Менің Атам
Күтілетін нәтиже.
-біледі : отбасы мүшелерін атап айту
-түсінеді: өзінің атасы
-қолданады: суреттер.
Екі тiлдiк компонент: ата-дедушка
Қолданылатын көрнекі құралдар мен материалдар; суреттер
Ұйымдастырулы оқу қызметінің өткізілу барысы: Түсіндіру, сұрақ- жауап
Ұйымдаст қозғаушы қыз. Түрі.
Бір біріне деген жылы лебіздері. Сабаққа қызықтыру. |
Балалар қазір бізде жылдың көктем мезгілі.
Көктем мезгілінде күн жылынады,құстар қайтып ұшып келеді,ағаштар бүршік жарады,гүлдер гүлдейді,жер беті жасыл кілемге жамылады екен. Қалай балалар менің айтқан көктем мезгілім сендерге ұнадыма? Балалар ұнады деп жауап береді. |
Ұйымдастыру іздестіру.
Сабаққа деген қызығушылықтарын ояту. Мәнерлі тыңдауға баулу |
Балалар көктем мезгілінің келгенін қалай білеміз?
Ең бірінші ауладағы,даладағы қарлар ери бастайды солайма? Балалар келісетіндерін айтады. Балалар келіңдер мына терезеден ауламыздағы көктемді бақылайықшы. Балалар терезеге қарай жақын келеді. Балалар терезенін маңында өсіп тұрған мына ағашта қандай өзгеріс бар екен? Ағаштың бұтақтары бүршік жарып жатыр иа балалар (балалар қолдарын шапалақтайды) Балалар сендер білесіңдерме бізде алда үлкен мереке келе жатыр. Ол мереке отан қорғаушылар мерекесі екен. Бұрын біздің аталарымыз сендердің тыныштықтарың үшін ұлы соғысқа қатысқан. Қан майдана аттанған екен. Тәбиеші балаларға аталарының үлкен ерліктері жайында суреттер арқылы көрсетіп айтып береді. Тәрбиеші балалардан жеке жеке отбасы мүшелерін сұрайды. Отбасы мүшелерін айтқызуға тырысады. Балалар өздерінің отбасы мүшелерін айтуға тырысады. Тірбиеші қысқаша еңбектің не үшін қажеттігін айтып береді. Екі тiлдiк компонент: ата-дедушка Сергіту сәті Ормандағы аю. Балалар сергіту сәтін іс-қимылдарымен орындайды. Дидиактикалық ойын: «Таны да, ата.» Балалар ойынға белсене қатысады. |
Рефлексивті-түзетушілік.
Қойылған сұрақтарға жауап беру. Сөздерді дұрыс қайталату. Сабаққа деген ынтасын ояту |
Балаларға ата сөзін қайталатып айтқызуға үйрету |