Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”

  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

ҚМЖ
Home›ҚМЖ›Антоним дегеніміз не

Антоним дегеніміз не

By admin
30 сентября, 2020
842
0
Share:

Оқу ісінің меңгерушісі: —————-
Сабақ: қазақ тілі Мектеп:
Ортақ тақырып: «Дені саудың-жаны сау»
Сабақтың тақырыбы: Антоним дегеніміз не?
Күні: 14.01.2019 ж Мұғалімнің аты: Сағимолла Гүлсара
Сынып: 2 «А» Қатысқандар: 16 Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 2.1.6.1 Интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? т.б.) назарын аударту
2.2.2.1 Синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану
2.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі…, пайдалы/пайдасыз болды, себебі … т.б.) білдіру

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
Сөйдің лексикалық мағынасын түсінеді;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Өз бетінше сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтай біледі;
Кейбір оқушылар орындай алады:
Берілген тақырып бойынша тұжырым жасай алады;
Бағалау критерийлері 1. Интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды қолданып тақырыпқа назар аударады;
2. 3. Синоним, антоним, омоним сөздерді ажыратады және мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолданады;
Тілдік мақсат Антоним
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Не себепті……деп ойлайсыз
1.Сөз дегеніміз не?
2. Сөздің лексикалық мағынасы дегеніміз не?
3. Кітап сөзінің лексикалық мағынасы қандай?
Алдыңғы оқу Сөз және оның мағынасы
Ишара Жасыл-түсіндім; Сары – сыныптасымның көмегімен түсіндім;
Қызыл көмек қажет, түсінбедім.
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) ресурстар

Басы

«Шаттық шеңбер»
Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.
Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.
7 – жаттығу «Өлеңді оқы» ҰЖ
Дескриптор:
1.Өлеңді мәнерлеп оқиды;
2. Өлеңнің негізгі ойын анықтайды;
3. Өлеңнің алғашқы шумағын қимылмен көрсетеді; Сары ,қызыл ,жасыл , житондар
Ортасы

4. Өлеңдегі антоним сөзін табады;
5. Түсінбеген сөзді белгілейді, сөздіктен анықтайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар»

8-жаттығу «Көрекм жаз» ӨЖ
Дескриптор:
1.Мақалдың мағынасын өз пайымдауларымен түсіндіреді;
2. Мақалдан мағынасы қарама-қарсы сөздерді табады;
3.Мақалды дәптерге көркемдеп жазады;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар»

Сергіту сәті
9-жаттығу «Сәйкестендір»ЖЖ
Дескриптор:
1. Антоним сөзінің мағынасын түсінеді;;
2.Антоним сөздерді бір-бірімен сәйкестендіреді;
3. Тағы басқа антоним сөздеріне мысалдар келтіреді;
4. Бір-біріне түсіндіреді, толықтырады;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар»

10-жаттығу: «Анықта» ӨЖ
Дескриптор:
1. Берілген өлеңді мәнерлеп оқиды;
2. Өлеңдегі антоним сөздерін табады;
3. Өлеңнің негізгі ойын анықтайды;
4. Тұжырым жасап, ой қорытады;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар»
Бейджик
Тер

іс-қимылмен көрсетеді

Соңы

Үй тапсырмасы: 11-жаттығу ереже жаттау

Кері байланыс: «Білім ағашы» Білім ағашы парақ
шасы стикер
Қосымша мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.
Барлық оқушылар орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Кейбір оқушылар орындай алады: Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын. Пәнаралық байланыс – музыка, көркем еңбек, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Previous Article

сөздік қорын дамыту мақсатында оқушыларды ауызша сөйлеуге ...

Next Article

ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ ШЕБЕРІ – СТУДЕНТТЕРДІ ОҚЫТУ ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • ҚМЖ

    Жер бетін бейнелеу тәсілдері

    16 июля, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    ҚМЖ 9 сынып Құлпытастағы жазулар

    29 марта, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    Оқуға шақыру

    11 мая, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    “Адамның шығу тегі”

    2 июля, 2020
    By admin
  • ҚМЖ

    Ашық сабақ тақырыбы “Дененің салмағы, салмақсыздық”

    6 октября, 2020
    By indira1987
  • ҚМЖ

    Адам қалай есейеді?

    11 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Қазақ тілі

    Ана тілім-ардақтым

  • Ашық сабақтар

    Дефицит микро- и макроэлементов (азот, калий, фосфор, магний, кальций) у растений. Удобрения: органически

  • Балабақша

    ‘’ Не білдік ?‘’ , ‘’ Не үйрендік ? ”

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ
  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”
  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика