6 саны мен цифры.
«» ересек тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Өтілетін күні: Тәрбиеші: Шуканаева Рая
Білім беру саласы: Таным.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: ҚМҰҚ
Тақырыбы: 6 саны мен цифры.
Мақсаты:Балаларды 6 саны мен,цифрымен таныстыру.Балаларды санауға,сан мен цифрды сәйкестендіруге,реттік санауға үйрету.
Әрекет кезеңдері. |
Тәрбиешінің іс — әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті. |
Енгізу. |
|
Дәлелді ояту. |
Шаттық шеңбері. «Дос болайық,бәріміз» Х.Талғаров. Ғажайып сәт Тиіннің қонаққа келуі Жинаған аңырауқұлағы мен жаңғағы араласып кетіпті, тиін оларды санап айыра алмай көмек сұрап келіпті және көптеген тапсырмалар әкеліпті. |
Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау. |
Дос болайық,бәріміз, Жарасып тұр әніміз. Тыныштықты сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз. |
|
Ұйымдастыру – іздену |
1.Тиінға көмек. 1 тапсырма 0-5 дейінгі сандарды қайталау. Тура және кері санау. 1-тапсырма. Балалардың алдында қима сандар 1)— Суретте тиіннің неше жаңғағы бар? Саңырауқұлағын санап берейік Үлкен саңырауқұлақ нешеу 2 Кішкентай саңырауқұлақ нешеу 3. Барлығы нешеу 2+3=5 2-тапсырма. Дид ойын: «Көршісін тап»
Санның құрамын анықтау. — Балалар 6 цифры неге ұнайды? 3.Логикалық тапсырмалар орындау. 1)Мамама бердім 3 жаңғақ , 2)Бір көжекке бір көжек, 3)Беспайда бар 4 іні, Кеспе сандармен жұмыс. |
Өтілген сандарды тура және кері санай білу.
Ұсынылған ойынға қызығушылық пен қатысу.
Тапсырмаларды қызығушылықпен орындау. |
6 санамақты оқу. Бестен кейін тұрағым Есікте мен тұрамын. Кілт болмаса ашамын. Сол орында тұрамын.
Сергіту сәті: Оңға, оңға Түзу тұр Алға қарай бір адам Солға , солға Түзу тұр Алға қарай бір адам Артқа қарай бір адам Жоғары төмен қарайық Орнымызды табайық.
|
|
Рефлекстік Түзету |
Тиынмен қоштасу.Сабақты аяқтау. Сабақ соңында балаларды мадақтау. |
Балалар бір-бірін бағалайды. |
|
|
Күтілетін нәтиже.
Білуі:Алты санымен танысады.
Игеруі:Алты санының құрамын анықтауды игереді.
Меңгеруі:Тапсырмаларды орындау дағдысын меңгереді.