Орманға саяхат
«Ақбота» естияр
тобында ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінің
технологиялық картасы.
Өтілетін күні:
08. 05. 2013ж. Тәрбиеші: Шуканаева
Р. С.
Білім беру саласы:
Таным.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Математика.
Тақырыбы:
Орманға саяхат
Мақсаты: Балалардың
саяхат арқылы ойлау қабілеттерін арттыру.
Заттардың айырмашылығын өз ойымен
жеткізе білуге жаттықтыру. Жасалу жолдарын, қатты, жұмсақ, ауыр, жеңіл ,
үлкен- кіші.
Әрекет |
Тәрбиешінің |
Балалардың іс — |
|
|
Шаттық шеңбері. |
Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау. |
Дос болайық бәріміз, |
Ұйымдас-тыру – іздену |
1. Өткен сабаққа 2. Ғажайып 3. Бауырсақты атасы мен әжесіне апаруға көмектесу. 1. Кедергі. Шыршаның түбінде жылап тұрған қоянға Қоян : Менің тұратын үйім Қоян : Балалар сендерге 2. Кедергі. Қасқырға кездесу. Балалар менің Балалар : Жоқ, сен бауырсақты Қасқыр :Онда сендер, маған Дидактикалық Қасқыр : Рахмет балалар, мен 3. Кедергі. Аюға кездесу. Ой- ой менің қарным Балалар: Аю, аю бауырсақты атасы мен әжесі күтіп отыр соған тезірек бару керек, қайта сен бізге А)Мен туралы әдемі өлең айтып беріңдер.Сергіту Б)Тапсырма :Түс пен пішінді ажырата білу Жарайсыңдар тура бара беріңдер сол кезде орманнан 4. Кедергі. Түлкіні Түлкі : (қолында бір бума 2-ші тапсырмам. Мына заттардың айырмашы-лығы неде? Суреттермен жұмыс. Түлкі : Сендер менің Бауырсақ :Мен сендерден көп Қош сау болыңыздар. |
Сабақты Қонақты Бауырсақтың Қойылған
Ертегіде білетін Саяхатқа шығуға қызығушылық таныту.
Пішіндерді дұрыс ажыратып айта білу. Бауырсаққа көмектесуге Пішіндерден үй құрастыру. Бірлесіп жұмыс жасау.
Тапсырмаларды орындауға
Аюға өз ойларын айта білу.
Сергіту сәтін өлең жолдарын жатқа айту.
Кездескен аңдардың Дидактикалық Берілген
Геометриялық Түстермен
Бауырсақпен қоштасып, оны дұрыс жолға шығарып салу. |
Бауырсақтың әні. Менің атым Бауырсақ, Мені пышақпен қырып алды,
Сөздік: Баспана, тосып, кешігу, тынымсыз.
Сергіту сәті. Ормандағы аюдың, Құлпынайы көп екен. Теріп,теріп аламыз, Қалтамызға саламыз.
|
Рефлекс-тік түзету. |
Сабақты бекіту. Сұрақ – жауап.-Біз -Нелермен Балаларды |
Сабақтан Достарын |
|
Күтілетін
нәтиже:
Білу:Балалар
салыстыру, көп, аз және
пішіндер туралы түсініктерді
білу керек.
Игеру: Дидактикалық материалдармен жұмыс жасай
отырып, өз ойын жеткізе білуді
игереді.
Меңгеру:Саяхат
арқылы баланың қызығушылығы
артып, бала геометриялық ұғымдарды
ажырата білу дағдыларын меңгереді.