Антоним дегеніміз не
Оқу ісінің меңгерушісі: —————-
Сабақ: қазақ тілі Мектеп:
Ортақ тақырып: «Дені саудың-жаны сау»
Сабақтың тақырыбы: Антоним дегеніміз не?
Күні: 14.01.2019 ж Мұғалімнің аты: Сағимолла Гүлсара
Сынып: 2 «А» Қатысқандар: 16 Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 2.1.6.1 Интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? т.б.) назарын аударту
2.2.2.1 Синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану
2.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі…, пайдалы/пайдасыз болды, себебі … т.б.) білдіру
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
Сөйдің лексикалық мағынасын түсінеді;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Өз бетінше сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтай біледі;
Кейбір оқушылар орындай алады:
Берілген тақырып бойынша тұжырым жасай алады;
Бағалау критерийлері 1. Интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды қолданып тақырыпқа назар аударады;
2. 3. Синоним, антоним, омоним сөздерді ажыратады және мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолданады;
Тілдік мақсат Антоним
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Не себепті……деп ойлайсыз
1.Сөз дегеніміз не?
2. Сөздің лексикалық мағынасы дегеніміз не?
3. Кітап сөзінің лексикалық мағынасы қандай?
Алдыңғы оқу Сөз және оның мағынасы
Ишара Жасыл-түсіндім; Сары – сыныптасымның көмегімен түсіндім;
Қызыл көмек қажет, түсінбедім.
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) ресурстар
Басы
«Шаттық шеңбер»
Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.
Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.
7 – жаттығу «Өлеңді оқы» ҰЖ
Дескриптор:
1.Өлеңді мәнерлеп оқиды;
2. Өлеңнің негізгі ойын анықтайды;
3. Өлеңнің алғашқы шумағын қимылмен көрсетеді; Сары ,қызыл ,жасыл , житондар
Ортасы
4. Өлеңдегі антоним сөзін табады;
5. Түсінбеген сөзді белгілейді, сөздіктен анықтайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар»
8-жаттығу «Көрекм жаз» ӨЖ
Дескриптор:
1.Мақалдың мағынасын өз пайымдауларымен түсіндіреді;
2. Мақалдан мағынасы қарама-қарсы сөздерді табады;
3.Мақалды дәптерге көркемдеп жазады;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар»
Сергіту сәті
9-жаттығу «Сәйкестендір»ЖЖ
Дескриптор:
1. Антоним сөзінің мағынасын түсінеді;;
2.Антоним сөздерді бір-бірімен сәйкестендіреді;
3. Тағы басқа антоним сөздеріне мысалдар келтіреді;
4. Бір-біріне түсіндіреді, толықтырады;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар»
10-жаттығу: «Анықта» ӨЖ
Дескриптор:
1. Берілген өлеңді мәнерлеп оқиды;
2. Өлеңдегі антоним сөздерін табады;
3. Өлеңнің негізгі ойын анықтайды;
4. Тұжырым жасап, ой қорытады;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар»
Бейджик
Тер
іс-қимылмен көрсетеді
Соңы
Үй тапсырмасы: 11-жаттығу ереже жаттау
Кері байланыс: «Білім ағашы» Білім ағашы парақ
шасы стикер
Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.
Барлық оқушылар орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Кейбір оқушылар орындай алады: Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын. Пәнаралық байланыс – музыка, көркем еңбек, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.