4-бөлім Төрт-түлік
Султангалиева Самал Мергенбайқызы
Ақтөбе қаласы, Алға ауданы Тікқайың негізгі мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі |
|||||||
Пәні: Қазақ тілі | Мектеп | ||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Султангалиева С.М. | ||||||
Сынып: 5 | Қатысқандар | Қатыспағандар: | |||||
Сабақтың тақырыбы | 4-бөлім Төрт-түлік | ||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Т/А5. Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату:
Тыңдаушыны қызықтыра білу үшін антоним, омоним, синоним сөздерді тиімді пайдалану; |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
|
||||||
Жетістік критерийі | -омоним, синоним, антоним сөздерді тиімді пайдалана алады;
-лексикалық,грамматикалық тұлғаларды сөздік қорында орынды қолданып айта алады; -тақырыпқа қатысты өз көзқарасын білдіреді; |
||||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: сабақ барысында төрт-түлік жануарларға шолу жасай отырып, түсініктеме береді, бір-бірімен диалогқа түсе отырып, сөйлеу мәдениетін дамытады.
Пән лексикасы және терминология: үндеу хатта сендіре жаза алады. |
||||||
Осыған дейін меңгерілген білім | Жануарлардың мінез-құлықтары | ||||||
Жоспар | |||||||
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз) | Дереккөздер | |||||
Сабақтың басы 5минут |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.
2.Үй тапсырмасы.Өткен тақырыпқа шолу. Тест әдісі арқылы үй жұмысын тексеру 3. Топқа бөлу марекерлерді таңдау арқылы жүзеге асады. Жаңа тақырыпты болжау. «Себет» әдісі арқылы Қызығушылықты ояту: Болжау әдісі: Төмендегі суреттерден не ұқтыңыздар? Сонымен бүгінгі өтетін жаңа тақырып қандай деп ойлайсыздар?
Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелер түсіндіріледі |
|
|||||
Сабақтың ортасы
10мин
7 мин
10мин
2 мин |
Мағынаны тану: Тыңдалым/айтылым ЖЖ Оқушыларға видео көрсетіледі,сол арқылы жаңа сабақ тақырыбымен танысады.
М әтінмен танысу. 59-60 бет Тілдік бағдар 61-бет көп мағыналы және омоним сөздер 9-тапсырма Халық ұғымында әр малдың иесі,пірі бар. Осыларға байланысты атаулар мен сөздерді кестеге салып толтыр. 7-тапсырма Оқылым мәтінінен омоним сөздерді табу. Сабақты бекіту «Иә», «Жоқ» кестесін толтыру |
Төрт түлік атаулары soyle.kz›article/view?id=20
|
|||||
Сабақтың соңы
5 минут
|
Рефлексия
-Білемін -Қолданамын -Өздігімнен орындай аламын |
||||||
Үй тапсырмасы
|
62-бет . Ереже оқу |
||||||
Қосымша ақпарат | |||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушыладың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. | Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|||||
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||||||