Көркемдік кестемен бұйымды безендіру. ҚМЖ. 5 сп
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаты |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнге тән лексика мен терминология:
|
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
— Көркем кестелеу туралы атайтын болсам… – — Кестелеудің… түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын. Әлемдегі барлық халықтарға тән сәндеу түрі деген пікірдемін. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дамыту | Қазақ халқының тарихы –бұл бірігу тарихы
Тек бірлікті сақтай отырып қана,қазақтар бірегей мәдени-өркениеттік кодқа,ортақ тілге және дәстүрге ие халық ретінде сақталып қалды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Геометрия, тарих,математика | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім | Безендіруді біледі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 8 мин
|
1.Ұйымдастыру кезеңі А)Оқушылармен сәлемдесу. Ә)Сынып тазалығына көңіл бөлу Б)Сабаққа даярлығын тексеру В)Психологиялық ахау
2.»Менің ұстанымым» 1.Көркем еңбек пәнін жақсы көремін 2.Ақылды ,білімді болғым келеді 3.Он саусағынан өнер тамған шебер болғым келеді 4.Іскер болғым келеді 5.Бұл менің парызым
3.Топқа бөлу «Стикердегі сурет»әдісі Стикерге шым кесте салынған суреттен 6 дана «Инені алға» тігіс суретінен 6 дана салынады. Шым кестені алған оқушы «Кестешілер» тобына ,инені алға тігісін алған оқушы «Безендірушілер» тобына отырады I.Кестешілер II.Безендірушілер Топ ережесін айту, топ басшыларын сайлау 4.Қауіпсіздік ережелері 1.Инені аузыңа салма,инені бос тастама 2.Қайшыны ашық тастама, үшкір жағын өзіңе қаратып қойма, қайшыны біреуге берер кезде тұтқыл жағын бер 3.Инелер мен түйреуіштердің санын біл,оларды қорапта ұста II.Үй тапсырмасын сұрау «Кім жылдам» әдісі Кестешілер тобы 1.Сәндік-қолданбалы өнермен айналысасыңдар ма? 2.Сабақта кестелеудің қандай түрімен таныстыңдар? 3.Кестелеу барысында қандай құрал-жабдықтар қажет? Безендірушілер тобы 1.Кестелеуге дайындық кезінде не істеу керек? 3.Кесте тігуге арнайы орын қажет пе?
|
Иллюстрациялық материалдары: көркем кестемен сәнделген бұйымдар т.б. СҚӨ заттары. |
Сабақтың ортасы 20мин |
III.Жаңа сабақ I.Мағынаны тану .Топпен жұмыс Топтастыру стратегиясы
Ою-өрнектер Кесте
Тоқыма Бисер
Инені алға тігісі Тығыз кестелеу Шым кесте
Баспа Тігін тігісі
IV.Топтық тапсырма I топ. Кестешілер Сарамандық жұмыс тапсырма №1 Алдыңғы сабақта оқушылар дайын бұйымды көркем кестемен безендіру үшін нобайлар орындаған. Дайын нобайды негізге (ол дайын бұйым немесе дайын бұйымды безендіруге арналған негіз мата болуы мүмкін) аудару қажет. Суретті негізге немесе бұйымға көшірген соң кестелеуге кіріседі. Зығыр матаға гүл суретін тігу. «Инені алға» тігісімен
Дискриптор: -кесте түрлерін ажырата алады. -бұйымдарды жіптің көмегімен әр-түрлі тігістермен безендіре алады -құрал-жабдықтарды пайдалануда қауіпсіздік ережесін сақтай алады
IІ топ. Безендірушілер Сарамандық жұмыс №2 Бұйым ретінде таңдалған сәукелені қазақтың ұлттық мотивтерімен кестелеу. Шым кесте арқылы тігу. Дискриптор: -бұйымды сәнді тігістермен кестелей алады -түс үйлесімділігін ажырата алады -ою-өрнек түрлерін ажырата алады Топтарға өзара бағалау жүргіземін V.Сергіту сәті . Тапқырлық әдісі Әр топтан бір-бір оқушыдан шығады . Сұраққа жауап беретін әріптерді ұстап тұрады. Сабаққа байланысты сұрақтар құрал-жабдықтар мен кесте түрлері қолданылады. Ш-шым кесте Б-баспа Ж-жіптер О-оймақ К-кергіш Бағалау . Жауап берген оқушылардың қолдарына жұлдызша ұстатып жіберемін. VI.Қорытынды Кестешілер тобына: Венн диаграммасы Безендірушілер тобы: «Балық әдісі» Оқушылар постерге өрмекшінің сұлбасын салады. Басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяғына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып,өз ойларын тиянақтайды Кері байланыс Бағдаршам әдісі Қызыл-түсінбедім Сары-түсінген сияқтымын Жасыл-барлығы түсінікті |
|
||||
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу. | Сұрақ- жауап алу, практикалық тапсырмаларды орындау нәтижесі арқылы. | Техника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал – жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және түзу отыруын қадағалау | ||||