ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (4-8қыркүйек 2017 ж.) «Балапан» 2- кіші топ

ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға (4-8қыркүйек 2017 ж.)

«Балапан» 2- кіші топ

Өтпелі тақырып «Балабақша»

Тақырыпша  «Менің балабақшам»

Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

 

Бейсенбі

 

Жұма

 

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

 

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

 

Таңертеңгі гимнастика (8 мин)

8.30-8.50

 

 

 

 

8.50-8.58

Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.

Тазалығын тексеру.

 

Ойын: «Таныс  болайық»  .

Мақсаты:Жаңадан келген балалармен танысу.

 

Таңертеңгі жаттығулар кешені №1Құралсыз                             

Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру.

  Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.

Әңгімелесу   «Күз бізге не әкелді?»-  көкөністер мен жемістер жайлы әңгімелесу.

Таңертеңгі жаттығулар кешені №2Доппен                           

Мақсаты:Қимы- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу

Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.Топқа көтеріңкі көңіл- күймен келуге жағдай тудыру.

Дидактикалық ойын.               «Заттың атын ата» Мақсаты: Заттарды көріп сипаттау арқылы сезімталдығын дамыту.

Таңертеңгі жаттығулар кешені №3Құралсыз

Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру.

Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.

«Амансың ба, достарым!»

Балаларға бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауға үйрету.

Дидактикалық ойын:                      «Не артық?» Мақсаты: Балаларды суретке қарап, оларды топтастыруға үйрету.

Таңертеңгі жаттығулар кешені №4Доппен

Мақсаты:Қимы- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу

Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.

Әңгімелесу

«Күз келді»- күз ерекшеліктерін айта білуге үйрету.

Дидактикалық ойын:«Не жасырдым тап»    Мақсаты:  Қабылдау, есте сақтау қабілетін дамыту.

 

Таңертеңгі жаттығулар кешені №5Құралсыз

Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру.

Таңғы ас

8.58-9.30

Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау

Үстел басында нанды үгітпей, қоқымдарды шашпауға тәрбиелеу

Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау

Үстел басында тыныштық сақтауға үйрету

Үстел үстінде дұрыс отыруын қадағалау

Ойындар.

Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық

 

«Кім шапшаң»

Мақсаты:Есту қабілетін дамыту.Балаларды дауысқа еліктіру.

«Алыста ма,жақындама?»Мақсаты:Затқа дейінгі аралықты өлшеу,жақын ба,алыс па.Қажетті сөздерді қолдана білу.

«Көзіңді жұмып қолмен ұстап көр»Мақсаты:Балалар сипап сезу арқылы ұзын-қысқалығын анықтау.

«Қай қолымда көп?»Мақсаты.ортаға бір баланы шақырып,оң және сол қолына қолына және аз заттарды ұстатады.

«Кім шапшаң»

Мақсаты:Есту қабілетін дамыту.Балаларды дауысқа еліктіру.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі  бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметі

9.30-9.45

9.55-10.10

10.20-10.35

1.Жаратылыстану.

Тақырыбы:«Бақшаға біз барамыз,көкөністер аламыз»

Мақсаты:Бақша,көкөніс сөздерінің мағынасын түсіндіру.

Көкөністердің бақшада өсетіндіктері жайлы үйрету.Көкөністердің сезім мүшелері(көру,дәм сезу,сипап көру) арқылы пішінін,дәмін,түсін анықтай білу туралы қабілеттерін

дамыту.Еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

2.Музыка.

Педагогтың жоспары бойынша.

1.Сөйлеуді дамыту.

Тақырыбы: Менің балабақшам

Мақсаты:Өз балабақшасы туралы әңгімелету. Топ бөлмелері мен топтағы заттарды,  заттардың бөлшектерін ажыратып атауға, сөздегі дыбыстарды анық айтуға үйрету.            Сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Ұқыпты, ақылды, тәртіпті болуға дағдыландыру.  2.Құрастыру .

Тақырыбы. Балабақшадғы құрылыс ойыншықтарым.

  Мақсаты: Әртүрлі құрылыс   материалдарымен таныстыру, әр түстегі бөлшектерден заттар құрастыруға үйрету.

3.Дене шынықтыру.

Педагогтың жоспары бойынша.

1.Мүсіндеу.

Тақырыбы:Менің балабақшадағы көңілді добым.

Мақсаты:Доп туралы жалпы түсініктерін кеңейту, ермексаздан жұмыр пішінді ойыншық доп жасауды үйрету; қол қимылының үйлесімділігін, домалақ пішінді жасауды дамытып, ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.

2.Музыка.

Педагогтың жоспары бойынша.

1.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.

