Квадраттар айырмасының формуласы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3 В бөлім: Қысқаша көбейту формулалары Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Квадраттар айырмасының формуласы

 

 
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.1.10

,  қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

7.1.2.14

тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану

Сабақ мақсаттары — қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

— алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолдану.

Бағалау критерийлері — Қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолдана алады;

— Қысқаша көбейту формулаларын алгебралық өрнектерді ықшамдау кезінде қолдана алады

-Қысқаша көбейту формулаларын теңдеу шығаруда қолдана алады;

Тілдік  мақсаттар Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

— қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі;

— ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі;

Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз

Пәнге тән лексика мен терминология:

— қысқаша көбейту формулары;

— екі өрнектің квадраттарының айырмасы;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

— екі өрнектің квадраттарының айырмасы …. тең;

Құндылықтарды дарыту

 

Құндылықтар:

Оқушылар өз сыныптастарымен диалогқа, әсіресе жұппен жұмыс істегенде қатысуы керек, сол сияқты сыныппен талқылауға коммуникативтік дағдыларын дамытып, қатысуы керек.

Оқушыларға  есептерді шығару үшін шығармашыл болу керек, талап қоя білуі, топпен жұмыста қолдау көрсете алуы керек.

Жұппен жұмыста оқушылар әріптесіне қарап, идеяларымен бөлісіп және талқылауға қатысып, жауапты болуға үйренеді.

— Ашықтық:  оқушы мен мұғалімнің әрбір мәселеде өз көзқарастарын білдіріп отыруы;

— Құрмет: әр түрлі пікірлерді қабылдай алу, бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау.

АКТ қолдану дағдылары BilimLand интернет ресурсті қолдана білу

http://bilimland.kz/kk/#lesson=10069

Бастапқы білім

 

 қысқаша көбейту формулалары
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет  

 

Ресурстар
Сабақтың басы

2 мин

Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың мақсатын айту, оқушылар 5 топқа бөлінеді.  
Тақырыпқа шығу

Braingym

5 мин

Braingym:   ?   862-142

Ауызша есептеңдер!

Қиындық туғызды ма?

Ауызша есептеу үшін бізге квадратқа шығару формуласы қажет болады.

«Ой қозғау» тапсырмалары

Слайд 1

 

Сабақтың басы

2 мин

 

 Сабағымыз саяхаттан басталады. Ең алдымен біз белгісіз аралға тап болдық. Бұл аралдан шығу үшін бізге үй тапсырмасын шешу керек.
 Үй тапсырмасын тексеру  №5.39және №5.40

«Арал тапсырмасы».
Қ.б. «Көршілес» стратегиясы арқылы тексеру. (жұптық, жеке)

Слайд  2-3

 

Саралау тапсырмалары

10 мин

 

Арал тапсырмасынан соң, бізге кеме қажет. Кеменің қойып отырған талаптары   семантикалық картаны толтыру  «Кеме тапсырмасы»

Семантикалық карта ,Евклид шығу керек

 5 топқа тапсырма беру.

Деңгейлік тапсырмалар

І топ ІІ топ ІІІ топ IVтоп Vтоп
Семантикалық карта
№5.41    2 №5.41    3 №5.41  4 №5.41  5

 

№5.41   6

 

№5.42    1 №5.42    2 №5.42    3 №5.42    4 №5.42    5
№5.43   1 №5.43   2 №5.43   3 №5.43   4 №5.43   5
№5.54  1 №5.54  2 №5.54  3 №5.54  4 №5.54  5

«Жетістікке жету үшін» стратегиясы қолданамын.

Жетістікке жету үшін оқушылар баспалдақ арқылы жеңілден күрделіге көтеріледі.

1-баспалдақ А деңгейлік есеп(семантикалық карта), 2-баспалдақ В деңгейлік есеп №541-№5.43), 3-баспалдақ  С деңгейлік есептер беріледі.№5.54

Дескриптор:   Білім алушы:

— Қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолдана алады;

— -Қысқаша көбейту формулаларын теңдеу шығаруда қолдана алады;

— Қысқаша көбейту формулаларын алгебралық өрнектерді ықшамдау кезінде қолдана алады

Слайд 4-5

 

Қосымша 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 6-7

 

 

Жұптық жұмыс

5 мин

Кеменің тапсырмасына ілесіп балықтар да өздерін көрсетіп бағуда. Сол себептен оларды да ренжітіп алмайық.  «Балықтар тапсырмасы» «Конверттегі сұрақ» әдісі бойынша  есептер беріледі. Есепті жұппен орындайды/ Қызыл кітапқа енген балықтар /слаид/кілт арқылы тексереді

 

.

.

.

.

 

Сырдария тасбекіресі

Пілмай арал бекіресі

Шу сүйрек қанаты

Шортан тәрізді ақмарқа

Аралдағы  қаяздар

Арал албырты

 

Слайд 8-9

Қосымша 2

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

10 мин

Tarsia әдісі

Оқушыларға өз білімдерді бекіту үшін  ойын ұсынылады .

Бағалау критерийлері:

·         Қысқаша көбейту формулаларын біледі

·         Есептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады

Қосымша 3

Tarsia

Өзін-өзі бағалайды 

 

5 мин

http://bilimland.kz/kk/#lesson=10069

 «Ұшақ тапсырмасы» . Елімізге оралу үшін міндетті түрде ұшақтың көмегіне жүгінеміз балалар. Сол себепті ұшақ арнайы тапсырмасын орындаймыз

 

http://bilimland.kz/kk/#lesson=10069

 

Рефлексия

4 мин

Кері байланыс.

 

Слайд 10
Үй жұмысы

1 мин

Алгебра 7 сынып, Шыныбеков Ә.Н. : № 5.44,№5.45

 

Қосымша 4
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жаңа тақырыпты нашар түсінетін оқушыларға жеке көмек жасаймын Бағалау критерийлері бойынша оқушылар өз өзін тексереді, мұғалім оқушыларды тексеріп мақтайды немесе кеңес береді BilimLand интернет ресурсі қолданылған, қауіпсіздік техникасы сақталды

 

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 
Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті. Оқушылар әр түрлі деңгейлі тапсырмаларды орындайды

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Психологиялық ахуалды жасау

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *