«Пішіндер мен түстер»
Ұйымдастырылған оқу-қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы:Таным
Бөлімі: Математикалық негіздері
Тақырыбы: «Пішіндер мен түстер»
Мақсаты:Улкен,кіші,ұзын,қысқа ұғымдар туралы білімдерін пысықтау.Геометриалық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап,түстерді ажыратуға баулу.Балаларды тапқырлыққа,ізденімпаздыққа,тәрбиелеу.
Алдын ала жүргілетін жұмыстар:Пішіндер туралы дидактикалық ойындар ойнату.
Әдіс-тәсілдер:Сұраұ-жауап,пішіндерді ажырату,түстерді айыра біледі,тапсырмаларды орындау.
Көрнекіліктер:Геометриалық пішіндер: Шарлар,ұшбұрыш,шаршы,шеңбер,үйлер,сәбіздер, қояндар.
Сөздік:көктем,төлдер,қызыл,жасыл,сары.
Билингвілдік қ компонент:қызыл-красный,сары-желтый,жасыл-зеленый
Сабақ барысы:
Қонақтармен амандасу:
Сәлеметсіздер ме.
Шеңбер:
Ерте тұрып күнде біз ,
Терезені ашамыз.
Сәлем, дейміз күнге біз,
Шаттық әнге басамыз.
Қайырла таң аташым,
Қайырлы таң апашым,
Қайырлы таң достарым,
Дейміз келіп досыма.
Ғажайып сәт:
Қолында шарлары бар, әндетіп Көктем кіріп келеді.
Көктем:
-Сәлеметсіздер ме балалар! Осы жер «Ғажайып білім әлемі ме?»
-Ия ,Көктем «Ғажайып білім әлеміне»қош келдің.
-Маған көмектесе аласыңдар ма? Маған егер сен осы математикалық тапсырмаларды орындасан көктемде күн тез жылып кетеді деді.Көмектесіндерші.
-Кәне ,балалар ,көмектесейік.
-Балалар мен сендерге құры қол келген жоқпын,өзіммен бірге түрлі түсті шарлар әкелдім.
1тапсырма:
-Мына шар қай түсті?
-Қызыл түсті шар.
-Дұрыс,ал мынау ше?
-Жасыл түсті шар
-Дұрыс, мына шар қай түсті?
-Сары түсті шар.
-Бәрекелді балалар,керемет.
-Олай болса,барлығымыз түрлі -түсті пішіндер туралы слайд тамашалайық.
Пішіндер слайд көрсетіледі.
2тапсырма:
-Алдарыңдағы пішіндердің бұрыштарын санайық.
-Ұшбұрыштың үш бұрышы бар.
-Шаршыда төрт бұрыш.
-Ал, шеңберде бұрыш бар ма?
-Шеңберде бұрыш жоқ.
Дидактикалық ойын: «Заттардың түстері қандай?»
Сергіту сәті: (әуен қосылады)
Бала,бала.балақай.
Кәне қайсы алақан.
Саусақтары айбәт,
Былыай,былай ойнап.
Бір қадам алға басамыз,
Алақанмен соқ ,соқ, соқ,
Бір қадам артақа басамыз,
Аяқтармен топ, топ ,топ.
-Сендерге тағы бір өтінішім бар.
-Айтыңыз.
-Көктемде жануарлар,аңдар төлдейді.Ормандағы екі қоян өз үйлерінен адасып кетіпті, соларға көмек керек.
-Балалар, үлкен қоян ұзын жолмен үлкен үйіне бару керек, ал кішкентай қоян қысқа жолмен кішкентай үйіне бару керек.
Балалар тапсырманы орындайды.
-Қояндардың қарындары ашты қой деймін,мен білмей тұрмыз мына үлкен сәбізді кім жейді?
-Дұрыс ,үлкен сәбізді үлкен қоян жейді,ал кішкентай сәбізді кішкентай қоянға береміз.
-Балалар,мен сендердің балабақшаларыңда осындай тапқыр, ақылды, білімді,балалардың барына қуанып тұрмын.Ендеше мен сендерге тәтті дәмдер әкелдім, ауыз тиіндер(таратады)
.Сау болыңдар!
-Балалар,бүгінгі оқу -қызметі барысында қандай іс -әрекет жасалды,не білдік.
-Түстерді.
-Үлкен, кішкентай үйлер.
-Бұрыштарын санадық.
-Қысқа және ұзын жол.