Айтыс — халық қазынасы
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Сабақ тақырыбы: Айтыс –халық қазынасы Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Карагулова Эльмира Муратбаевна
СЫНЫП:7 Қатысқандар:12 Қатыспағандар:0
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары) Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7 Б/С3).
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Ұлттық құндылық негізінде өзіндік ойын жинақтайды,шығармамен байланыстырады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Ұлттық құндылық туралы ойларын әдеби эссе түрінде жазады
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:диалогке түседі,ойын жинақтайды, шығармамен байланыстырады, эссе жазады, т.б.
Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология:
айтыс, ақын,т.б.
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
— “Қорыта айтқанда ,…”, «Менің пікірімше»,
Талқылауға арналған сұрақтар:
Бағалау критерийлері Ұлттық құндылықты шығарма мәтінінен тауып талдай алады
Шығарманы өз ойымен байланыстырады
Әдеби эссе жазады
Құндылыққа баулу Ұлттық құндылықтарды насихаттау
Пәнаралық байланыс: Әдебиет, музыка, т.б.
Алдыңғы оқу: «Қарлы кесек» әдісі негізінде өткен тақырыпты
3мин пысықтау.
Жоспар
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Басы 7мин
1.Ой шақыру. Сұңқардай сұңқылдаған ер Сүйінбай бейнеролик көрсету.
1.Сүйінбай айтыс өнеріне неше жасынан бастап келді?
2. Айтысты көріп отырып қандай ой түйдіңдер?
3. Айтыста қандай аспап қолданды?
4. Қандай ұлттық аспаптарды білесіңдер?
2. Топтастыру. Домбыра,баян, қобыз т.б
Бейнеролик көрсетіледі.
Ортасы
20 мин
1 тапсырма ТЖ «Көшпелі бекет» әдісі
1. Ұлттық құндылықтарды шығармадан тап, бүгінгі күнмен байланыстыр.
Дескриптор:
-Ұлттық құндылықтарды шығармадан табады;
-Бүгінгі күнмен байланыстырады;
2- тапсырма Жеке жұмыс
Шығармадағы ұлттық құндылықтар туралы өз ойыңызды әдеби эссе түрінде жаз.
«Сүйінбай- айтыс өнерінің алтын діңгегі» Эссе жазу
Дескриптор:
— Ұлттық құндылықтар туралы өз ойын жазады;
-Әдеби эссе жазып үйренеді;
«Көшпелі бекет» әдісімен жұмыстанады
Эссе жазады
Соңы 10 мин
Бекіту. «Сұрақ-жауап» әдісі
Рефлексия
«Сұрақ-жауап» әдісі
Кері байланыс