Сөйлеуді дамыту
Мақсаты: Үй жануарлары туралы түсініктерін қалыптастыру. Жануарлардың пайдасын ажырата білуге және ойлау қабілеттерін дамыту. Үй жануарларын күтіп баптауға, сүйіспеншілікке, қамқор болуға баулу.
Әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, көрсету.
Көрнекілігі: Жайлаудың суреті, слайд (үй жануарлары мен төлдер)
Оқу қызметінің кезеңдері | Тәрбиешінің іс – әеркеті | Балалардың іс – әрекеті |
Мотивациялық – қозғаушылық | Балалар, бүгін біз үшін ерекеше күн, өйткені бізге қонақтар келіпті.
— Алдыменен біз келген қонақтармен амандасып алайықшы. Амансыңба — алтын күн, Амансыңба-көк аспан, Амансыңба – жан досым, Жылуыма жылу қос! — Балалар, ауа райы қандай болып тұр? — Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? — Қыс мезгілінде қандай өзгерістер болады? |
Балалар өлең жолдарын айтып қонақтармен сәлемдеседі.
Ашық Қыс Қар жауады, күн суытады. |
Ұйымдастырушылық – ізденушілік
Рефлексиялық – түзетушілік |
Балалар, мынау жайлаудың суреті. Жайлауда малдар жайылып жүр. Мыналар қандай жануарлар? Өткен оқу қызметімізде үй жануарларын және олардың дыбысталуын өткен болатынбыз. Енді бүгін үй жануарларының төлдерімен танысамыз. Үй жануарларының балаларын, яғни жылқы, сиыр, қой, ешкі, түйенің балаларын – төлдер деп атаймыз. Жалпы бұлардың атауларын төрт түлік малдар деп айтамыз. Төлдерді суреттен көрсетемін: Сиырдың төлі-бұзау, қойдың төлі-құлын, түйенің төлі-бота, ешкінің төлі-лақ.
Ал, ит пен мысық үй жануарларына жатады ма? Дұрыс айтасыңдар, балалар. Ит үй жануарларына жатады, өйткені, ит адамның досы деп те айтылған. Балалар бойымызды ән айтып сергітіп алайық. Сергіту сәті: «Қошақаным» әнін айту. Осы сәтте есік қағылып, ішке Бақташы ата кіреді. Бақташы ата: Амансыңдар ма, балалар! Жайлауда мал бағып жүріп, төлдерімнен адасып қалдым. Маған дауысын салып берсеңдер табуыма оңай болар еді. Тәрбиеші: Келіп қалған екенсіз. Ата төрлетіңіз. Бүгін ұйымдастырылған оқу қызметінде үй жануарлары туралы айтып жатыр едік. Біз дауысында салып беруге дайынбыз. Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар! Бақташы ата: Жарайсыңдар балалар! Менің жайып жүрген малдарымның суретін тауып бере аласыңдар ма, мен қартайдым, ұмытып қала беремін. Тәрбиеші: Балалар, атайға еске түсіруге көмектесеміз бе? Ұжымдық жұмыс: Балалар барлығымыз бірге бақташы атаға төрт түлік малмен олардың төлдерін құрастырып берейік. Тәрбиеші: Балалар осы үй жануарлардың пайдасы туралы кім айтып береді? Бақташы атай: Жарайсыңдар балалар, малдарымның суреттерін тауып бердіңдер. Сендерге сыйлығымды берейін. Сау болыңдар!
Сендерге бүгінгі ашық оқу қызметі ұнады ма? Жарайсыңдар. Балалар, сонымен үй жануарларына нелер жатады?
Үй жануарларының төлдерін не деп атаймыз? Мақтау, мадақтау. |
Үй жануарлары
Төлдермен танысады.
Ит пен мысық – үй жануарына жатады.
Балалар бірге қайталайды.
Бақташы атайға көмектеседі.
Иә, көмектесеміз!
Суреттін тауып жапсыру.
Балалар ортаға шығып пайдасы туралы сипаттап береді. Сау болыңыз!
Иә, ұнады… Қой, сиыр, жылқы, түйе, ешкі. Қозы, құлын, лақ, бұзау. Белсенді қатысқан балаларға мадақтаулар беріледі. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс: Үй жануарлары және олардың төлдері туралы.
Түсінуі: Үй жануарлары және олардың төлдерінің атауларын.
Қолданады: Үй жануарлары және олардың төлдерін атайды, ажыратады.
Технологиялық картаға жауапты: Алшынова Ж.М.
Алматы облысы, Талдықорған қаласы, № 10 балабақша тәрбиешісі: Алшынова Жанна Мейіровна