2-сынып
Сабақ: 39 Мектеп:ТЭФМ
Күні:10.02. 2020ж Мұғалімнің аты-жөні: Молдаспанова А.Б
Сынып: 2«Ә»
Оқушы саны: 12
Тақырыбы: Біз «Медеуге» барамыз
Осы сабақ арқылы
жүзе асатын
оқу мақсаттары 1.1.5.1.Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру.
1.2.4.1. Шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау.
1.3.5.1.Мұғалімнің көмегімен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу.
1.4.4.1. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстырып жазу, санитарлық-гигиеналық талаптарға сай жазу.
1.5.1.3.Сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану.
Ойлау деңгейлері Біледі, түсінеді, қолданады.
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар орындай алады:
«Медеу» мұз айдынына баратынын және онда не істейтіні туралы айта алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Қазақстанның басқа да көрікті жерлерін атай алады, тақырып көлемінде «Медеу» мұзайдыны туралы ақпарат бере алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Сабақта үйренген материалды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады, Қазақстанның көрікті жерлері туралы қосымша ақпарат бере алады.
Дескриптор
Сұрақ қою/жауап беру арқылы мәтіннің мағынасын түсінеді.
Шағын мәтінді мазмұндайды.
Мәтіннен қажетті ақпаратты табады.
Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады.
Сабақтың басы(2-10 минут)
Алдыңғы оқу: Амандасу. Топқа бөлу. «Сұрақтар шеңбері» ойыны
Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Ресурстар
«Менің көңіл-күйім» жаттығуы
Жағымды психологиялық орта қалыптастыру.
Оқушылар өз көңіл-күйлерін айтады, түске қарай топқа бөлінеді
Ұжымдық жұмыс
«Миға шабуыл» стратегиясы
Өткенді еске түсіру, жаңа тақырыпты анықтау 1.«Әр топ келесі топқа сұрақтар қояды, оларға жауап береді, шағын диктант жазады, сөзжұмбақ шешеді..
Әже, саяхат, әріп, өрік, төрт, ағаш, жаяу, тоғыз, біз, пойыз.
Тілдік жаттығу
Жаңа сөздерді есте сақтайды.
Есте сақта!
Мен коньки тебемін.
Мен коньки теппеймін. Суреттер,
үлестірмелі кеспелер, сөзжұмбақ, бағалау фишкалары
Сабақтың ортасы (10-40 минут)
Сабақтың мақсатын айту, сөздікпен жұмыс жасау. Сөздікпен жұмыс (жеке, хормен оқыту):
Тебемін
Шаңғы
Алақай
Оқулық, суреттер
Мұғалім жылы сөздер, мадақтау айтып жігерлендіріп отырады.
Мұғалім оқушылардың дұрыс оқуына , сұрақтарға дұрыс жауап беруіне бағыт беріп отырады, жаңа тақырыпты түсіндіреді.
Мұғалім сауатты, ұқыпты жазуларына бағыт беріп отырады.
Сабақтың соңы (40-45 мин)
Үйге тапсырма
Рефлексия Дескриптор
Жаңа сөздермен сөз тіркесін немесе сөйлем құрап айта алады, есте сақтайды.
Оқулықпен жұмыс (МК, Ұ)
1-тапсырмада сурет бойынша «Медеу» мұзайдынының еліміздегі көрікті жерлердің бірі екенін, онда коньки, шаңғы тебуге болатыны туралы ақпарат алады.
(МК,Ұ) 2-тапсырмада мәтінмен танысады, мәтінді тыңдап, қайталайды, не туралы екенін түсінеді.
Сергіту сәті
«Қызыл өрік» әні
Дескриптор
Сурет бойынша, мәтін бойынша өз ойын айта алады.
(МК, Ұ) 3-тапсырмада оқушылар берілген сөйлемді (Ол коньки тебеді т.б.) толықтырып айтады, тебемін сөзінің болымды/болымсыз түрде қолданылуын есте сақтайды.
(Ж) 4-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді, тапсырманы тыңдап, қайталайды, сол үлгі бойынша сөйлеседі.
(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырманы орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.
«Поп-корн» әдісі арқылы қорыту
Сабақта меңгерген сөздерді, сөз тіркестерін жылдам айтып шығады.
2,3,4–тапсырма, 74-75 бет жаттау
Кері байланыс
Біз не білдік?
Не түсініксіз?
Не ұнады?
Оқулық,
суреттер
Аудиодиск
5.7.1.
Аудиодиск
5.7.2.
Аудиодиск
5.7.4
№2 жұмыс дәптері
5.7.
Оқулықтан
Бас бармақ
Қосымша ақпарат
Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?
Неге?
2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе не?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?