Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мəні

 

Түркістан облысы

Арыс қаласы

Абай жалпы орта мектеп интернаты

Бастауыш сынып мұғалімі:

Садыкова Ләйлә Нажмеденовна

 

 

Қысқа   мерзімді  жоспар

Пәні: Дүниетану

 Бөлім:  Табиғат  құбылыстары

 Сынып: 4 « Б   »                Күні:  29.01.2020ж. 

Мектеп: Абай жалпы орта мектеп интернат

Мұғалімнің аты-жөні: Садыкова Ләйлә

Қатысқандар   саны:        Қатыспағандарсаны:                      

Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мəні
Осы сабақта қол жеткізі-летін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 4.2.1.1 – нысандардың кеңістікте бір-біріне қатысты орнын анықтау.

4.3.6.1 Каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу

 

Сабақтың мақсаттары

 

Барлық оқушылар:

–   жергілікті жерді бағдарлау бойынша алған білімдерін тəжірибедеқолданады;

–   экологиялық мəселелердің қайдан шыққанынбіледі.

Көптеген оқушылар:

–   экологиялық мəселелерді шешу жолдарынтабады;

–   адамның табиғатқа əсер етуінің соңы неге алып келетінінболжайды.

Кейбір оқушылар:

«Менің өлкемнің экологиялық мəселелері» шағын жобасынқорғайды.

Бағалаукритерийі тест құрастырады
Тілдік мақсаттар Жергілікті жер, бағдарлану, қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарау.
Құндылықтарды  қалыптастыру Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық  байланыс жаратылыстану
АКТ  қолдану  дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқорданжәнеинтернеттенсабаққақатысты

ақпараттыіздеу;

Бастапқы білім Адамның өміріне климаттың әсері қандай?
                                                                                                          Сабақ  барысы
Сабақтың жоспарланған  кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар     
Сабақтың басы

 

Ширату жаттығуы

Топқа  бірігу

 

 

 

 

 

 

 

«Досыма сұрақ»  әдісі

 

 

 

 

 

 

 

«Келесі кім» әдісі

Сәлемдесу: «Мейірімді алақан»

 

1– МЕН

2 – БҮГІН

3 – САҒАН

4 – СӘТТІЛІК

5 — ТІЛЕЙМІН

6 — Алақанды бір-біріне тигізіп

«Сәлем» деп айту.

Оқушылар  өткен  тақырыптар  бойынша  бір-бірлеріне  сұрақ  қойып , жауап  береді.

1.Климат  дегеніміз не?

2.Ауа  райы  дегеніміз  не?

3.Климаттың  түрлерін  ата.

4.Ауа райы  мен климаттың  адам  денсаулығына  әсері

5.Адамдардың  климат  жылынғаннан  кейінгі ойлап  тапқан  құралдарын ата.

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

Үйге берілген «Менің    өлкемнің ауылшаруашылығ» мәтіні бойынша жалғастыра отырып мазмұндайды

Мен оқушылардан толық жауап күтемін.

ҚБ. Жылы сөздер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақтар

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

Оқулықпен  жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

«Бірге ойлаймыз»

әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

Дыбыстық жаттығу

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұптық жұмыс

«Көршіңмен ақылдас» әдісі

 

 

 

 

Қоршаған ортаға қамқорлықпен қараудың мәні.

-Мәтінді  іштей оқу

-тізбектей оқу

 

 Экологиялық проблеманы түрлерін жазады

Экологиялық проблемалар

 

Судың ластануы                                          Ауаның ластану

 

Орманның оталу

Топырақтың құнарсызд

 

2- топ: Қазақ халқының ертеден келе жатқан кәсіптері туралы әңгімеле

3-топ: Жер бетіндегі келешек ұрпаққа арнап «Қоршаған ортаға қамқорлық» тақырыбында жат жолдап жаз.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

-Табиғатты қалай сақтауға болады?

-Оның қандай жолдары бар?

Дескриптор

-табиғатты сақтау түрлерін  атай алады;

-ертеден келе жатқан кәіптер туралы әңгімелейді;

-Қоршаған орта туралы хат жазады;

-Каллиграфиялық нормаларды сақтапсауатты жазады;

ҚБ: . Генерал, палковник, майор

 

Өзімізді бірқалыпты, жайлы сезінеміз, тік тұрамыз, арқамызды тік ұстаймыз. Алдымен мұрнымызбен терең дем аламыз, ал дем шығарғанда дыбысты қатты әрі қуатты етіп шығарамыз.

Келесі дыбыстарды әндетіп айтамыз.

А-барлық ағзаға жайлы әсер береді;

Е-қалқанша безге әсер етеді;

И-миға, көзге, мұрынға, құлаққа әсер етеді;

О-жүрекке, өкпеге әсер етеді;

У-асқазан маңындағы ағзаларға әсер етеді;

Я-барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді;

М- барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер етеді;

Х-ағзаның тазаруына көмектеседі;

ХА-көңіл-күйді көтереді

 

«Қоршаған ортаға» байланысты  шағын эссе жаз.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ:

 
   
Сабақтың соңы

Жеке жұмыс

Бағалау  критерийі:

 «Өз ойым» әдісі тест құрастырады

Қ Б «Өз ойым» әдісі

Тапсырма: 2 тест құрастыру

 

——————————————————————

———————————————————————-

———————————————————————

 

Дескриптор:

 

 

ҚБ:«Жасыл»-жоғары,«Сары»-орта(ойлан),«Қызыл»-төмен (талпын)» 

ҚБ.тапсыр

малар

 жинағы

Кері байланыс

«Бір минуттық әңгіме»тәсілі

Үйге тапсырма

Оқушылар  бүгінгі  сабақтан алған  мағлұматтарын  баяндайды.

«Бүгінгі сабақта мен….түсіндім,

… білдім, ақиқатына  жеттім»;

93-95 бетТүсініп  оқу,іздену

 

 

Саралау – оқушыларға көбірек қолдау  көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы  күрделендіруді қалай  жоспарлайсыз?

Дарынды  оқушылар өз  аймағының климаттық ерекшелігін сипаттайды.

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Жылы  сөздер, От шашу.

Асықтар  (алшы,тәйке, шік)

«Жасыл»-жоғары,«Сары»-орта ойлан),

«Қызыл»-төмен (талпын)»

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары шынайы ма?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен?

Сабақта саралау шаралары тиімді болды ма?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге?

 

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————……………………………………………………………………………………………………

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысында мен сынып  туралынемесежекелегеноқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *