«Менің Қазақстаным»
Циклограмма
Қызылорда облысы, Арал қаласы КМҚК «Балдырған» балабақшасы «Балдәурен» ересектер тобы.
Тақырыбы: «Менің Қазақстаным!» Тәрбиеші: Такеева Орынша
Күн тәртібі | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | |
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
|
Сәлемдесу. Балардың тазалығын , дене қызуын, көңіл-күйін көтеріп, аяжанмен бірге қабылдау.
Балалардың көңіл – күйлеріне назар аудару, тазалығын қадағалау. Ата-аналармен балаларының денсаулығы жөнінде пікіралысу ,балабақшадан себепсіз қалдырмауын ескерту.
|
|||||
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б.)
|
Дидактикалық ойын:
«Бұл не зат?» Мақсаты: Зейінділікті,баланың танымдық белсенділігін дамыту. |
Дидактикалық ойын:
«Есте сақта» Мақсаты: Балаларға есте сақтау қабілетін жетіліру. |
Дидактикалық ойын:
«Шырша қандай» Мақсаты:шыршаның пішінін келтіріп,құрастыра білуді үйрету. |
Дидактикалық ойын:
«Қай кезде киеміз?» Мақсаты: Жыл мезгілдер киімін ажырата білуге үйрету. |
Дидактикалық ойын:
«Үлкен –кішкентай» Мақсаты: «Үлкен-кіші» ұғымдарын қалыптастыру,екі затты пішініне қарай салыстыра білу. |
Таңертеңгі жаттығулар (5 мин.)
|
|
Музыка әуенімен таңертеңгілік ертеңгілік жаттығулар ұйымдастыру.
Ұйқы ашатын музыкалық қимылдар орындау
|
||||
Таңғы ас
|
Тамақ ішу мәдениетін,үстелде отыру,тамақтану,қасықты дұрыс ұстау мәдениетін
қалыптастыру және сақтау
|
|||||
Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық
|
|
Балаларға ұйымдастырылған оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың материалдарын
,көрнекіліктерін, дидактикалық ойын материалдарын дайындау.
|
Балаларға ұйымдастырылған оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың материалдарын,
көрнекіліктерін, дидактикалық ойын материалдарын дайындау.
|
Балаларға ұйымдастырылған оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың материалдарын,
көрнекіліктерін, дидактикалық ойын материалдарын дайындау.
|
Балаларға ұйымдастырылған оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың материалдарын,
көрнекіліктерін, дидактикалық ойын материалдарын дайындау.
|
Балаларға ұйымдастырылған оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың материалдарын,
көрнекіліктерін, дидактикалық ойын материалдарын дайындау.
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері
|
|
1.Денешынықтыру
Негізгі қимылдар: 1. Еденнен 20-25см көтерілген баспалдақ тақтайдан аттап өту.Гимнастикалық қабырғамен аралықтан аралыққа, оңға-солға ауысу. 20-25см.биіктікке секіру. Қимылды ойын: «Мен Астанаға барамын» Көрнекілігі: Доптар,баспалдақ тақтай,гимнастикалық қабырға. Әдіс-тәсілі: Ойын технологиясы. Күтілетін нәтиже: Қайталай алады:Биіктікке секіруді. Түсінеді: Баспалдақ тақтайдан аттап өтуді. Қолданады: Оңға,солға ауысуды.
2. Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Астана- арман қала» (сурет бойынша әңгімелеу) Мақсаты: Сөйлемдердің түрлерін (жай және күрделі) сын есімдерді, етістіктерді, үстеулерді, қосымшаларды қолдана білуге үйрету. Дид-қ ойын: «Сүйікті қалаға саяхат» Көрнекілігі: Үлгі суреттер. Әдіс-тәсілі: Ойын технологиясы. Күтілетін нәтиже: Қайталай алады: Сурет бойынша әңгімелеуді. Түсінеді:Сөйлемдердің түрлерін. Қолданады:Ойын ойнауды.
3. Сурет Тақырыбы: «Пирамида» Мақсаты: Үлгі бойынша пішінін, пропорциясын ескере отырып, пирамиданың суретін салуға үйрету. Бояу түсін таңдап, сурет салуға қызығушылығын арттыру Үстел-үсті ойыны: «Әдемі пирамида» (Воскобович ойындары) Көрнекілігі:Пішіндер.Акварельны краска ,қылқалам,сурет дәптер,су,сүрткіш.Әдіс-тәсілі:Ойын технологиясы. Күтілетін нәтиже: Қайталай алады: Пішіндерді. Түсінеді:Пирамиданың суретін салуды. Қолданады:Бояу түстерін таңдауды.
|
1. Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Менің сүйікті қалам, Ел ордасы — Астанам» Мақсаты: Балалардың қала, ауыл және Астана туралы түсініктерін сурет бойынша тиянақтап, ой-өрісін дамыту. Елін, жерін, туған қаласын сүюге тәрбиелеу. Дид-қ ойын: «Бұл қай қала?» Көрнекілігі: Хрестоматия, мазмұнды суреттер Әдісі: Ойын тех-сы Күтілетін нәтиже: Қайталай алады: Әңгімелей білуді. Түсінеді:Туған қаласын сүйе білуді. Отан туралы суретке қарап әңгіме құрауды Қолдана алады: Отанды құрметтеуді 2. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: «Астанам-бас қалам» Мақсаты: Кеңістікте бағдарлау:өзінің дене бөліктерінің орналасуына қарай бағдарлай білуге үйрету.Өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтай білу, заттарды оң қолымен солдан оңға қарай орналастыру, өзінің дене бөліктерін бағдарлау және атау (бас,аяқтар,қолдар) Дид-қ ойын: «Астананың көрікті жерлері» Көрнекілігі:Үлгі суреттер ,дене бөліктері. Әдісі: Ойын тех-сы Күтілетін нәтиже: Қайталай алады: Заттардың кеңістікте орналасуын Түсінеді: Дене бөліктерін бағдарлауды және атауды. Қолдана алады: Суреттердің орналасуын. 3.Музыка Ән жетекшісінің жоспары бойынша
|
1.Денешынықтыру.
Негізгі қимылдар: Қолдың түрлі қалпымен үрленген доптан (бір-бірінен қашық қойылған 5-6доп арқылы кезекпен) аттап өту.Құрсаудан еңбектеп өту. Ойлы-қырлы тақтаймен тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын: «Мегаға кім бірінші жетеді? » Көрнекілігі:Жалаушалар,құрсау,доп,тақтайша. Әдісі: Ойын тех-сы Күтілетін нәтиже: Қайталай алады: жаттығуларды орындауды. Түсінеді: жаттығулар маңызын Қолдана алады: Шапшаңдықты, епті қимылдауды 2. Қоршаған ортамен танысу Тақырыбы: «Астана-бас қалам» Мақсаты: Қазақстан Республикасының бас қаласы-Астана туралы білімдерін суреттерді, альбомдарды қолданып, қарастыру арқылы қалыптастыру. Балаларды мемлекеттік мерекелерге қатысуға баулу. Мемлекеттік рәміздер туралы (Ту, Елтаңба, Әнұран) білімдерін қалыптастыру. Өз елінің рәміздеріне құрметпен қарауға тәрбиелеу. «Астананың көрікті жерлері» Лэпбук жасау Көрнекілігі:Үлгі суреттер ,альбомдар. Әдісі: Ойын тех-сы Күтілетін нәтиже: Қайталай алады:Сурет бойынша әңгімелеуді. Түсінеді:Өз еліне құрметпен, сүйіспеншілікпен қарауды. Қолдана алады:Ойын ойнауды.
|
1.Жаратылыстану
Тақырыбы: «Астанадағы хайуанаттар бағы» Мақсаты: Үй жануарлары жəне жабайы аңдар, олардың сыртқы келбеті, қозғалу және қоректену тәсілдері туралы білімдерін кеңейту. Дид-қ ойын: «Астананың көрікті жерлері» Көрнекілігі:Үй жануарлары және жабайы аңдардың үлгі суреттері. Әдісі: Ойын тех-сы Күтілетін нәтиже: Қайталай алады:Әңгімелеуді. Түсінеді:Үй жануарлары мен жабайы аңдарды ажырата білуді. Қолдана алады:Аңдардың қоректене алуын. 2.Музыка Ән жетекшісінің жоспары бойынша
|
1Дене шынықтыру
Мақсаты: екі аяқпен екпінмен серпіле секіруді, аяқты епті қимылдатып қаппен секіру жаттығулар орындауды үйрету.Сап тізбекте сапты бұзбай жүруге дағдыландыру, қабілеттерін дамыту. Негізгі қимылдар: . Еденнен 20-25см көтерілген баспалдақ тақтайдан аттап өту.Оң және сол қолымен көлдененінен нысанаға (2-2,5м.қаш-н) дәлдеп лақтыру. 20-25см.биіктікке секіру Бөрене үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын: «Бәйтерекке тез жет» Көрнекілігі:Сылдырмақтар,бөрене,баспалдақ тақтай,доп. Әдіс-тәсілі: Ойын технологиясы. Күтілетін нәтиже: Қайталайды:Жалпы дамыту жаттығуларын. Түсінеді:Бөрене үстімен тепе-теңдік сақтап жүруді. Қолданады:Ойын ойнауды. 2. Мүсіндеу Тақырыбы: «Пирамида» Мақсаты: Үлгі бойынша пішінін, пропорциясын ескере отырып, Пирамиданың мүсінін жасауға үйрету. Кескішпен түрлі безендірулер жасауға дағдыландыру Үстел-үсті ойыны: «Әдемі пирамида» (Воскобович ойындары) Көрнекілігі: Үлгі суреттер,сазбалшық,тақтайша,сүрткіш. Әдіс-тәсілі:Ойын технологиясы. Күтілетін нәтиже: Қайталайды: Сурет бойынша әңгімелеуді. Түсінеді:Пирамида мүсінін жасауды. Қолданады:Кескішпен түрлі безендіруді.
|
||
Серуенге дайындық |
Балалардың киімін киіндіріп серуенге дайындау | |||||||||
Серуен | 1. 1. Маусымдық өзгерістерді бақылау
Мақсаты: Қыс басындағы табиғаттағы өзгерістер туралы түсініктерін қалыптастыру (күн қысқарады, түн ұзарады); Еңбек: Қыстап қалатын құстарға жем шашу 2. Мақсаты: Қыс басындағы табиғаттағы өзгерістер туралы түсініктерін қалыптастыру (күн қысқарады, түн ұзарады); қ сезімін ояту Ойын: «Поровоз» Мақсаты: Балаларды бір тізбекпен тез және баяу жүруге, тәрбиешінің белгісімен аялдама жасауға үйрету. Тізбекте өз орнын таба білуге, бір-біріне абай болуға дағдыландыру. 1. 2. Табиғатқа қуана білейік (сөйлесу) 2. Мақсаты: Қоршаған ортаның әдемілігін сезініп, қуана білуге, оны аялап, қамқорлық жасауға үйрету. 3. Еңбек: Ауладағы еңбек: құстарға азық жем беру Мақсаты:құстарға қамқор болуға тәрбиелеу. . Ойын: 4. Қимылды ойын: «Аю жүреді» Мақсаты: екі сызықтың арасымен тепе-теңдікті сақтап жүруге дағдыландыру 3. . Ауладағы ағаштарды бақылау Мақсаты: ағаштар туралы білімдерін молайту; ағаштардың қысқы бейнесін бақылауды жалғастыру 1. Еңбек: Орындықтарын үстелдің жанына қоюға үйрету. Мақсаты: Берілген тапсырмаларды орындауға жаттықтыру Қимылды ойын: «Поезд» Мақсаты:Балалардың ойынға деген қызығушылығын арттыру. 1. 4. Қыс келді – қармен қуаныш әкелді (ойындар) Мақсаты: Қыста далада уақытты көңілді өткізуге-шанамен қар лақтырып ойнауға балалардың назарын аудару. Балалардың қимылдау дағдыларын шапшаңдығын дамыту, табиғатпен қауышудан қуаныш алуға тәрбиелеу. 2. Еңбек: Құстарды азықтандыру. (тәрбиешінің көмегімен) Мақсаты: құстарға деген аяушылық сезімдерін ояту 1. Ойын:Қар лақтырып ойнау. 2. Мақсаты:Балалардың ептілігін дамыту. 1. 5. Аула тазалаушы еңбегін бақылау Мақсаты: Аула тазалаушының еңбегін бақылауды жалғастыру; Сөздік қорларын байыту; Үлкендер еңбегіне деген сүйіспеншілік және құмет сезіміне тәрбиелеу; Табиғатқа және айнала қоршаған ортаға деген сүйіспеншіліктерін арттыру Еңбек: Топ ауласын тазартуға көмектесу. Мақсаты: бірлесе жұмыс істеуге үйрету; Еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. «Машина мен торғайлар» Қимылды ойын: Балалар алаңда шашылып ойнайды, машина келгенде бәрі жүгіріп орындыққа отырады.
|
|||||||||
Серуеннен
оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті | |||||||||
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
|
|||||||||
Түскі ұйқы | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | |||||||||
Баяу үнмен музыка тыңдатып ұйықтату | «Шұбар тауық» ертегісін баяу үнмен оайту | «Шалқан» ертегісін оқып беру | Әдептілік туралы тақпақтар оқу | Баяу үнмен музыка тыңдатып ұйықтату | ||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары
|
Баяу үнмен балаларды ұйқыдан ояту. «Денсаулық жолымен жүру» Аяқ -қолдарын созу арқылы жаттығулар жасату. Балаларлың жуыну,шараларын ұйымдастыру |
|||||||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару, мәдениетті тамақтануға баулу
|
|||||||||
Ойындар, дербес әрекет |
Үстел үсті ойыны:
«Дұрысын тап» Мақсаты: Қыс мезгілі туралы түсінік беру. Көрнекілігі:Жыл мезгілінің суреттері.
|
Сюжетті ойын: «Дәрігер»
Мақсаты:Балалардың ойынға деген қызығушылығын арттыру. . |
Вариативтік компонент:
«Ертегілер елінде» Тақырыбы: «Қарлығаш пен дәуіт» ертегісі Мақсаты: Достыққа, сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі:Ертегі кейіпкерлерінің атрибуттары. Әдісі: Ертегіні сахналау,көрсету,үйрету.
|
Дидактикалық ойын: «Қимылын көрсет» Мақсаты: Балалардың қимыл ептілігін дамыту. Көрнекілігі:Жануарлардың суреті.
|
Вариативтік компонент:
«Кел ойнайық» Тақырыбы: Түсті мұздықтарды дайындау. Мақсаты: Қарды зерттеу және оның қасиеттерімен таныстыру. Көрнекілігі: Қар кесектерінің суреттері. Әдісі: түсіндіру,тәжірибе жасау жұмыстары |
|||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс
|
Жеке жұмыс:
Жұлдызай,Әли-Имұран,Бимінұр,Ернұр. Отан туралы тақпақтар жаттату. Мақсаты:Балалардың сөздік қорын дамыту,және тілін жаттықтыру |
Жеке жұмыс:
Айсұлтан,Тұрсынай,Мирас,Нұрдәулет. «Бәйтерек» суретін салдыру. Мақсаты:Балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
Жеке жұмыс:
Адина,Нұрқабыл,Айшат,Бибарыс. «Менің астанам» сурет бойынша әңгімелеу. Мақсаты:Балаларға сурет бойынша әңгімелеуге дағдыландыру.
|
Жеке жұмыс: Дилназ,Баязит,Кәусар,Данабек. Би қимылдарын үйрету.
Мақсаты: Балаларға би қимылдарын жаттықтыру.
|
Жеке жұмыс:
Елдар,Айзере,Даяна,Інжу. Жаңылтпаштар оқу. Мақсаты:Балалардың тілін жаттықтыру.
|
|||||
Серуенге дайындық |
Балаларды серуенге дайындау,киіну реттілігін қадағалау,өз-өзіне қызмет етуге дағдыландыру. | ||||||
Серуен
|
1.Қимылды ойын:
Өз еріктерісмен ұйымдастырып ойнату Мақсаты: Балалардың аулада еркін ойнауын қадағалау 2. Қимылды ойын: «Тышқандар» Мақсаты: Балалардың тышқанша аяқтың ұшымен жүруге үйрету. Қимылды ойын: «Бақалар» Мақсаты:Екі аяқпен серпіле ,жеңіл секіруін үйрету. Балалардың аулада еркін ойнауын ұйымдастыру 4.Қимылды ойын: «Тауық пен балалар» Мақсаты: Балалардың балапан болып,үлкен сақ болуын үйрету. 5. Қимылды ойын: «Қояндар» Мақсаты: Балалардың ептілігін, шапшаңдығын,төзімділігін дамыту. |
||||||
Балалардың үйге қайтуы
|
|
Балаларды ата-анасына табыстап қайтару.
Балаларын балабақшадан қалдырмауын ескерту.
. |
Балаларды ата-анасына табыстап қайтару.
Балаларынан балабақшадан не үйренгендері туралы әңгімелесулерін ұсыну |
Балаларды ата-анасына табыстап үйге қайтару.
Ата-аналарға кеңес: Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру |
Балаларды ата-анасына табыстап үйге қайтару.
Ата-аналарға кеңес: Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру |
Ата-аналарға ескерту демалыс күндері балалардың шаштарын,тырнақтарын алуды тапсыру.балаларды ата-анасына табыстап қайтару.
|