2 кіші топ жаз айы шілде циклограмма
Бекітемін «Балапан» бөбекжайының меңгерушісі Е. Е. Сапронова
_________________
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (01 — 05 шілде 2019 ж.)
ІІ кіші «Ботақан» тобы
Өтпелі тақырып «Жәдіктер біздің досымыз»
Мақсаты:Жәндіктермен таныстыра отырып, олардың алуан түрлі болатындығы жайлы түсіндіру.
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі 01.07.19 | Сейсенбі 02.07.19 | Сәрсенбі 03.07.19 | Бейсенбі 04.07.19 | Жұма 05.07.19 | ||||||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар үстел үсті, саусақ және т.б. Таңертеңгі жаттығу (5 мин)
| 8.00-8.30
| Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балабақшада сақтайтын әдептілік ережелері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. Еңбек тапсырмалары: Табиғат бұрышындағы гүлдерді суғару.
| ||||||||||||||
Үстел үсті ойыны «Лото» Мақсаты: сурттердің сәйкестігін бақылауға баулу | Дидактикалық ойын: «Үй жануарлары не істейді?» Мақсаты; Сұраққа бөгелмей жауап қайтару Жолдастарының айтқанын қайталамауға, тапқырлыққа, зейінділікке үйрету. | «Менің қиялым» Мақсаты: Балалар құрастырғыштардан өз қиялдарындағы заттарды жасауға баулу. | Құрылыс ойындары. Мақсаты: әр түрлі кубиктардан балабақша ғимаратын құрастыруға үйрету.
| Суретпен жұмыс: «Орманда» Мақсаты: сөздік қорларын дамыту | ||||||||||||
Жаттығулар кешені № 2 | ||||||||||||||||
Таңғы ас | 8.30-9.00 | Ойын- жаттығу : Астың алды үнемі, Сабынмен қол жуамыз, Таза болды мұнтаздай, Тағамға қол созамыз. | ||||||||||||||
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 9.00-9.10 | Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | ||||||||||||||
«Не артық?» Мақсаты: мұқият қарай отырып, артық заттың атауын айтуға үйрету | «Жеміс, жидектер» Мақсаты: жемістерге және жидектерге нені жатқызатынымызды түсіндіріп, ажырата білуге үйрету
| «Түрлі түсті доптар» Мақсаты: түстерді ажыратып, атай білуге үйрету. | «Не қайда өседі?» Мақсаты: жемістер мен көкөністердің қайда өсетіндігі жайлы білім қалыптастыру. | «Үй жануарлары қалай дыбыстайды» Мақсаты: үй жануарларын танып, білуге баулу | ||||||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл-ған оқу қызметі ( үзілістермен қоса алғанда) | 9.10- 9.25 | Денсаулық Дене шынықтыру 1. Допты бастан жөғары ұстап лақтыру. Допты екі қолмен бастың жоғарғы жағында ұстап, екі қолын жоғары созып, допты лақтыруды қалыптастыру.
| Көркем әдебиет Ертегі: «Құмырсқа» Мақсаты: Ертегіні мұқият тыңдауға баулый отырып, табиғатқа байланысты түсініктерін кеңейту. Жәндіктерді қызықтаудағы ойларымен бөлісе білуге үйрету. Табиғатты аялауға тәрбиелеу
| Дене шынықтыру 1. Жылдамдықта жүгіру. Бір – біріне кедергі келтірмей жылдам жүгіруге үйрету. Ойыны:«Ақсерек пен көксерек» | Музыка «Отанымыздың жүрегі Астана» Аудио-бейне таспадан ән тыңдауға, аспаптың сүйемелдеуіндегі дауысқа бейімделуге, музыканың би сипатын игеруге үйрету.
| Сурет салу «Көбелектер» Саусақпен сурет салу техникасын жалғастыра отырып. Сұқ саусақты бояуға батырып нүктелер салу арқылы, көбелектің суретін салғызу.
| ||||||||||
Серуенге дайындық: | 9.25-10.00 | Киіну: серуенге шығу. | ||||||||||||||
Серуен
| 10.00-11.30
| Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Құмырысқаларды бақылау Мақсаты: Құмырсқалардың тіршілік ету әрекеті, мекен ететін жерлері, өзара қарым-қатынастары туралы оқушылардың білімдерін анықтау .Сонымен қатар, күзде олар ұзақ мезгіл – қысқа дайындалатынын жете түсіндіру. Көркем сөз Екі басы жұдырықтай, Ортасы қылдырықтай (Құмырсқа Қимылды/ойындар : «Батыл, еңбекқор құмырсқалар», «Кім күшті» Еңбек : жапырақтарды жинау Мақсаты: еңбекке деген қабілеттерін арттыру | ||||||||||||||
Серуеннен оралу
| 11.30-12.00 | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті | ||||||||||||||
Түскі ас
| 12.00-12.30 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. | ||||||||||||||
Түскі ұйқы
| 12.30-15.10 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | ||||||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.10-15.30 | Баларға әр түрлі қимылда жаттығулар жасату, шынықтыру жұмыстарын жүргізу Ойын- жаттығу : Сылдырлайды мөлдір су, | ||||||||||||||
Бесін ас
|
16.00-17.00 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | ||||||||||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс | Ойын: «Танып ал да, атын ата» | Дидактикалық ойын: «Бір сөзбен айт» | Ойын – жаттығу «Даусыңа қарай ажырат» Мақсаты: Балалардың үй жануарларының дауыстары жөнінде білімдерін тексеру және жетілдіру | Дидактикалық ойын: «Не жоқ?» Мақсаты: балалардың логикалық ойлауын дамыту, жылдамдыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу. | Сюжетті-рөлдік ойын «Дәрігер» Мақсаты: Балалардың достық қарым-қатынастарын, ұжымдық сезімдерін дамыту | |||||||||||
Аңсарға пішіндерді қайталату. Мақсаты:салыстыра білуге баулу, тілін дамыту | Үстел үсті ойыны «Лото» Мақсаты: сурттердің сәйкестігін бақылауға баулу | Аидаға түстерді үйрету | Еркін ойын. Мақсаты: Жанындағы балалармен ой бөлісіп, өзгенің ойын тыңдай білуге үйрету | Алинурға сызықтан шықпай бояуды үйрету | ||||||||||||
Серуенге дайындық | Киіну: серуенге шығу. | |||||||||||||||
Серуен | Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Күнді бақылау Мақсаты: Күн туралы түсінік беру. Күннің түсін, оның жылуы табиғатқа пайдасы туралы таныстыру. Қимылды/ойындар : «Күн мен түн», «Күннің көзі мен жаңбыр»(2-3рет ) Мақсаты:Балаларды ептілікке, жылдамдыққа, ажыратуға баулу. Дербес ойын әрекеті ( өз қалаулары бойынша) Еңбек: Ойыншықтарды жинастыру Мақсаты: еңбектене білуге талпындыру | |||||||||||||||
Балалардың үйге қайтуы | 17.00-17.30 | Психологтің кеңесі: «Егер бала балабақшаға жылап келсе, өзін қалай ұстау қажет. | Ата-аналарға ақыл -кеңес: «Баланың бақшаға бейімдеуі»
| Ата-аналарға кеңес: Ертеңгі уақытта үйден ойыншық әкелмеу | «Тазалықпен дос бол» . | Ата-аналарға тапсырма беру, жақсы демалуға тілек білдіру. | ||||||||||