Дара тұлға – Бауыржан Момышұлы
Сабақтың тақырыбы:
Дара тұлға – Бауыржан Момышұлы |
Мұғалімнің аты-жөні: Ш.Мусабекова
|
||||||||||||
СЫНЫП: 7
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: | |||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.05. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. | ||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы орындай алады: Мәтін мазмұнын түсінеді. Жазба жұмыс жасайды. Мәтін бойынша сұрақ құрастырады.
Оқушылардың басым бөлігі: Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Өз ойын еркін жеткізеді. Тапсырмаларды шартымен орындайды. Рөлдік қойылым жасайды. Оқушылардың кейбіреуі: Проблемалық сұрақ құрастырады. Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||
Бағалау критерийі | 1.Мәтін бойынша негізгі тірек сөздерді анықтау
2. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру |
||||||||||||
Ойлау дағдылары | Білу.Түсіну. Қолдану. Жинақтау | ||||||||||||
Тілдік құзіреттілік | Дара тұлға – Бауыржан Момышұлы | ||||||||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, бүктеме, АКТ, презентация, слайд, аудио тыңдалым. | ||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Шаттық шеңбері, топқа бөлу, «Ашық микрофон», «Бүктеме», «Кейс – стади», «Кинометафора», «Болжау», «Сәйкестендіру» әдістері. Рефлексия. Кері байланыс «SWOT» талдау. | ||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі, тарих, әдебиет | ||||||||||||
Бастапқы білім | Оқушылар Бауыржан Момышұлының кім болғандығы және өмірі, нақыл сөздері туралы бастапқы білімдері бар. Өткен сыныптарда алған білімдері, сыныптан тыс жұмыстарынан меңгергендері бар. | ||||||||||||
Сабақтың жоспары | |||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері | |||||||||||
Басталуы
6 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру. «Күлтеше» бағалау парағы
Топтарға бөлу. І топ «Әдебиетшілер» ІІ топ «Тілшілер» ІІІ топ «Зерттеушілер»
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Отан туралы отты өлеңдер» поэзия минуты
Өткен материалды пысықтау «Ашық микрофон» әдісі арқылы (Әлия, Мәншүк, Талғат Бигелдинов) |
«Күлтеше» үш топ |
|||||||||||
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
1. «Болжау» әдісі арқылы «Соғыстан қайтқан солдаттар» әнін тыңдау. Тақырыпты ашу. 2. Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. 3. Мәтін негізінде топтық тапсырмалар орындайды. |
Оқулық, мәтіндер. Слайд, прзенетация, аудио тыңдалым. |
|||||||||||
Ортасы
15 минут
|
Қолдану, жинақтау
І топ «Бүктеме» әдісімен мәтіндегі тірек сөздерді, ақпаратты қолданып бүктеме жасайды, қорғайды. Критерийлері: 1.Мәтінді түсіну,тірек сөздерді табу; 2.Негізгі ақпаратты анықтау, Дескрипторлар: ü Мәтінде көтерілген көтерілген мәселені анықтайды. ü Негізгі тірек сөздерді табады. ü Қанатты сөздерін ұсынады. ü Қорытынды жасайды. ІІ топ «Кейс – стади» әдісі арқылы 3-тапсырмадағы қанатты сөздерден қойылым көрсетеді. Жағдаяттан шығу.
Критерийлері: 1.Тіл шеберлігін сақтау 2.Қанатты сөздерді орнымен қолдану 3.Жағдаяттан шығу Дескрипторлар: ü Қанатты сөздердің мәнін ашады. ü Орынды қолдана алады. ü Рөлдік қойылым көрсетеді.
Талдау ІІІ топ «Сәйкестігін тап» әдісі арқылы 4-тапсырманы орындайды. Ортақ кейіпкерді табады. Критерийлері: 1.Жазушылардың шығармаларын сәйкестендіру 2.Жазушылар өмірінен мәлімет беру 3.Негізгі идеясын анықтау Дескрипторлар: ü Авторлар мен еңбектерін сәйкестендіреді. ü Жазушылар туралы мәлімет береді. ü Шығармаларымен қысқаша таныстырады. ü Ортақ кейіпкерді анықтайды.
Мәтіндегі етістіктерге талдау |
Оқулық, қабырғаға ілінген суреттер, түрлі-түсті маркерлер
|
|||||||||||
Тыңдалым – Айтылым
«Кинометафора» әдісі арқылы Бауыржан Момышұлы туралы бейнежазба. Ортақ тапсырма, ой бөлісу Әдеби тіл нормалары Шылау сөздер Оқшау сөздер Етістіктің шақтары |
|||||||||||||
Аяқталуы
Сабақты бекіту Бағалау 6 минут |
«Гүл күлтешесі» арқылы бағалау | ||||||||||||
Кері байланыс
3 минут |
БББ кестесі
|
Кері байланыс кемесі
|
|||||||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||||||
Дифференциация – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||
· Оқушылар проблемалық сұрақтар құрастырады.
· Дескрипторлар ұсынамын. Нақты тапсырма беремін. Қабілеті төмен оқушыларға күтілетін нәтижеге жету үшін сараланған тапсырмалар беремін, бағыт-бағдар ұсынамын, үнемі қолдау көрсетіп отырамын. |
· Топтық бағалау, смайлик, мақтау, мадақтау сөздер, қалыптастырушы бағалау, бағалау критерийлері мен дескрипторларды қолданамын, тиімді кері байланыс беріп отырамын. | Қауіпсіздік ережелері әрдайым сақталады, дұрыс отыру, назар аудару, ережелер сақталады. Сабақта интербелсенді тақтаны қолдану арқылы оқушылардың АКТ дағдылары дамиды. | |||||||||||
Рефлексия
Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
Жалпы баға
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |