6 саны мен цифры.

«»  ересек  тобында  ұйымдастырылған  оқу  қызметінің  технологиялық    картасы.

Өтілетін күні:                                              Тәрбиеші:  Шуканаева  Рая

Білім беру саласы:  Таным.

Ұйымдастырылған оқу  қызметі: ҚМҰҚ

Тақырыбы: 6 саны мен цифры.

Мақсаты:Балаларды 6 саны мен,цифрымен таныстыру.Балаларды санауға,сан мен цифрды сәйкестендіруге,реттік санауға үйрету.

Әрекет  кезеңдері.

 Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың                        іс — әрекеті.

    Енгізу.

Дәлелді  ояту.

Шаттық шеңбері.                               «Дос болайық,бәріміз» Х.Талғаров.

      Ғажайып   сәт

 Тиіннің қонаққа келуі

Жинаған аңырауқұлағы мен жаңғағы  араласып кетіпті, тиін оларды санап айыра алмай көмек  сұрап келіпті және  көптеген тапсырмалар әкеліпті.

Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау.

Дос болайық,бәріміз, Жарасып тұр әніміз. Тыныштықты сақтаймыз,                                Атсын күліп таңымыз.

Ұйымдастыру –  іздену

1.Тиінға  көмек.

1 тапсырма

0-5 дейінгі сандарды қайталау.

Тура және кері санау.

1-тапсырма.

Балалардың алдында қима сандар

 1)— Суретте  тиіннің неше жаңғағы бар?
— 4еу
— Саңырауқұлақтың ішінен біреуі шықты оны қоссақ  нешеу болады?
4+1=5

Саңырауқұлағын санап берейік

Үлкен саңырауқұлақ нешеу 2

Кішкентай саңырауқұлақ нешеу 3. Барлығы нешеу 2+3=5

2-тапсырма. Дид ойын: «Көршісін тап»
? 3 ?
? 2 ?
? 4 ?


2)6 санымен таныстыру.

Санның құрамын анықтау.

— Балалар 6 цифры неге ұнайды?
— Ожауға, төңкеріп қойғанда 9 санына ұқсайды?
Таңбасын көрсету

3.Логикалық тапсырмалар орындау.

1)Мамама  бердім 3 жаңғақ ,
Папама бердім 2 жаңғақ,
Қолымда қалды 1 жаңғақ.
Барлығы нешеу?(6)

2)Бір көжекке бір көжек,
Келе қалды қонаққа,
1 сәбізден бірдеп
Тойып алды тамаққа.
Айтыңдаршы балалар
Қанша сәбіз барлығы? (2).

3)Беспайда бар 4 іні,
Естайда бар 2 іні,
Қоссақ 4 пен 2-ні,
Қанша болар шешуі? (6)

Кеспе сандармен жұмыс.

Өтілген сандарды тура және кері санай білу.

 

 

 

 

 

 

 

Ұсынылған ойынға қызығушылық пен қатысу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырмаларды қызығушылықпен орындау.

6 санамақты оқу.

Бестен кейін тұрағым

Есікте мен тұрамын.

Кілт болмаса ашамын.

Сол орында тұрамын.

 

 

Сергіту сәті:

Оңға, оңға

Түзу тұр

 Алға қарай бір адам

Солға , солға

Түзу тұр

Алға қарай бір адам

Артқа қарай бір адам

Жоғары төмен қарайық

Орнымызды табайық.  

 

Рефлекстік

Түзету

  Тиынмен қоштасу.Сабақты аяқтау. Сабақ соңында балаларды мадақтау.

Балалар бір-бірін бағалайды.

 

                         Күтілетін  нәтиже.

Білуі:Алты санымен  танысады.

Игеруі:Алты санының  құрамын  анықтауды игереді.

Меңгеруі:Тапсырмаларды орындау дағдысын  меңгереді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.