ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (4-8қыркүйек 2017 ж.) «Балапан» 2- кіші топ
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға (4-8қыркүйек 2017 ж.)
«Балапан» 2- кіші топ
Өтпелі тақырып «Балабақша»
Тақырыпша «Менің балабақшам»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі
| Бейсенбі
| Жұма
| |
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (8 мин) | 8.30-8.50
8.50-8.58 | Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. Тазалығын тексеру.
Ойын: «Таныс болайық» . Мақсаты:Жаңадан келген балалармен танысу.
Таңертеңгі жаттығулар кешені №1Құралсыз Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру. | Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. Әңгімелесу «Күз бізге не әкелді?»- көкөністер мен жемістер жайлы әңгімелесу. Таңертеңгі жаттығулар кешені №2Доппен Мақсаты:Қимы- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу | Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.Топқа көтеріңкі көңіл- күймен келуге жағдай тудыру. Дидактикалық ойын. «Заттың атын ата» Мақсаты: Заттарды көріп сипаттау арқылы сезімталдығын дамыту. Таңертеңгі жаттығулар кешені №3Құралсыз Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру. | Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. «Амансың ба, достарым!» Балаларға бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауға үйрету. Дидактикалық ойын: «Не артық?» Мақсаты: Балаларды суретке қарап, оларды топтастыруға үйрету. Таңертеңгі жаттығулар кешені №4Доппен Мақсаты:Қимы- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу | Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу. Әңгімелесу «Күз келді»- күз ерекшеліктерін айта білуге үйрету. Дидактикалық ойын:«Не жасырдым тап» Мақсаты: Қабылдау, есте сақтау қабілетін дамыту.
Таңертеңгі жаттығулар кешені №5Құралсыз Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру. | |
Таңғы ас | 8.58-9.30 | Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау | Үстел басында нанды үгітпей, қоқымдарды шашпауға тәрбиелеу | Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау | Үстел басында тыныштық сақтауға үйрету | Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау | |
Ойындар. Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
| «Кім шапшаң» Мақсаты:Есту қабілетін дамыту.Балаларды дауысқа еліктіру. | «Алыста ма,жақындама?»Мақсаты:Затқа дейінгі аралықты өлшеу,жақын ба,алыс па.Қажетті сөздерді қолдана білу. | «Көзіңді жұмып қолмен ұстап көр»Мақсаты:Балалар сипап сезу арқылы ұзын-қысқалығын анықтау. | «Қай қолымда көп?»Мақсаты.ортаға бір баланы шақырып,оң және сол қолына қолына және аз заттарды ұстатады. | «Кім шапшаң» Мақсаты:Есту қабілетін дамыту.Балаларды дауысқа еліктіру. | |
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 9.30-9.45 9.55-10.10 10.20-10.35 | 1.Жаратылыстану. Тақырыбы:«Бақшаға біз барамыз,көкөністер аламыз» Мақсаты:Бақша,көкөніс сөздерінің мағынасын түсіндіру. Көкөністердің бақшада өсетіндіктері жайлы үйрету.Көкөністердің сезім мүшелері(көру,дәм сезу,сипап көру) арқылы пішінін,дәмін,түсін анықтай білу туралы қабілеттерін дамыту.Еңбекқорлыққа тәрбиелеу. 2.Музыка. Педагогтың жоспары бойынша. | 1.Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Менің балабақшам Мақсаты:Өз балабақшасы туралы әңгімелету. Топ бөлмелері мен топтағы заттарды, заттардың бөлшектерін ажыратып атауға, сөздегі дыбыстарды анық айтуға үйрету. Сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ұқыпты, ақылды, тәртіпті болуға дағдыландыру. 2.Құрастыру . Тақырыбы. Балабақшадғы құрылыс ойыншықтарым. Мақсаты: Әртүрлі құрылыс материалдарымен таныстыру, әр түстегі бөлшектерден заттар құрастыруға үйрету. 3.Дене шынықтыру. Педагогтың жоспары бойынша. | 1.Мүсіндеу. Тақырыбы:Менің балабақшадағы көңілді добым. Мақсаты:Доп туралы жалпы түсініктерін кеңейту, ермексаздан жұмыр пішінді ойыншық доп жасауды үйрету; қол қимылының үйлесімділігін, домалақ пішінді жасауды дамытып, ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу. 2.Музыка. Педагогтың жоспары бойынша. | 1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Тақырыбы: Үлкен-кіші. Бір-көп. Мақсаты: Үлкен-кіші сөздерді сөйлеу барысында қолдану: таныс заттарды көлеміне қарай ( үлкен-кіші) және санына қарай салыстыруды үйрету: қоршаған ортадан бір және көп затты таба білуді үйрету. Шыдамдылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеу. 2.Дене шынықтыру. Педагогтың жоспары бойынша. 3.Сурет салу. Тақырыбы: « Сиқырлы таяқша» Мақсаты: балаларды қағаз түрлерімен және түрлі-түсті қарандаштарымен таныстыруды жалғастыру. Сурет салуға қызығушылығын арттыру,қарандашты оң қолымен ұстауға үйретіп жаттықтыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту, балабақша ауласындағы жолдың суретін салу. Ұқыптылық пен тазалыққа тәрбиелеу. | 1.Ғажайып ермексаздар. Тақырыбы: Сылдырмақ Мақсаты:Сылдырмақ туралы түсінік беріп, дыбыс шығаруының сырын түсіндіру; домалақ және сопақша пішіндерді жасауды, ұнаған түстерін таңдай білуді ; ұқыптылыққа және еңбектене білуге тәрбиелеу. 2.Дене шынықтыру. Педагогтың жоспары бойынша | |
Серуен:
| 10.45-12.10 | Бақылау. Күзгі ауа-райындағы өзгерістерді бақылау. Мақсаты:Балаларға күз мезгілі туралы әңгімелеу. Күзгі ауа-райын жазғы ауа-райымен салыстыру,күздегі өзгерістерді айтқызу. Қимылды ойын: «Поезд» Мақсаты:балалардың бірінің артына бірі тіркеліп тұрып поезд сияқты жүруге үйрету.
Еңбек: Өз-өзіне қызмет. Мақсаты: Аяқ киімдерін оң киіп шешуге үйрету.
| Бақылау. .Бұлтты бақылау Қимылды ойын: «Ақ қоян» Мақсаты:балаларды ойынның шартын бұзбай ойнауға, белгі бойынша қимыл-қозғалыс жасауға дағдыландыру, зейіндерін, байқағыштықтарын, жүгіру дағдыларын дамыту Еңбек: Тәрбиешімен бірге құрғақ жапырақтарды жинау Мақсаты: Тазалыққа бейімдеу, жұмыстарды бірге істеуге баулу. | Бақылау. Түскен жапырақтарды бақылау. Қимылды ойын: «Көжектер»Мақсаты:балаларды әр түрлі бағытқа қарай секіруді үйрету. Еңбек: Аула сыпырушы ағайдың еңбегіне көмектесу, жапырақтарды жинау Мақсаты: Тазалыққа бейімдеу, жұмыстарды бірге істеуге баулу. | Бақылау. Жаңбырды бақылау. Мақсаты: Жаңбыр жауып тұрған күні жаңбырдың тамшылары жерге түсіп жатқандығын терезеден бақылау. Қимылды ойын:«Бір,екі,үш жүгір!» Мақсаты:Белгі бойынша әрекет етуге үйрету.Жүгірудің шапшаңдығын арттыру Еңбек:Топ бөлмесіндегі гүлдерге су құю. Мақсаты:гүлдерді күте білуге үйрету.
| Бақылау. Торғайларды бақылау. Мақсаты:Балалардың торғай туралы білімдерін бекіту. Сұрақ –жауап арқылы сөздік қорларын молайту. Құстарға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Қимылды ойын:Аттар Мақсаты:нұсқаушының белгісі бойынша қозғалыстар орындау. Еңбек:Ойыншықтарды өз орнына жинау. Мақсаты:тазалыққа баулу. | |
Серуеннен оралу | 12.00-12.20 | “Қабылдау бөлмесінде ұқыпты шешіну“ Суды шашып төкпей жууға үйрету | “Шешінуге көмектесеміз“ Ойын жаттығу: «Таза қолдар» Үстел басында нанды үгітпей, қоқымдарды шашпауға тәрбиелеу | Балабақшаға оралу. Сөреге киімдерін ұқыпты салуға үйрету Ойын жаттығу: «Таза қолдар» Серуеннен кейін қолдарын сабынмен жуғандарын қадағалау | Балабақшаға оралу. “Жолдасына түймелерін шешуге көмектесу“ Ойын жаттығу: “Кім бірінші“Салқын сумен қол ды білекке дейін және бетті жуу | Аяқ киімді оң-терісін айыру,реттеп қою Ойын жаттығу: «Қолымызды жақсылап жуайық» | |
Түскі ас | 12.20-13.00 | Асты жерге түсірмей жеуге үйрету | Тамақты төкпей жеуге үйрету | Асты кезегімен ішуге үйрету | Астан кейін «Рахмет» сөзін айта білу | Тамақ үстінде жан жағына қарамай дұрыс және сөйлемей отыруғызуға үйрету. | |
Тәтті ұйқы. | 13.00-15.10 | Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Бесік жырын айту | Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Ертегі айтып беру. | Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Ән айту. | Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Музыка тыңдату. | Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. «Әлди, әлди бөпешім» | |
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.10-15.40 | Ұйқы ашар жаттығу кешені«Тартылу» Бастапқы қалып: арқамен жату 1.Қол бел тұсында 2.Тартылады Бастапқы қалыпқа келу Бет –қолдарын жуғызу. Астарңыз дәмді болсын! | Ұйқы ашар жаттығу кешені «Доп» Бастапқы қалып: аяқ бірге 1.Допты секірте отырып, екі аяқпен секіру Бастапқы қалыпқа келу
| Ұйқы ашар жаттығу кешені Сырғанақ Бастапқы қалып: отырамыз 1.Аяғымыз түзу, қолымызды артымызға қоямыз 2.Қолымызға күш түсіре отырып,аяғымыздың ұшымен тірей отырып, 3еліңді көтеру Бастапқы қалыпқа келу
| Ұйқы ашар жаттығу кешені Доп Бастапқы қалып: аяқ бірге 1.Допты секірте отырып, екі аяқпен секіру Бастапқы қалыпқа келу Бет –қолдарын жуғызу. Астарңыз дәмді болсын! | Ұйқы ашар жаттығу кешені «Бұрыштар» 1 жатып, қолды аяққа созып,аяқты тіке жоғары көтеру. 2. «Қанқыз» тізерлеп отырып,жоғары тұру.Қайта отыру,алға еңкею, қол артта созулы.
| |
Бесін ас | 15.40-16.00 | Астарңыз дәмді болсын! | Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | Астарңыз дәмді болсын! | Астарңыз дәмді болсын! | Астарңыз дәмді болсын! | |
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс | 16.00-16.30 | Дидактикалық ойын: «Жемістер мен көкөністер» Мақсаты.Жемістер мен көкөністердің атауын жаттықтыру. | Дидактикалық ойын: Дайын бол. Мақсаты:Балалар шеңбермен жүреді. Жүргізуші бір сөз айтады, ал балалар сол сөзді іс-қимылмен көрсетеді. Мысалы: қоян – секіреді, құс – ұшады т.с.с. | Дидактикалық ойын: «Үй жануарлары» Мақсаты: Үй жануарлары мен төлдерді ажыратуға, оларға қамқоршы болуға тәрбиелеу | Алтын жұмыртқа ертегісін суреттер көрсетіп түсіндіру. Үстел ойындары.
| Дидактикалық ойын: «Ғажайып қапшық» -Геометриялық фигураларды бекіту. Амирхан,Султан, Нұрдана) | |
Серуенге дайындық | 16.30-16.50 | Серуенге алып шығатын нәрселерді дайындау: күрек, шелек, тырма, ойыншықтар. Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру. | “Қабылдау бөлмесінде ұқыпты киіну“
| “Киінуге көмектесеміз“
| “Біртіндеп киіндіру “
| “Жолдасына түймелеуге көмектес“
|
|
Серуен | 16.50-18.00 | Еркін ойын. Қадағалау. | Шығармашылық бұрышындағы жұмыс. | Өз еріктері бойынша ойын әрекеті. |
|
| |
Балалардың үйге қайтуы | 18.00 |
| Ата-анамен баланың тамақтануы жайында кеңесу | Балалардың денсаулығы жайлы әнгімелесу «Денсаулық»жолы немен пайдалы. | Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу | Ата-аналармен әңгімелесу. Балаларының жақсы қасиеттерін айту. Балаларды көңілді шығарып салу. |