Тақырыбы: Үлкен-кіші. Бір-көп.

Мақсаты: Үлкен-кіші сөздерді сөйлеу барысында қолдану: таныс заттарды көлеміне қарай ( үлкен-кіші) және санына қарай салыстыруды үйрету: қоршаған ортадан бір және көп затты таба білуді үйрету. Шыдамдылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеу. 

2.Дене шынықтыру.

Педагогтың жоспары бойынша.

3.Сурет салу.

Тақырыбы:                                     « Сиқырлы таяқша»

Мақсаты: балаларды қағаз түрлерімен және түрлі-түсті қарандаштарымен таныстыруды жалғастыру. Сурет салуға қызығушылығын арттыру,қарандашты оң қолымен ұстауға үйретіп жаттықтыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту, балабақша ауласындағы жолдың суретін салу. Ұқыптылық пен тазалыққа тәрбиелеу.

1.Ғажайып ермексаздар.

Тақырыбы: Сылдырмақ

Мақсаты:Сылдырмақ туралы түсінік беріп, дыбыс шығаруының сырын түсіндіру; домалақ және сопақша пішіндерді жасауды, ұнаған түстерін таңдай білуді ; ұқыптылыққа және еңбектене білуге тәрбиелеу.

2.Дене шынықтыру.

Педагогтың жоспары бойынша

Серуен:

 

10.45-12.10

Бақылау.                               Күзгі ауа-райындағы өзгерістерді бақылау.  Мақсаты:Балаларға күз мезгілі туралы әңгімелеу. Күзгі ауа-райын жазғы ауа-райымен салыстыру,күздегі өзгерістерді айтқызу.

Қимылды ойын: «Поезд»                      Мақсаты:балалардың бірінің артына бірі тіркеліп тұрып поезд сияқты жүруге үйрету.

 

Еңбек: Өз-өзіне қызмет.

Мақсаты: Аяқ киімдерін оң киіп шешуге үйрету.

 

 

Бақылау.                               .Бұлтты бақылау
Мақсаты: Балаларға бұлттың неге ұқсайтынын қай бағытқа көшіп жатқанын бақылатып әңгімелеу.

Қимылды ойын: «Ақ қоян»        Мақсаты:балаларды ойынның шартын бұзбай ойнауға, белгі бойынша қимыл-қозғалыс жасауға дағдыландыру, зейіндерін, байқағыштықтарын, жүгіру дағдыларын дамыту                                                                     

Еңбек: Тәрбиешімен бірге құрғақ жапырақтарды жинау                     Мақсаты: Тазалыққа бейімдеу, жұмыстарды бірге істеуге баулу.

Бақылау.                               Түскен жапырақтарды бақылау.
Мақсаты:
Балалар назарын жапырақтардың қызыл, сары, алтын түсті, жасыл-сары болып жерге түсіп, жерді жылы көрпемен жауып жатқанына аударту. Жапырақтардың түсу себебін түсінуге, жапырақтардың бөліктерін атауға үйрету.

Қимылды ойын: «Көжектер»Мақсаты:балаларды әр түрлі бағытқа қарай секіруді үйрету.

Еңбек: Аула сыпырушы ағайдың еңбегіне көмектесу,   жапырақтарды жинау

Мақсаты: Тазалыққа бейімдеу, жұмыстарды бірге істеуге баулу.

Бақылау.                               Жаңбырды бақылау.

Мақсаты: Жаңбыр жауып тұрған күні жаңбырдың тамшылары жерге түсіп жатқандығын терезеден бақылау. Қимылды ойын:«Бір,екі,үш жүгір!»     Мақсаты:Белгі бойынша әрекет етуге үйрету.Жүгірудің шапшаңдығын арттыру

Еңбек:Топ бөлмесіндегі гүлдерге су құю.

Мақсаты:гүлдерді күте білуге үйрету.

 

Бақылау.                               Торғайларды бақылау.              Мақсаты:Балалардың торғай туралы білімдерін бекіту. Сұрақ –жауап арқылы сөздік қорларын молайту. Құстарға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

Қимылды  ойын:Аттар Мақсаты:нұсқаушының белгісі бойынша қозғалыстар орындау.

Еңбек:Ойыншықтарды өз орнына жинау.

Мақсаты:тазалыққа баулу.

Серуеннен  оралу

12.00-12.20

“Қабылдау бөлмесінде ұқыпты шешіну“

Суды шашып төкпей жууға үйрету

“Шешінуге көмектесеміз“

Ойын жаттығу:                «Таза қолдар»

Үстел  басында нанды үгітпей, қоқымдарды шашпауға тәрбиелеу

Балабақшаға оралу. Сөреге киімдерін ұқыпты салуға үйрету

Ойын жаттығу:                «Таза қолдар» Серуеннен кейін қолдарын сабынмен жуғандарын қадағалау

Балабақшаға оралу. “Жолдасына түймелерін шешуге көмектесу“

Ойын жаттығу:                “Кім бірінші“Салқын сумен қол ды білекке дейін және бетті жуу

Аяқ киімді оң-терісін айыру,реттеп қою

Ойын жаттығу:                «Қолымызды жақсылап жуайық»

Түскі ас

12.20-13.00

Асты жерге түсірмей жеуге үйрету

Тамақты төкпей жеуге үйрету

Асты кезегімен ішуге үйрету

Астан кейін «Рахмет» сөзін айта білу

Тамақ үстінде жан жағына қарамай дұрыс және сөйлемей отыруғызуға үйрету.

Тәтті ұйқы.

13.00-15.10

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Бесік жырын айту

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Ертегі айтып беру.

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Ән айту.

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Музыка тыңдату.

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

«Әлди, әлди бөпешім»

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

15.10-15.40

Ұйқы ашар жаттығу кешені«Тартылу»

Бастапқы қалып: арқамен жату

1.Қол бел тұсында

2.Тартылады

Бастапқы қалыпқа келу

Бет –қолдарын жуғызу. Астарңыз дәмді болсын! 

Ұйқы ашар жаттығу кешені «Доп»

Бастапқы қалып: аяқ бірге

1.Допты секірте отырып, екі аяқпен секіру

Бастапқы қалыпқа келу

 

Ұйқы ашар жаттығу кешені Сырғанақ

Бастапқы қалып: отырамыз

1.Аяғымыз түзу, қолымызды артымызға қоямыз

2.Қолымызға күш түсіре отырып,аяғымыздың ұшымен тірей отырып, 3еліңді көтеру

Бастапқы қалыпқа келу

 

Ұйқы ашар жаттығу кешені  Доп

Бастапқы қалып: аяқ бірге

1.Допты секірте отырып, екі аяқпен секіру

Бастапқы қалыпқа келу

Бет –қолдарын жуғызу. Астарңыз дәмді болсын! 

Ұйқы ашар жаттығу кешені «Бұрыштар»

1 жатып, қолды аяққа созып,аяқты тіке жоғары көтеру.

2.  «Қанқыз» тізерлеп отырып,жоғары тұру.Қайта отыру,алға еңкею, қол артта созулы.

 

Бесін ас

15.40-16.00

Астарңыз дәмді болсын!

Балалалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Астарңыз дәмді болсын!

Астарңыз дәмді болсын!

Астарңыз дәмді болсын!

Ойындар, дербес әрекет

 

Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс

16.00-16.30

Дидактикалық ойын: «Жемістер мен көкөністер»

Мақсаты.Жемістер мен көкөністердің атауын жаттықтыру.

Дидактикалық ойын: Дайын бол.

Мақсаты:Балалар шеңбермен жүреді. Жүргізуші бір сөз айтады, ал балалар сол сөзді іс-қимылмен көрсетеді. Мысалы: қоян – секіреді, құс – ұшады т.с.с.

Дидактикалық ойын: «Үй жануарлары»

Мақсаты: Үй жануарлары мен төлдерді ажыратуға, оларға қамқоршы болуға тәрбиелеу

Алтын жұмыртқа  ертегісін суреттер көрсетіп түсіндіру.                                      Үстел ойындары.

 

Дидактикалық ойын: «Ғажайып қапшық» -Геометриялық фигураларды бекіту.

Амирхан,Султан,

Нұрдана)

Серуенге дайындық

16.30-16.50

Серуенге алып шығатын нәрселерді дайындау: күрек, шелек, тырма, ойыншықтар.

Балаларды киімдерін дұрыс киіну ретін үйретуді жалғастыру.

“Қабылдау бөлмесінде ұқыпты киіну“

 

“Киінуге көмектесеміз“

 

 

“Біртіндеп киіндіру “

 

 

“Жолдасына түймелеуге көмектес“

 

 

Серуен

16.50-18.00

Еркін ойын.

Қадағалау.

Шығармашылық бұрышындағы жұмыс.

Өз еріктері бойынша ойын әрекеті.

 

 

Балалардың үйге қайтуы

18.00

 

Ата-анамен баланың тамақтануы жайында кеңесу

Балалардың денсаулығы жайлы әнгімелесу

«Денсаулық»жолы немен пайдалы.

Ата –аналармен  балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу

Ата-аналармен әңгімелесу.                   Балаларының жақсы қасиеттерін айту.                   Балаларды көңілді шығарып салу.

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.