Кеңістікті бағдарлау.

                  «» тобында ұйымдастырылған оқу  қызметінің

                               технологиялық  картасы.

 

Өтілетін күні:                                                    Тәрбиеші:  Шуканаева  Рая

Білім беру саласы:  Таным.

Ұйымдастырылған оқу  қызметі: ҚМҰҚ

Тақырыбы:  Кеңістікті   бағдарлау.

Мақсаты:  Балалардың  кеңістікті  бағдарлау  түсініктерін  бекіту. (оң, сол,  астында, үстінде, арасында)  Заттардың  өзіне қатысты  орналасуын  сөзбен  жеткізе білуін дамыту. Баланың  логикалық  ойлау қабілеттерін  арттыру.

Әрекет  кезеңдері.

 Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың 

 іс — әрекеті.

    Енгізу.

  Дәлелді  

  ояту.

I. Шаттық  шеңбері.

«Бала, бала  баламыз»

 

II. Қызығушылықтарын ояту.

 Санамақ айту.

Шеңберде бірге  тұрып, өлең жолдарын  қимылмен  көрсету.

Санамақты  қайталау.

Шаттық  шеңбері.

Бала, бала, баламыз,

Бақшамызға  барамыз.

Күні бойы қызыққа,

Батамыз да  қаламыз.

  Ұйымдастыру –  іздену

1. Кеңістікті  бағдарлау.         Дид ойын: «Орнын  тауып бер»                                                     — Сұрақ – жауап.                  Аңдарды  орналастыру.  

    2.  Ой  қозғау

Жоғары – төме, астында –үстінде ұғымын  түсіндіру.        

             Дид ойын:

«Доптар  бізде қонақта»

 

       3.   Ой дамыту

Дид ойын: «Сиқырлы  жолдар»

«Өз жолыңмен  жүр»

 

4.Геометриялық  пішін-дермен  жұмыс.                                         -Дид  ойын:  «Кім жылдам?»  Таяқшалардан  геометриялық пішіндер  құрастыра  білу. Сипаттап  айту.

Сұрақ –жауап

Қандай пішін құрастырылған  жоқ?(дөңгелек)

 

Ойынға  қызығушылық  таныту.

Әр аңды   өз кеңістігіне орналастыра білу.

Ойынға  қызығушылық  таныту. Ойын  арқылы жоғары –төмен, ұзын — қысқа ұғымын түсіну.

 Берілген  сұрақтарға  дұрыс  жауап  бере білу.

Өз пішімен дұрыс  жолды таңдай білу.

 

 

Таяқшалармен  дұрыс жұмыс жасау арқылы геометриялық  пішіндерді құрастыра білу.

 

 

 

 

             1.

-Орманда үлкен жарыс болып, аң патшасы  арыстан  аңдарға бұйрық беріпті.

1.Алма ағашының  оң жағына  кірпі, сол жағына түлкі тұрсын  депті.

2. Арыстан   алма  ағашында   тұрған алманы  жинап  әкелуге, керік пен  қоянды  жұмсады. Қайсысы алманы  тез  жинады, неліктен? Алма  қайда өсіп тұр?

 

                      2.

         Доппен  ойын:                             екі балада екі доп. Ұзын жіптің екі ұшынан ұстап тартып тұру.Тәрбиешінің бұрйығын тыңдау: Доп төменде дегенде  жіптің  астынан өту, доп жоғарыда дегенде допты жіптің үстінен  лақтыру.

 

                     3.

Оң жақтағы жол үшбұр-ыштан, сол жақтағы жол төртбұрыштан, тура  жол дөңгелектен басталады. Әр бала өзінің  қолындағы пішінге ұқсас  жолмен жүру.

 

 

Рефлекс-тік

түзету.

Дид ойын:«Өз үйіңді тап»

Балаларды  мадақтау.

Ойында шапшаңдық  көрсету.

 

Достарын бағалай  білу.

Ойынның мақсаты: түстерді ажыратуға жаттықтыру; қабылдауын дамыту; ойынның ережесін сақтауға үйрету.
Ойынның құрал жабдықтары: түрлі-түсті дөңгелектер.
Ойынның мазмұны: Балаларға түрлі-тісті дөңгелектер тара-ту, түсін атау. Үйлерін көрсе-ту. Белгі бойынша балалар дөңгелектерінің түсі бойынша үлкен шеңберлердің ішіне  тұра қалады. 

 

                                   Күтілетін нәтиже:

Білу:  Балалардың  ойлау  қабілетін дамыту, ойын арқылы геометриялық ұғымдарды  түсіне білу керек.

Игеру:Салыстыру,  кеңістікті бағдарлау , геометриялық пішіндермен жұмыс жасау, ойлай  отырып  тауып, шапшаңдық  көрсету  түсініктерін  игереді.

Меңгеру: Ойын  арқылы   өз ойын толық  жеткізе  білу дағдыларын   меңгереді.

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.