5-сынып. Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3В: ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану | №244 Ы.Жақаев атындағы орта мектебі | |||||||||||||
Күні: 05.02.2020ж. | Мұғалімніңаты-жөні: Жагипбарова Асель Сейтмаганбеткызы | |||||||||||||
Сынып: 5 Ә | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||||||
Сабақтақырыбы | Ондық бөлшектерді азайту және қосу (2-сабақ) | |||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.2.27 — Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау | |||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: ондық бөлшектерді баған түрінде қосып, азайта алады. | |||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Қосудың және азайтудың қасиеттерін қолданып, ондық бөлшектерді қосып, азайта алады. | ||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Ондық бөлшектерді қосуды, азайтуды меңгергенде жетіспейтін нөлдерді жазып жатпай-ақ, ойша қосып жазуға болатынын біледі. | ||||||||||||||
Бағалау критерийлері | — ондық бөлшектерді қосу және азайтуды «бағандап» орындайды және түсіндіреді;
— ондық бөлшектерді қосады; — ондық бөлшектерді азайтады; |
|||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика және терминология:
— бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі; — ондық бөлшек; — үтірмен ажыратылған цифрлар саны; — үтірден кейінгі цифрлар саны; — ондық, жүздік, мыңдық т.с.с. бөліктер; — санды разрядтарға жіктеу; — разрядтық бірліктер; — ондық сандар; — цифр; — теңестіру; — бір баған |
|||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Құрметті топтық жұмыстар арқылы дарыту, топ ішіндегі бір бірін бағалау арқылы жауапкершілікті дарыту | |||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Әдебиет – А.Құнанбаев туралы айтып, өлеңін оқу | |||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақта, презентация, «Quizziz» бағдарламасы, ұялы телефон | |||||||||||||
Бастапқы білім | Сан разрядтары. Натурал сандарды алу және қосу. Ондық бөлшек | |||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||||||||||||
Сабақ басы
2 минут
3минут
5минут
|
Ұйымдастыру
Сыныпта атмосфералық ахуал орнату. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сыныптағы оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау. Сабақ мақсатымен таныстыру. Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар «лайк» арқылы бағаланып отырады. Сабақтың соңында сабаққа жақсы қатысып отқан, лайкты көп жинаған әр топтан 1 оқушыға математикадан қысқаша анықтамалық кітапша беріледі. Үй тапсырмасын тексеру «Көршіңді тексер» әдісі арқылы жүргізіледі. Есептің дұрыс жауаптары интерактивті тақтада көрсетіледі. Әр оқушы көршісін «Бағдаршам түсі» бойынша бағалайды. — Барлығы дұрыс, қате жоқ.
— Үй жұмысында аздаған қателер бар.
— Үй тапсырмасын орындамаған, немесе барлығы қате
Үй тапсырмасының жауаптары: №779 (жұптары) 2) 85,07+3,03=88,1 25,6+0,41=26,01 56+0,37=56,37 №780(жұптары) 2) 0,3+(1,7+2,5)=(0,3+1,7)+2,5=2+2,5=4,5 (3,8+6)+4,2=(3,8+4,2)+6=8+6=14 12,25+(8+3,75)=(12,25+3,75)+8=16+8=24 №781 (жұптары) 2) 15,9-4,75=11,15 4)41-32,5=8,5 6)18,3-5=13,3 8)61-7,64=53,36
«Миға шабуыл». Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады. Теледидардағы жүргізушіге көрермен қоңырау шалады. Жүргізуші сұрақ қояды, көрермен жауап береді. Әр топқа 1 сұрақ қойылады. 1. Ондық бөлшектерді қалай қосады? 2. Ондық бөлшектерді азайтуда қандай қасиет қолданады? 3. Ондық бөлшектерді азайту амалы қалай орындалады? 4. Ондық бөлшектерді қосуда қандай қасиеттер орындалады? Әр топ өзін-өзі бағалайды. |
Қима қағаздар
Лайк
3 түсті қима қағаздар
Наушник
|
||||||||||||
Сабақ ортасы
10 мин
4 мин
5 минут
3мин |
Топтық жұмыс.
І топ тапсырмалары ІІ топ тапсырмалары ІІІ топ тапсырмалары ІҮ топ тапсырмалары
«Абай – дара, Абай – дана» деген жасырын сөз шығады. Осы жылы Абай Құнанбаевтың 175жылдығын атап өтетіндігімізді хабарлай отырып, оқушылардан ақын туралы білетіндері сұралады. Топтық жұмыс «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағаланады. оқушылар бір бірінің жұмысын тексеріп, жұмыстағы екі жақсы сәтті және қателіктерді түзетуге бір кеңес береді.
Сергіту сәті — Мен тұжырымды айтамын. Егер сіз онымен келіссеңіз — отырыңыз, ал егер келіспесеңіз – тұрыңыз. 1) 3,1+1=10 (Жоқ) 2) 1,1+1,1=2,2 (Иә) 3) 10, 02 — натурал сан (Жоқ) 4) 9,5-4=10 (Жоқ) 5) Кез-келген жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыруға болады. (Жоқ) 6) 12,1> 7,03 (Иә) 7) Ондық бөлшектерді қосқанда немесе азайтқанда натурал сан шығуы мүмкін. (Иә)
Дифференциалды тапсырма 1.Теңдеуді шеш: Дескриптор: Білім алушы: — Белгісіз қосынды мен белгісіз қосылғышты табу амалдарын дұрыс орындайды — Теңдеу түбірін дұрсы табады: — Теңдеу шешімін тексереді. 2.Есептеңіз: а) (37,5-8,609)-(3,27+0,078) Дескриптор: Білім алушы: -амалдардың орындалу ретін көрсетеді; -ережені пайдаланып ондық бөлшектерді қосады; -ережені пайдаланып ондық бөлшектерді азайтады.
«Шыбын ұрғыш» әдісі Сабаққа атсалыспай отқан оқушылардың артынан мұғалім оқушыларға білдірмей стикер жабыстыру арқылы қатыстырады. Плакатта ондық бөлшек, жай бөлшек , натурал сандар болады, мұғалім сұрақ қойғанда, оқушы дұрыс жауабын шыбын ұрғышпен ұру керек болады. |
Таратпа қағаздар, плакат, маркер
Таратпа қағаздар
Плакат, шыбын ұрғыш |
||||||||||||
Сабақ соңы
6 минут
2минут |
Сабақты қорытындылау мақсатында «Quizziz» бағдарламасында ұялы телефон арқылы тест тапсырады.
Кері байланыс Білім алу үшбұрышы Үй тапсырмасы: №792 есеп |
Ұялы телефон
Таратпа қағаздар
|
||||||||||||
Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері АКТ-ні қолдану Құндылықтарменбайланыс (тәрбие элементі) |
||||||||||||
Барынша қолдауды қажет ететін оқушыларға теңдеуді шешуде дайын үлгі ұсынылады.
Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Қабілетті оқушыларға қосымша тапсырма беріледі.
|
Бір бірін бағалау, өзін-өзі баағалау, «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау, мадақтау, лайк арқылы бағалау, дескриптор арқылы бағалау | Сергіту сәті | ||||||||||||
Рефлексия
Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||||||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|