырылып жасалған спорттық домалақ зат. Допты біздер спорт сабақтарында көптеген жаттығулар және де ойындар ойнаған кезде пайдаланамыз.

  1. тапсырма: Мұзафар Әлімбай атамыздың «Доп» өлеңімен таныстыру.

Өлең:    Секіреді соқтығады.                            Желі кетсе, не болады?

Басылмай жүр тоқтығы әлі,                Не болады? Жоғалады?

( Өлең мазмұнын тірек сызба және слайд арқылы түсіндіру, балаларға өлең жолдарын қимылмен,  3 – рет жоғары, орташа, жәй дауыс екпінімен   балаларға айтқызу.)

 

  1. тапсырма: Сергіту сәті:

Добым менің домалап,

Тоқтамайсың домалап.

Үстел үстің бүлдіріп ,

Тарелкені сындырдың.

«Тентек болып кеттің» — деп,

Тұрмын сені тепкім кеп.

( Тапсырмаларды орындап доптың әр бүйірне тиісті заттарды ілу)

 

  1. тапсырма : Дидактикалық ойын:

Спорттың қай түрінде доптарды пайдаланамыз?

1.Футбол

  1. Волейбол.

3.Баскетбол …

(пазлдар арқылы ойындарды құрастыру).

 

  1. -тапсырма: Қорытындылау.

«Дұрыс па, бұрыс па?» ойыны арқылы қорытындылау.

  • Доп ,темірден жасала ма? (Дұрыс па, бұрыс па?)
  • Доптың ішіне ауа толтырыла ма? (Дұрыс па, бұрыс па?)
  • Адамның екі аяғы, екі қолы бар ма? (Дұрыс па, бұрыс па?)
  • Тарақ, сабын, сүлгі тазалық заттарына жата ма? (Дұрыс па, бұрыс па?)
  • Адам күнде тамақ ішу керек пе? (Дұрыс па, бұрыс па?)
  • Спортпен денемізді шынықтырған дұрыс па, бұрыс па?

Тәрбиеші: — Лэпбук доптың түрлі –түсті бүйірлерін өткен төрт аптаның тақырыптарымен жапсырып қорытындыладық. Дымбілмес, енді түсіндің бе, бұл доптың сырын. Балабақшаға келіп сабаққа қатысып жүру керек.

Дымбілмес: -Түсіндім , түсіндім. Мен енді кетейін. Бұл допты сіздерге қалдырамын. Сау болыңдар!

 

Мадақтау: Жақсы қатысқан балаларды мадақтау.

 

Сандық ішіндегі хат

  1. Тыныс алу жаттығуы: Балалар,үстел үстіндегі тыныс алу жаттығуына байланысты жасалған футбол алаңындағы допты үрлеп қақпаға салу.                    (3рет тыныс алып, шығару арқылы).
  2. Артикуляциялық жаттығу: (тосап, жылқы, сағат, доп, суреттерін кішкентай логопед көрсетіп жаттығу жасайды.)
  3. тапсырма: Жұмбақ айту.

Суға салса батпайды,

Ұрса тыным тыныш таппайды. (Доп)

 

Тәрбиеші: Доп туралы қысқаша түсінік береді. Доп – резеңке, пластмасса сияқты серіппелі нәрсеге ауа толырылып жасалған спорттық домалақ зат. Допты біздер спорт сабақтарында көптеген жаттығулар және де ойындар ойнаған кезде пайдаланамыз.

  1. тапсырма: Мұзафар Әлімбай атамыздың «Доп» өлеңімен таныстыру.

Өлең:    Секіреді соқтығады.                            Желі кетсе, не болады?

Басылмай жүр тоқтығы әлі,                Не болады? Жоғалады?

( Өлең мазмұнын тірек сызба және слайд арқылы түсіндіру, балаларға өлең жолдарын қимылмен,  3 – рет жоғары, орташа, жәй дауыс екпінімен   балаларға айтқызу.)

 

  1. тапсырма: Сергіту сәті:

Добым менің домалап,

Тоқтамайсың домалап.

Үстел үстің бүлдіріп ,

Тарелкені сындырдың.

«Тентек болып кеттің» — деп,

Тұрмын сені тепкім кеп.

( Тапсырмаларды орындап доптың әр бүйірне тиісті заттарды ілу)

 

  1. тапсырма : Дидактикалық ойын:

Спорттың қай түрінде доптарды пайдаланамыз?

1.Футбол

  1. Волейбол.

3.Баскетбол …

(пазлдар арқылы ойындарды құрастыру).

 

  1. -тапсырма: Қорытындылау.

«Дұрыс па, бұрыс па?» ойыны арқылы қорытындылау.

  • Доп ,темірден жасала ма? (Дұрыс па, бұрыс па?)
  • Доптың ішіне ауа толтырыла ма? (Дұрыс па, бұрыс па?)
  • Адамның екі аяғы, екі қолы бар ма? (Дұрыс па, бұрыс па?)
  • Тарақ, сабын, сүлгі тазалық заттарына жата ма? (Дұрыс па, бұрыс па?)
  • Адам күнде тамақ ішу керек пе? (Дұрыс па, бұрыс па?)
  • Спортпен денемізді шынықтырған дұрыс па, бұрыс па?

Тәрбиеші: — Лэпбук доптың түрлі –түсті бүйірлерін өткен төрт аптаның тақырыптарымен жапсырып қорытындыладық. Дымбілмес, енді түсіндің бе, бұл доптың сырын. Балабақшаға келіп сабаққа қатысып жүру керек.

Дымбілмес: -Түсіндім , түсіндім. Мен енді кетейін. Бұл допты сіздерге қалдырамын. Сау болыңдар!

Previous Article

«Біз еңбекқор достармыз» психологиялық тренинг

Next Article

Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытудағы ойын ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • БалабақшаТехнологиялық карта

    Көжектің үйшігі

    7 июля, 2017
    By admin
  • БалабақшаТехнологиялық карта

    Қысқы орманға саяхат

    21 июня, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Жыл құстары

    9 декабря, 2018
    By admin
  • Балабақша

    Денсаулық гүлі

    21 июня, 2019
    By admin
  • Балабақша

    «Ұлағатты ұстазға,ыстық ықыласпен!»

    28 сентября, 2020
    By admin
  • Балабақша

    ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (13-17 Қараша 2017 ж.) «Балапан»2- кіші топ

    8 января, 2018
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Food Тағамдар

  • Технология

    Дұрыс тамақтанудың негіздері.

  • Жалпы рубрика

    Мектепалды даярлық сыныбына арналаған Дидактикалық ойындар

Жаңа жарияланымдар

  • «2022-2023 оқу жылына» Әдістемелік нұсқау хаттың жобасы
  • «Шынықсақ шымыр боламыз!»
  • «Жөргектегі вундеркинд»
  • «Жөргектегі вундеркинд»
  • «Пішіндер мен түстер»
  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары
  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына
  • 412 бұйрық. Балабақша
  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»
  • «Білімділер әлемі»
  • «Бағдаршам»
  • «Бағдаршам»
  • Ұлттық тағамдар
  • «Астана-туған елдің жүрегі!»
  • Көктем келді

Күнтізбе

Август 2022
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« Июл    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика