ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (4-8қыркүйек 2017 ж.) «Балапан» 2- кіші топ
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (4-8қыркүйек 2017 ж.)
«Балапан» 2- кіші топ
Өтпелі тақырып «Балабақша»
Тақырыпша «Менің балабақшам»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
|
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (8 мин) |
8.30-8.50
8.50-8.58 |
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. Тазалығын тексеру.
Ойын: «Таныс болайық» . Мақсаты:Жаңадан келген балалармен танысу.
Таңертеңгі жаттығулар кешені №1Құралсыз Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру. |
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. Әңгімелесу «Күз бізге не әкелді?»- көкөністер мен жемістер жайлы әңгімелесу. Таңертеңгі жаттығулар кешені №2Доппен Мақсаты:Қимы- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу |
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.Топқа көтеріңкі көңіл- күймен келуге жағдай тудыру. Дидактикалық ойын. «Заттың атын ата» Мақсаты: Заттарды көріп сипаттау арқылы сезімталдығын дамыту. Таңертеңгі жаттығулар кешені №3Құралсыз Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру. |
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. «Амансың ба, достарым!» Балаларға бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауға үйрету. Дидактикалық ойын: «Не артық?» Мақсаты: Балаларды суретке қарап, оларды топтастыруға үйрету. Таңертеңгі жаттығулар кешені №4Доппен Мақсаты:Қимы- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу |
Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. Әңгімелесу «Күз келді»- күз ерекшеліктерін айта білуге үйрету. Дидактикалық ойын:«Не жасырдым тап» Мақсаты: Қабылдау, есте сақтау қабілетін дамыту.
Таңертеңгі жаттығулар кешені №5Құралсыз Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру. |
|
Таңғы ас |
8.58-9.30 |
Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау |
Үстел басында нанды үгітпей, қоқымдарды шашпауға тәрбиелеу |
Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау |
Үстел басында тыныштық сақтауға үйрету |
Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау |
|
Ойындар. Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
|
«Кім шапшаң» Мақсаты:Есту қабілетін дамыту.Балаларды дауысқа еліктіру. |
«Алыста ма,жақындама?»Мақсаты:Затқа дейінгі аралықты өлшеу,жақын ба,алыс па.Қажетті сөздерді қолдана білу. |
«Көзіңді жұмып қолмен ұстап көр»Мақсаты:Балалар сипап сезу арқылы ұзын-қысқалығын анықтау. |
«Қай қолымда көп?»Мақсаты.ортаға бір баланы шақырып,оң және сол қолына қолына және аз заттарды ұстатады. |
«Кім шапшаң» Мақсаты:Есту қабілетін дамыту.Балаларды дауысқа еліктіру. |
|
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
9.30-9.45 9.55-10.10 10.20-10.35 |
1.Жаратылыстану. Тақырыбы:«Бақшаға біз барамыз,көкөністер аламыз» Мақсаты:Бақша,көкөніс сөздерінің мағынасын түсіндіру. Көкөністердің бақшада өсетіндіктері жайлы үйрету.Көкөністердің сезім мүшелері(көру,дәм сезу,сипап көру) арқылы пішінін,дәмін,түсін анықтай білу туралы қабілеттерін дамыту.Еңбекқорлыққа тәрбиелеу. 2.Музыка. Педагогтың жоспары бойынша. |
1.Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Менің балабақшам Мақсаты:Өз балабақшасы туралы әңгімелету. Топ бөлмелері мен топтағы заттарды, заттардың бөлшектерін ажыратып атауға, сөздегі дыбыстарды анық айтуға үйрету. Сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ұқыпты, ақылды, тәртіпті болуға дағдыландыру. 2.Құрастыру . Тақырыбы. Балабақшадғы құрылыс ойыншықтарым. Мақсаты: Әртүрлі құрылыс материалдарымен таныстыру, әр түстегі бөлшектерден заттар құрастыруға үйрету. 3.Дене шынықтыру. Педагогтың жоспары бойынша. |
1.Мүсіндеу. Тақырыбы:Менің балабақшадағы көңілді добым. Мақсаты:Доп туралы жалпы түсініктерін кеңейту, ермексаздан жұмыр пішінді ойыншық доп жасауды үйрету; қол қимылының үйлесімділігін, домалақ пішінді жасауды дамытып, ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу. 2.Музыка. Педагогтың жоспары бойынша. |
1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Тақырыбы: Үлкен-кіші. Бір-көп. Мақсаты: Үлкен-кіші сөздерді сөйлеу барысында қолдану: таныс заттарды көлеміне қарай ( үлкен-кіші) және санына қарай салыстыруды үйрету: қоршаған ортадан бір және көп затты таба білуді үйрету. Шыдамдылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеу. 2.Дене шынықтыру. Педагогтың жоспары бойынша. 3.Сурет салу. Тақырыбы: « Сиқырлы таяқша» Мақсаты: балаларды қағаз түрлерімен және түрлі-түсті қарандаштарымен таныстыруды жалғастыру. Сурет салуға қызығушылығын арттыру,қарандашты оң қолымен ұстауға үйретіп жаттықтыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту, балабақша ауласындағы жолдың суретін салу. Ұқыптылық пен тазалыққа тәрбиелеу. |
1.Ғажайып ермексаздар. Тақырыбы: Сылдырмақ Мақсаты:Сылдырмақ туралы түсінік беріп, дыбыс шығаруының сырын түсіндіру; домалақ және сопақша пішіндерді жасауды, ұнаған түстерін таңдай білуді ; ұқыптылыққа және еңбектене білуге тәрбиелеу. 2.Дене шынықтыру. Педагогтың жоспары бойынша |
|
Серуен:
|
10.45-12.10 |
Бақылау. Күзгі ауа-райындағы өзгерістерді бақылау. Мақсаты:Балаларға күз мезгілі туралы әңгімелеу. Күзгі ауа-райын жазғы ауа-райымен салыстыру,күздегі өзгерістерді айтқызу. Қимылды ойын: «Поезд» Мақсаты:балалардың бірінің артына бірі тіркеліп тұрып поезд сияқты жүруге үйрету.
Еңбек: Өз-өзіне қызмет. Мақсаты: Аяқ киімдерін оң киіп шешуге үйрету.
|
Бақылау. .Бұлтты бақылау Қимылды ойын: «Ақ қоян» Мақсаты:балаларды ойынның шартын бұзбай ойнауға, белгі бойынша қимыл-қозғалыс жасауға дағдыландыру, зейіндерін, байқағыштықтарын, жүгіру дағдыларын дамыту Еңбек: Тәрбиешімен бірге құрғақ жапырақтарды жинау Мақсаты: Тазалыққа бейімдеу, жұмыстарды бірге істеуге баулу. |
Бақылау. Түскен жапырақтарды бақылау. Қимылды ойын: «Көжектер»Мақсаты:балаларды әр түрлі бағытқа қарай секіруді үйрету. Еңбек: Аула сыпырушы ағайдың еңбегіне көмектесу, жапырақтарды жинау Мақсаты: Тазалыққа бейімдеу, жұмыстарды бірге істеуге баулу. |
Бақылау. Жаңбырды бақылау. Мақсаты: Жаңбыр жауып тұрған күні жаңбырдың тамшылары жерге түсіп жатқандығын терезеден бақылау. Қимылды ойын:«Бір,екі,үш жүгір!» Мақсаты:Белгі бойынша әрекет етуге үйрету.Жүгірудің шапшаңдығын арттыру Еңбек:Топ бөлмесіндегі гүлдерге су құю. Мақсаты:гүлдерді күте білуге үйрету.
|
Бақылау. Торғайларды бақылау. Мақсаты:Балалардың торғай туралы білімдерін бекіту. Сұрақ –жауап арқылы сөздік қорларын молайту. Құстарға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Қимылды ойын:Аттар Мақсаты:нұсқаушының белгісі бойынша қозғалыстар орындау. Еңбек:Ойыншықтарды өз орнына жинау. Мақсаты:тазалыққа баулу. |
|
Серуеннен оралу |
12.00-12.20 |
“Қабылдау бөлмесінде ұқыпты шешіну“ Суды шашып төкпей жууға үйрету |
“Шешінуге көмектесеміз“ Ойын жаттығу: «Таза қолдар» Үстел басында нанды үгітпей, қоқымдарды шашпауға тәрбиелеу |
Балабақшаға оралу. Сөреге киімдерін ұқыпты салуға үйрету Ойын жаттығу: «Таза қолдар» Серуеннен кейін қолдарын сабынмен жуғандарын қадағалау |
Балабақшаға оралу. “Жолдасына түймелерін шешуге көмектесу“ Ойын жаттығу: “Кім бірінші“Салқын сумен қол ды білекке дейін және бетті жуу |
Аяқ киімді оң-терісін айыру,реттеп қою Ойын жаттығу: «Қолымызды жақсылап жуайық» |
|
Түскі ас |
12.20-13.00 |
Асты жерге түсірмей жеуге үйрету |
Тамақты төкпей жеуге үйрету |
Асты кезегімен ішуге үйрету |
Астан кейін «Рахмет» сөзін айта білу |
Тамақ үстінде жан жағына қарамай дұрыс және сөйлемей отыруғызуға үйрету. |
|
Тәтті ұйқы. |
13.00-15.10 |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Бесік жырын айту |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Ертегі айтып беру. |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Ән айту. |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Музыка тыңдату. |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. «Әлди, әлди бөпешім» |
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
15.10-15.40 |
Ұйқы ашар жаттығу кешені«Тартылу» Бастапқы қалып: арқамен жату 1.Қол бел тұсында 2.Тартылады Бастапқы қалыпқа келу Бет –қолдарын жуғызу. Астарңыз дәмді болсын! |
Ұйқы ашар жаттығу кешені «Доп» Бастапқы қалып: аяқ бірге 1.Допты секірте отырып, екі аяқпен секіру Бастапқы қалыпқа келу
|
Ұйқы ашар жаттығу кешені Сырғанақ Бастапқы қалып: отырамыз 1.Аяғымыз түзу, қолымызды артымызға қоямыз 2.Қолымызға күш түсіре отырып,аяғымыздың ұшымен тірей отырып, 3еліңді көтеру Бастапқы қалыпқа келу
|
Ұйқы ашар жаттығу кешені Доп Бастапқы қалып: аяқ бірге 1.Допты секірте отырып, екі аяқпен секіру Бастапқы қалыпқа келу Бет –қолдарын жуғызу. Астарңыз дәмді болсын! |
Ұйқы ашар жаттығу кешені «Бұрыштар» 1 жатып, қолды аяққа созып,аяқты тіке жоғары көтеру. 2. «Қанқыз» тізерлеп отырып,жоғары тұру.Қайта отыру,алға еңкею, қол артта созулы.
|
|
Бесін ас |
15.40-16.00 |
Астарңыз дәмді болсын! |
Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
Астарңыз дәмді болсын! |
Астарңыз дәмді болсын! |
Астарңыз дәмді болсын! |
|
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс |
16.00-16.30 |
Дидактикалық ойын: «Жемістер мен көкөністер» Мақсаты.Жемістер мен көкөністердің атауын жаттықтыру. |
Дидактикалық ойын: Дайын бол. Мақсаты:Балалар шеңбермен жүреді. Жүргізуші бір сөз айтады, ал балалар сол сөзді іс-қимылмен көрсетеді. Мысалы: қоян – секіреді, құс – ұшады т.с.с. |
Дидактикалық ойын: «Үй жануарлары» Мақсаты: Үй жануарлары мен төлдерді ажыратуға, оларға қамқоршы болуға тәрбиелеу |
Алтын жұмыртқа ертегісін суреттер көрсетіп түсіндіру. Үстел ойындары.
|
Дидактикалық ойын: «Ғажайып қапшық» -Геометриялық фигураларды бекіту. Амирхан,Султан, Нұрдана) |
|
Серуенге дайындық |
16.30-16.50 |
Серуенге алып шығатын нәрселерді дайындау: күрек, шелек, тырма, ойыншықтар. Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру. |
“Қабылдау бөлмесінде ұқыпты киіну“
|
“Киінуге көмектесеміз“
|
“Біртіндеп киіндіру “
|
“Жолдасына түймелеуге көмектес“
|
|
Серуен |
16.50-18.00 |
Еркін ойын. Қадағалау. |
Шығармашылық бұрышындағы жұмыс. |
Өз еріктері бойынша ойын әрекеті. |
|
|
|
Балалардың үйге қайтуы |
18.00 |
|
Ата-анамен баланың тамақтануы жайында кеңесу |
Балалардың денсаулығы жайлы әнгімелесу «Денсаулық»жолы немен пайдалы. |
Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу |
Ата-аналармен әңгімелесу. Балаларының жақсы қасиеттерін айту. Балаларды көңілді шығарып салу. |
|