Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына

  • 412 бұйрық. Балабақша

  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»

  • «Білімділер әлемі»

  • «Бағдаршам»

  • «Бағдаршам»

  • Ұлттық тағамдар

  • «Астана-туған елдің жүрегі!»

  • Көктем келді

  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

  • Күзгі баққа саяхат

  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Мен қазіргі заман мұғалімімін

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

  • 1 ЖЕЛТОҚСАН ПРЕЗИДЕНТ КҮНІ

  • Балабақшадағы ересек топтарда танымдық қабілетті дамыту

  • Мектепке дейінгі жаңа іс — тәжрибе мен әдістеме

  • Түлкінің тапсырмалары

Балабақша
Home›Балабақша›Заттың жуан-жіңішке,қалың-жұқалығы.

Заттың жуан-жіңішке,қалың-жұқалығы.

By admin
25 декабря, 2017
1997
0
Share:

                  «» тобында ұйымдастырылған оқу  қызметінің

                               технологиялық  картасы.

 

Өтілетін күні:                                                          Тәрбиеші:  Шуканаева  Рая

Білім беру саласы:  Таным.

Ұйымдастырылған оқу  қызметі:  ҚМҰҚ

Тақырыбы: Заттың  жуан-жіңішке,қалың-жұқалығы.

Мақсаты:Жуан –жіңішке ұғымдарымен таныстыру.Заттардың қалың,  жұқа,жуан, жіңішке  екендігін  түсіндіру. Салыстыра білуге үйрету.

Әрекет  кезеңдері.

 Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың  іс — әрекеті.

    Енгізу.

Дәлелді  ояту.

Шаттық шеңбері.

«Біз,қандаймыз, қандаймыз»

Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау.

Біз, қандаймыз, қандаймыз,

Шұғылалы таңдаймыз,

Күлімдеген күндейміз,

Еш уайымды білмейміз.

Ұйымдастыру –  іздену

1.       Ой  қозғау.

Өтілген  тақырыптарды қайталау.

Сұрақ —  жауап

Геометриялық пішіндерді ата?

Дид ойын: «Мен бастаймын  сен аяқта»

Ауыр—  (жеңіл)

Үлкен —(кіші)

Жуан—( жіңішке)

Артық –( кем)

Астында –(үстінде)

Жоғары —( төмен)

 

2. Ойлау  қабілетін  дамыту.                                  

Логикалық тапсырмалар

1.Жол ұзын ба, қысқа ма?
Қол ұзын ба, қысқы ма?
2. Қасық ұзын ба, қысқа ма?
Асық ұзын ба, қысқа ма?
3. Алма үлкен бе, түйме үлкен бе?
4. Аю үлкен бе, қоян үлкен бе?
5. Шаш ұзын ба, қас ұзын ба?

      3.Ой қозғау.

Дид  ойын: «Суретші  қай  жерде қателесті?»           

   Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту, суреттегі сәйкессіздікті , жуан  және  жіңішке заттарды  таба алуға үйрету.

Заттар және оның қалың-жұқалығымен таныстыру. Мыс: суретші жолдарды дұрыс салды ма?   Қайсы жолмен адамдар жүреді, қайсы жолмен көліктер жүреді? Мына киімдерде  тон мен нені ауыстырып қойған? Т.б

Жуан  заттар мен жіңішке заттардың айырмашылығын  суреттер арқылы  көрсетіп түсіндіру.

Өтілген тақырыптар  бойынша  қойылған  сұрақтарға  жауап бере білу.

 

Қарама –қарсы  сөздердің мағынасын түсініп айту.

 

 

Логикалық тапсырмаларға  толық жауап бере білу.

 

Мағынасын түсініп жауап беру.

 

 

 

 

Ойынға белсене  қатысу, өз ойын толық айту.

Суреттерді өз орнына дұрыс қоя білу.

Заттардың  қасиеттерін ажырата білу.

 

Өз ойымен айта  білу.

 

 

    Сергіту сәті:

Бойды сергек тік ұста

Емін-еркін тыныста

Деміңді ішке тез алда

Оң қолыңды соз алға

Қол ұшына қарада

Үш бұрыш сыз ауада

Сол қол босқа тұрмасын

Шеңбер жасап тынбасын.

 

 

Рефлекстік

түзету.

 

 «Танграмм» ойыны
Әртүрлі геометриялық пішіндерден бейне құрастыру.

Балаларды  мадақтау

Ұсынылған ойынды қызығушылықпен орындау.

Балалар бір-бірін бағалайды.

 

 

                        Күтілетін  нәтиже.

Білуі:    Заттар қасиеті  туралы түсініктерді біледі.

Игеруі:  Жуан-жіңішке ұғымдарын түсініп игереді.

Меңгеруі:  Логикалық тапсырмаларды шеше білуді меңгереді.

 

 

Previous Article

Кеңістікті бағдарлау.

Next Article

Заттардың қасиеті

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Отбасы — бақыт мекені

    14 марта, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Ғажайып қалта. Алма

    24 января, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Курочка и цыплята

    27 января, 2018
    By admin
  • Балабақша

    Мектеп жасына дейінгі балалардың тіл білімдерін жетілдіру және оны шешу жолдары

    11 марта, 2018
    By admin
  • Балабақша

    Бау-бақшада, бақтарда

    6 апреля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    «Ойлан, тап»

    16 ноября, 2019
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Отбасы — бақыт мекені

  • Балабақша

    Твори добро

  • Балабақша

    Анамызға гүл суаруға көмектесеміз

Жаңа жарияланымдар

  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары
  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына
  • 412 бұйрық. Балабақша
  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»
  • «Білімділер әлемі»
  • «Бағдаршам»
  • «Бағдаршам»
  • Ұлттық тағамдар
  • «Астана-туған елдің жүрегі!»
  • Көктем келді
  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «
  • Күзгі баққа саяхат
  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
  • Мен қазіргі заман мұғалімімін
  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

Күнтізбе

Июнь 2022
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика