Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

Бастауыш сынып
Home›Бастауыш сынып›2-сынып

2-сынып

By admin
9 мая, 2020
1642
0
Share:

Сабақ: 39 Мектеп:ТЭФМ
Күні:10.02. 2020ж Мұғалімнің аты-жөні: Молдаспанова А.Б
Сынып: 2«Ә»
Оқушы саны: 12
Тақырыбы: Біз «Медеуге» барамыз
Осы сабақ арқылы
жүзе асатын
оқу мақсаттары 1.1.5.1.Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру.
1.2.4.1. Шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау.
1.3.5.1.Мұғалімнің көмегімен иллюстрациялы шағын мәтіннен қажетті ақпаратты табу.
1.4.4.1. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстырып жазу, санитарлық-гигиеналық талаптарға сай жазу.
1.5.1.3.Сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану.
Ойлау деңгейлері Біледі, түсінеді, қолданады.
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар орындай алады:
«Медеу» мұз айдынына баратынын және онда не істейтіні туралы айта алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Қазақстанның басқа да көрікті жерлерін атай алады, тақырып көлемінде «Медеу» мұзайдыны туралы ақпарат бере алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Сабақта үйренген материалды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады, Қазақстанның көрікті жерлері туралы қосымша ақпарат бере алады.
Дескриптор
 Сұрақ қою/жауап беру арқылы мәтіннің мағынасын түсінеді.
 Шағын мәтінді мазмұндайды.
 Мәтіннен қажетті ақпаратты табады.
 Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады.

Сабақтың басы(2-10 минут)
Алдыңғы оқу: Амандасу. Топқа бөлу. «Сұрақтар шеңбері» ойыны

Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Ресурстар
«Менің көңіл-күйім» жаттығуы
Жағымды психологиялық орта қалыптастыру.
Оқушылар өз көңіл-күйлерін айтады, түске қарай топқа бөлінеді
Ұжымдық жұмыс
«Миға шабуыл» стратегиясы
Өткенді еске түсіру, жаңа тақырыпты анықтау 1.«Әр топ келесі топқа сұрақтар қояды, оларға жауап береді, шағын диктант жазады, сөзжұмбақ шешеді..
Әже, саяхат, әріп, өрік, төрт, ағаш, жаяу, тоғыз, біз, пойыз.

Тілдік жаттығу
Жаңа сөздерді есте сақтайды.

Есте сақта!
Мен коньки тебемін.
Мен коньки теппеймін. Суреттер,
үлестірмелі кеспелер, сөзжұмбақ, бағалау фишкалары

Сабақтың ортасы (10-40 минут)
Сабақтың мақсатын айту, сөздікпен жұмыс жасау. Сөздікпен жұмыс (жеке, хормен оқыту):
Тебемін
Шаңғы
Алақай
Оқулық, суреттер

Мұғалім жылы сөздер, мадақтау айтып жігерлендіріп отырады.

Мұғалім оқушылардың дұрыс оқуына , сұрақтарға дұрыс жауап беруіне бағыт беріп отырады, жаңа тақырыпты түсіндіреді.

Мұғалім сауатты, ұқыпты жазуларына бағыт беріп отырады.

Сабақтың соңы (40-45 мин)

Үйге тапсырма
Рефлексия Дескриптор
Жаңа сөздермен сөз тіркесін немесе сөйлем құрап айта алады, есте сақтайды.

Оқулықпен жұмыс (МК, Ұ)
1-тапсырмада сурет бойынша «Медеу» мұзайдынының еліміздегі көрікті жерлердің бірі екенін, онда коньки, шаңғы тебуге болатыны туралы ақпарат алады.

(МК,Ұ) 2-тапсырмада мәтінмен танысады, мәтінді тыңдап, қайталайды, не туралы екенін түсінеді.

Сергіту сәті
«Қызыл өрік» әні

Дескриптор
Сурет бойынша, мәтін бойынша өз ойын айта алады.
(МК, Ұ) 3-тапсырмада оқушылар берілген сөйлемді (Ол коньки тебеді т.б.) толықтырып айтады, тебемін сөзінің болымды/болымсыз түрде қолданылуын есте сақтайды.
(Ж) 4-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді, тапсырманы тыңдап, қайталайды, сол үлгі бойынша сөйлеседі.
(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырманы орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.

«Поп-корн» әдісі арқылы қорыту
Сабақта меңгерген сөздерді, сөз тіркестерін жылдам айтып шығады.
2,3,4–тапсырма, 74-75 бет жаттау
Кері байланыс
Біз не білдік?
Не түсініксіз?
Не ұнады?

Оқулық,
суреттер
Аудиодиск
5.7.1.

Аудиодиск
5.7.2.

Аудиодиск
5.7.4

№2 жұмыс дәптері
5.7.

Оқулықтан

Бас бармақ
Қосымша ақпарат
Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?
Неге?
2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе не?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

Previous Article

эссе

Next Article

Дүниежүзінфизикалық−географиялық аудандастыру. Дүниежүзін тарихи−мәдени аудандастыру

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Бастауыш сынып

    Решение задач на движение, урожайность.

    11 мая, 2020
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Құрама есептер

    22 апреля, 2020
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Ашық сабақ Халқымыздың салт- дәстүрі «Бесік жыры»

    29 апреля, 2020
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Ойнайық  та, ойлайық.

    12 июля, 2020
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Қазақтың бас ақыны.М.Әуезов «Бала Абай»

    12 мая, 2020
    By admin
  • Бастауыш сынып

    Екі таңбалы сандарды салыстыру

    12 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Өсімдіктер әлемі

  • Балабақша

    Төлдер айтысы /Шығармашылық сөйлеуді дамыту/

  • Балабақша

    Күз кереметі

 

Жаңа жарияланымдар

  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика