Екі таңбалы сандарды салыстыру
Пәні
Математика |
Мектеп: №2 Чкалов орта мектебі |
|||
Бөлім
|
||||
Сабақтың тақырыбы: | Екі таңбалы сандарды салыстыру | |||
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні: Уразбаева Ж.Ж.
|
|||
Сынып: 1 сынып | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | ||
Оқу мақсаттары | 1.1.1.2. 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу
және салыстыру.
|
|||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |||
• 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқиды, жазады және салыстырады; | ||||
Көптеген оқушылар : | ||||
20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтайды, разрядтық қосылғыштарға жіктейді. Екі таңбалы сандардың ондықтары мен бірліктерін айыра алады. | ||||
Кейбір оқушылар: | ||||
Текшелерден бір затты модельдей алады | ||||
Бағалау критерийлері |
|
|||
Тілдік мақсат:
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Артық – больше- excess Кем- меньше- at least Тең- равно- smooth |
|||
Құндылықтарды дарыту | Шапшаңдыққа, алғырлыққа, ұйымшыл болуға баулу. | |||
Пәнаралық байланыс | Сауат ашу, көркем еңбек, дене шынықтыру. | |||
АКТ-ны қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта | |||
Бастапқы білім | Екі таңбалы сандарды оқиды,атайды және жазып үйренеді
|
|||
Жоспар | ||||
Жоспарлан
ған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | ||
Басы
2 мин |
Ынтымақтастық атмосфера орнату мақсатында
Тренинг: «Сандарды жаз» (балалар иықпен, баспен, аяқпен екі таңбалы сандарды жазады).
|
|
||
3мин | Ширату жаттығуы. «Серпілген сауал» әдісі арқылы мына сұрақтарға жауап алынады.
-Қарлығаш пен Асхатта неше қарындаш бар? Қайсысының қарындашы артық? Қаншаға артық? Дәлелдеңдер. Осыдан артық, кем, тең деген таңбаларымен танысады. (<, >,=) |
Оқулық,
артық, кем, тең таңбалары
|
||
Сабақ ортасы
10 мин
2 мин
5 мин
5 мин
3мин
Соңы
5мин
3мин
2мин
|
Екі таңбалы сандарды салыстырғанда ондықтар разрядынан бастайды.Егер ондықтар разрядындағы сандар бірдей болса, онда бірліктер разрядын салыстырады.Екі таңбалы сандар бір таңбалы сандардан көп.Олар сандық сәуленің бойында бір таңбалы сандарға қарағанда оң жаққа қарай орналасады.
Топқа бөлу (геометриялық фигуралар арқылы) Тапсырма №1 «Мәшинелер жарысы». «Ойлан, тап» ойыны.Сандардың үлкен, кішілігін және бір таңбалы, екі таңбалы екенін анықтайды, бояйды. 1 топ: Екі таңбалы сандарды салыстырады. 2 топ:
Қ.Б:Өзара бағалау « Бас бармақ» әдісі Д: 1.Сандарды таниды,екі таңбалы сандарды салыстыра алады. 2. Әр қатардағы ең кіші және ең үлкен сандарды анықтайды, тиісті түспен бояуды біледі.
Сергіту сәті. «Жұмыр қылыш»
2-тапсырма (Жұппен жұмыс). «Домино» әдісі.Әрбір жұпқа 4 текшеден беріп, түскен сандарын салыстырады. ҚБ «Бағдаршам» әдісі Д: Сандарды салыстыра алады.
3- тапсырма: Математикалық диктант дәптермен жұмыс Ең үлкен санды жаз (9,16,13,17,18,8,12). Ең кіші санды жаз (15,13,20,11,12,10). 1 ондық және 7 бірліктен тұратын саннан 1-ге артық санды жаз. 1 ондық және 6 бірліктен тұратын саннан 1-ге кем санды жаз. Қ.Б: Өзін- өзі бағалау «Бағдаршам» әдісі
4-тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі. (жеке жұмыс) Жиырма 18 Он бір 9 Он алты 20 Тоғыз 11 Он сегіз 16 ҚБ. Мадақтау Д: Сандарды сәйкестендіре алады.
5- тапсырма «Архитектор» ( топпен жұмыс, сан жазылған парақша беріледі, текшелер таратылады) Әр топ текшелерден бір затты (үй, пирамида т.б.) модельдейді. 1 топ: 15 2 топ: 20 ҚБ «Үш шапалақ» әдісі Д: Текшелерден заттарды модельдеуді біледі.
Кері байланыс
Бағалау (Мұғалім тарапынан бағалау) (Стикер жабыстыру «Баспалдақ» әдісі бойынша «Білемін- жасыл» , «Білдім» -сары, «Білгім келеді» -қызыл
|
Геометриялық фигуралар
Оқулық, дәптер, көк,сары түсті қарындаштар
бейнежазба
«Үш шапалақ» әдісі Текшелер,сандар
|
||
Қосымша мәліметтер
|
||||
Саралау – оқушыға
мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік,
АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі). |
||
Оқушылармен жеке жұмыс,
жұптық, топтық жұмыс |
«Бағдаршам», «бас бармақ», «үш шапалақ», мадақтау |
АКТ, сауат ашу,көркем еңбек дене шынықтыру
|
||
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта
берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
Қорытынды баға
|
||||