Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Балабақша
Home›Балабақша›Заттың жуан-жіңішке,қалың-жұқалығы.

Заттың жуан-жіңішке,қалың-жұқалығы.

By admin
25 декабря, 2017
2739
0
Share:

                  «» тобында ұйымдастырылған оқу  қызметінің

                               технологиялық  картасы.

 

Өтілетін күні:                                                          Тәрбиеші:  Шуканаева  Рая

Білім беру саласы:  Таным.

Ұйымдастырылған оқу  қызметі:  ҚМҰҚ

Тақырыбы: Заттың  жуан-жіңішке,қалың-жұқалығы.

Мақсаты:Жуан –жіңішке ұғымдарымен таныстыру.Заттардың қалың,  жұқа,жуан, жіңішке  екендігін  түсіндіру. Салыстыра білуге үйрету.

Әрекет  кезеңдері.

 Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың  іс — әрекеті.

    Енгізу.

Дәлелді  ояту.

Шаттық шеңбері.

«Біз,қандаймыз, қандаймыз»

Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау.

Біз, қандаймыз, қандаймыз,

Шұғылалы таңдаймыз,

Күлімдеген күндейміз,

Еш уайымды білмейміз.

Ұйымдастыру –  іздену

1.       Ой  қозғау.

Өтілген  тақырыптарды қайталау.

Сұрақ —  жауап

Геометриялық пішіндерді ата?

Дид ойын: «Мен бастаймын  сен аяқта»

Ауыр—  (жеңіл)

Үлкен —(кіші)

Жуан—( жіңішке)

Артық –( кем)

Астында –(үстінде)

Жоғары —( төмен)

 

2. Ойлау  қабілетін  дамыту.                                  

Логикалық тапсырмалар

1.Жол ұзын ба, қысқа ма?
Қол ұзын ба, қысқы ма?
2. Қасық ұзын ба, қысқа ма?
Асық ұзын ба, қысқа ма?
3. Алма үлкен бе, түйме үлкен бе?
4. Аю үлкен бе, қоян үлкен бе?
5. Шаш ұзын ба, қас ұзын ба?

      3.Ой қозғау.

Дид  ойын: «Суретші  қай  жерде қателесті?»           

   Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту, суреттегі сәйкессіздікті , жуан  және  жіңішке заттарды  таба алуға үйрету.

Заттар және оның қалың-жұқалығымен таныстыру. Мыс: суретші жолдарды дұрыс салды ма?   Қайсы жолмен адамдар жүреді, қайсы жолмен көліктер жүреді? Мына киімдерде  тон мен нені ауыстырып қойған? Т.б

Жуан  заттар мен жіңішке заттардың айырмашылығын  суреттер арқылы  көрсетіп түсіндіру.

Өтілген тақырыптар  бойынша  қойылған  сұрақтарға  жауап бере білу.

 

Қарама –қарсы  сөздердің мағынасын түсініп айту.

 

 

Логикалық тапсырмаларға  толық жауап бере білу.

 

Мағынасын түсініп жауап беру.

 

 

 

 

Ойынға белсене  қатысу, өз ойын толық айту.

Суреттерді өз орнына дұрыс қоя білу.

Заттардың  қасиеттерін ажырата білу.

 

Өз ойымен айта  білу.

 

 

    Сергіту сәті:

Бойды сергек тік ұста

Емін-еркін тыныста

Деміңді ішке тез алда

Оң қолыңды соз алға

Қол ұшына қарада

Үш бұрыш сыз ауада

Сол қол босқа тұрмасын

Шеңбер жасап тынбасын.

 

 

Рефлекстік

түзету.

 

 «Танграмм» ойыны
Әртүрлі геометриялық пішіндерден бейне құрастыру.

Балаларды  мадақтау

Ұсынылған ойынды қызығушылықпен орындау.

Балалар бір-бірін бағалайды.

 

 

                        Күтілетін  нәтиже.

Білуі:    Заттар қасиеті  туралы түсініктерді біледі.

Игеруі:  Жуан-жіңішке ұғымдарын түсініп игереді.

Меңгеруі:  Логикалық тапсырмаларды шеше білуді меңгереді.

 

 

Previous Article

Кеңістікті бағдарлау.

Next Article

Заттардың қасиеті

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    “Қоян мен бұғы” ертегі

    8 апреля, 2016
    By admin
  • Балабақша

    3 саны мен цифры.

    25 декабря, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Біз білімді балдырған

    31 августа, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Тәрбие тал -бесіктен

    18 февраля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Шаршы, шеңбер, үшбұрыш

    26 июня, 2019
    By admin
  • Балабақша

    Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

    23 мая, 2023
    By

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    «Шалқан» ертегісін сахналау

  • Ата-аналарға

    Отан отбасынан басталады

  • Балабақша

    Қиын балалармен жұмыс

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Июнь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика