Ақ боран.Ә.Табылдиев.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Өтілетін күні:
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі : Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Ақ боран.Ә.Табылдиев.
Мақсаты: Балаларға өлең жолдарын мәнерлеп оқып,түсінік беру.Қыс мезгілінің аяқталып қалғаны жайында айта отырып,жауап алу.Трех схема арқылы қыс мезгіліне сипаттама беру.Өлең жолдарын жатқа айтуға үйрету.
Әрекет кезеңдері. |
Тәрбиешінің іс — әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті. |
Енгізу. |
Дәлелді ояту. |
І.Шаттық шеңбері. «Көңілді балалар» Е.Өтетілеуұлы. ІІ.Қызығушылықты ояту. Жұмбақ шешу. |
Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау.
|
Жазда гүлдер тереміз, Қыста шаңғы тебеміз. Дұмандатып өңірді, Дем аламыз көңілді. |
Ұйымдастыру – іздену |
1.Қыс мезгілі туралы түсінік беру — Қысқы табиғат ерекшеліктерін атау.
2.Дид ойын: Жұмбақ жасыру
3.Трех схема бойынша әңгімелеу. Сурет бойынша әңгіме құрастыру. Сұрақ-жауап. -Қыс айларын атаңдар. -Қыс мезгілінің басқа жыл мезгілдерінен ерекшелігі қандай? -Қыста қандай ойындар ойналады?
Сергіту сәті.
«Ақ боран» Ә.Табылдиев. өлеңді мәнерлеп оқып түсіндіру.
|
Балалар қыс мезгілі туралы өз түсініктерін айтады.
Сұрақтарға толық,анық жауап бере білу.
Сурет бойынша әңгіме құрастыра білу,өз ойын толық жеткізе білу.
Өлең жолдарын жаттау. |
Сөздік жұмыс: аяз,суық,сықыр-сықыр етеді,қалың қар т.б.
Жұмбақ. 1)Суға батпайды, отқа жанбайды.(мұз) 2)Ақсақалды атаны-ай, Мінезінің шатағыай. (Қыс) 3)Қыста ғана болады, Ұстасаң қолың тонады. ( Қар)
Сергіту сәті. Тынық күнде,бір мезет, Жел тұрады гуілдеп. Құлақ салып тыңдасаң, Дыбыстайды у-у-у-деп.
|
Рефлекстік түзету |
Тіл ұстарту жаттығулары: -Лау, лау, лау, Желбірейді жалау. -Ыз, ыз, ыз Айгүл жақсы қыз. -Ра, ра, ра, Гүлге қонды ара. -Ға, ға, ға, Ұшып жүрген қарға. т.б. |
Достарын бағалау. |
|
Күтілетін нәтиже.
Білуі:Қыс мезгілі туралы түсінікке ие болады.
Игеруі:Сурет бойынша әңгіме құратыруды үйренеді.
Меңгеруі:Қысқы табиғат құбылыстары туралы түсініктерді меңгереді.