Н ндыбысы мен әрпі
Түркістаноблысы
Арысқаласы
С.Сейфуллинатындағыжалпы орта мектебі
Мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі:
Кожамкулова Нагимаш Жандаровна
Сабақтың
тақырыбы |
Н ндыбысы мен әрпі | |
Сабақтыңмақсаты: | Білімділік: алғанбілімдерінкеңейтіп, қызығушылығынарттыру. Оларқылы сөзердіоқужәнежазуғаүйрету.
Дамытушылық: оқушылардыңжалпы ой-өрісін, тілін, танымдықойынқалыптастыру, танымдықойындамыту. Тәрбиелік: ұқыптылыққа, тазалыққатәрбиелеу.
|
|
Қолданған
модулдер: |
Сынитұрғыданойлауғаүйрету, АКТ,таланттыжәнедарындыбалалардыоқыту,оқушылардыңжасерекшелігіне сәйкесоқыту,диалогарқылыоқыту, таланттыжәнедарындыбалалардыоқыту | |
Оқушыларүшіноқытунәтижелері:
|
Үйренеді:
Өзаратүсіністікке, бірлесежұмысжасауғаүйренеді Суреттердіңайырмашылығынайтуға үйренеді Өзойларын айтаалады ,суретарқылыәңгімелейді |
|
Сабақта қаралғаннегізгі идеялар:
|
Ұйымдастыру:
Сабақтыңшарты: әртүрлітүстерарқылытопқабөлінеді. Белсендіқатысқаноқушыөтежақсы, жақсыдегенбағаменбағаланады. |
|
Сабақтыңкөрнекілігі | Заттықсуреттер, Ннәрпініңбаспа, жазбатүрлері, интербелсендітақта.
|
|
Сабақтыңәдіс-тәсілдері
|
ой- қозғау,
кластер, , ойынэлементтері, сұрақ-жауап |
|
Сабақтыңжоспары |
||
І кезең Ұйымдастырукезеңі | ||
Оқушыларменамандасу, зейінінсабаққааудару
Әртүрлітүстерарқылытопқабөлу . 2 топқабөлінді |
||
Психологиялықдайындық. Оқушыларменшеңбергетұрыпшаттықшеңберін өткіземін. Қайырлы таңдосым! Қайырлыкүндепайтамыз, Түстебіргеқайтамыз. Отбасыныңгүліміз, Көңілдіөтеркүніміз! |
||
«Топтастыру» стратегиясы
Жаңасабақ
|
III. Ой қозғау
Өткенсабақтыпысықтау. Өткенсабақтақандайдыбыспентаныстық? Олқандайдыбыс? Ойын:Қай топ әдеміжазады? Өткенәріпкешолу «Ас атасы –нан» дегенмақалдыпайдаланыпсабақтыбастадым. БірдеНауанәжесінееріп, егісдаласынакелді. Олшашақты басы иіліптұрғанбидай сабақтарынкөріп, әжесінен: -Мынауөсіптұрғанне?-депсұрады. — Науанжан, бұлпісіптұрғаннан,-деп ,жауапбердіәжесі. — Нан болса, табананықайда? -Табананда осыдәннің ішінде. — Ақтоқашше? — Ол да осы дәнніңішінде . — Бауырсақше ? — Бауырсақ та дәнгесиыптұр. — Әже, кіп-кішкентайқауызды дәнгеосыншакөпнанқалайсыйыптұр? – депНауантаңғалды. — « Асатасы –нан, нанатасы –дән! деген. Осынша мол дүние ,тоқшылықәрбірдәнніңішінде, — дедіәжесі. Осы жерде оқушылардыңназарын нан, дәндегенсөздергеаударту. Нндыбысыныңәрпіментаныстыру. Н әрпінешеэлементтентұратынынаңғарту Жұмбақ арқылы ашу Ас біткеннің анасы, Қасиетті нан осы. Қайсы әріптен басталып Аяқталған қарашы. (Н) Екі тіреу, басқышы біреу. (Н) Әуеден күбі түсті, Күбінің түбі түсті. (найзағай) . Маса, мол, алма, тақта, мал, мамыр. Нан мәтінінде не туралыайтылған? Мәтіндітізбектепоқыту. |
|
ІІ кезең
Жаңатақырыпты меңгерт |
||
Суретпенжұмыс. Ата мен бала.
Неге нанжердежатыр? Суреткеқандайатқоюғаболады? Тірексөздер: Санат, ата, нан, тастама, Алмат, аула, ал. Тілдамыту. Нан болса- ойнап- жүреміз Нан болса-еркінжүреміз. Нан- қасиет, Нан- береке, Нан- мереке, Сергірусәті: Нан қоқымыншашпаңдар, Жердежатсабаспаңдар. Теріпалыпқастерлеп, Тоғайларғатастаңдар!
Буындармен жұмыс. Шарларда жазылған буындарды оқу, олармен сөз құрастыру. Тақтадажұмыс. Су, на, шу, ма, ну, ал, ра, ор, ау, са. Ал-ма, ор-ма, са-на, ма-са. Сөз, сөйлемқұрастыру Н-ның бас әрпіжазып, нарсөзінедыбыстықталдаужасалып, боялады. Шынарсөзінкөшіріпжазады. Бекіту.Диктант. ата, нан, нар. ыдыс, аула. Оқушыларнантуралытақпақтардыайтады. Ойын «Ұйқасын тап!» Дан-дан-дан. Жасадымұятақтайдан. Са-са-сашағыпалдымаса. Ойын «Сөзқұрастыр» Тақтадағыбуындардансөзқұрастырады.. Ойын «Жалғастыр» Алғашқыбуындыайтамын, оқушыларсөздіайтады. Әліппесерігі: Нандықадірлейік.. Суреткеқарап ,белгілібіржүиемен әңгімеөрбіту.
|
||
Дәптерменжұмыс | ||
Тынышоқушыменжұмыстүрі
Шығармашылықжұмыс Тестікжұмыс |
Тынышоқушыларментақтағашығыпсуретпенжұмысжүргізу.
І- топқа «Н» әрпі бар сөздерайту ІІ- топ «Н» дыбысы бар сөздерге сөйлемқұрау 1.Н әрпіненбасталғансөздерді табу А)жапырақ Ә) Нан Б)көктем 2. «Нар» сөзінедыбыстықталдаужасау |
|
Талдау.
|
Комбайн, трактор ,наубайхана , бидайсөздерінеталдаужасау.
|
|
«Бағалау»
Рефлексия
|
2 жұлдыз, 1-тілек
Сабақтан күтілетін нәтижелер:. Оқушылар топ арасындағы ынтымақтастыққа үйреніп,өз ойларын айта алады,әртүрлі деңгейде тапсырмалар орындай алады.
|
|