7 саны және цифры.

Шуканаева   Рая

Өтілетін күні:                                                                       

Білім беру саласы:  Таным.

Ұйымдастырылған оқу  қызметі: ҚМҰҚ

Тақырыбы:    7 саны және цифры.

Мақсаты:Балаларды  7 санымен таныстыру және  құрамын анықтау.  Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Есептер шығара білуге үйрету. Сандарды ретімен тура және кері санай білуге жаттықтыру.

 

Әрекет  кезеңдері.

 Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың 

 іс — әрекеті.

    Енгізу.

  Дәлелді  

  ояту.

I.Шаттық шеңбері.                             «Дос болайық бәріміз»

II. Ғажайып  сәт:

«Аяз атаның сиқырлы қапшығы»                            Қапшықтың тапсырмасы:                   Санамақ  айту.

 

Өлең жолдарын  қимылмен көрсету.

Қапшықтың келуіне қызығушылық таныту.

Дос болайық, бәріміз, Жарасып тұр әніміз. Тыныштықты  сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз.

  Ұйымдас-тыру –  іздену

1.Қапшықтан шыққан  7 санымен таныстыру.7 саны туралы түсінік беру.                                    Қазақта  7 саны киелі  екенін айту және қазына  сөзін   математикада  7 санымен  байланыстыра  алу.

 

2. 1 – қазына – «Жүйрік  ат»  Мағынаны ашу.

Дид ойын: «Шатасқан  сандар» 1-ден  7-ге  дейін  сандарды  тура  және  кері  санау.                                         -Сандардың ішінен 7 санын көрсету.   

3.2 – қазына — «Алғыр тазы» Мағынаны ашу.      Өрнек құра. 000000  0    6+1 =7                                 000  0000    7-3=4

3 – қазына – «Берен  мылтық»Мағынаны ашу.

Пішіндермен жұмыс. Топқа бөлу.  Зымыран және ұшақ құрастыру.

4 – қазына  — «Ер  жігіт»

Мағынаны ашу.

Сергіту  сәті:

Аспанға  қарап  күн көрдім,                                                                                                Төменге  қарап  жер  көрдім.                                                                                                Оңға,  солға  бұрылып,                                                                                                     Егеменді  ел  көрдім!

 

5 – қазына – «Сұлу  әйел» Мағынаны ашу. Кеңістікті бағдарлау.

«Жол картасын бейнеле»

 

6 – қазына – «Ілім – білім» Мағынаны ашу.

Логикалық есептер.

Алма  бағы  жайнаған.                                                                                                   Қызыл  алма  айналам.                                                                                                 Алдым  үзіп  бесеуін,                                                                                                        Тағы  да  алдым   екеуін.                                                                                                                                           Алдым  сонда  нешеуін? 7алма.

Жаңа ғана шалғында,

7 бұзау жүр еді,

Әлде шаршап қалды ма?

Жатып қапты біреуі.

Нешеуі енді жайылып,

Жүргенін айт айырып.              7-1=6

 

7-қазына  -«Тай қазан»   Суретпен жұмыс. Айырмашылығын тап.7 санының құрамын түсіндіру.

 

 

Сабақты зейін қойып тыңдау.

 

7 қазына туралы түсіне білу.

 

Әр тапсырманы орындауға белсенділік  таныту.

 

 

 

 

Есеп шығары білу.

 

Пішіндермен жұмыс жасай білу.

Шапшаңдық көрсету.

 

 

 

Сергіту жаттығуын қимылмен көрсету.

 

 

Кеңістікті бағдарлай білу. Әр нәрсені өз орнына дұрыс қоя білу.

 

 

 

Логикалық есептерді дұрыс шеше білу.

 

 

 

  Сөздік:  Қазына.

Қазына  дегеніміз – мол  байлық.

«Ер  қанаты  -ат»  деген  қанатты  сөз  бар.  Халқымыз   төрт  түлік  малдың  ішінде  жылқыны  ерекше  бағалаған.  Жылқының  етін,  қазы-қартасын  жеп,  қымызын  ішкен,  терісін  пайдалан-ған.    Жау  шапса,  бір-бір  атқа  мініп,  дұшпанына  тойтарыс  берген.

 

Тазы – иттің  бір  тұқымы.  Тазы  итпен  ата-бабаларымыз  аң  аулаған. Тазы – артық  қырым  еті  жоқ  ит.  Онымен  қасқыр,  түлкі,  қарсақ  ұстаған.  Ит  адамға  қолқанат  болып,  мал  күзеткен.

 

Ертеде  аталарымыз-дың  үйінде  найза,  айбалта,  қылыш,  мылтық  болған.  Дұшпандарын  мыл-тыкпен  жеңген.  Батырларымыз  жауға  осы  қару – жарақпен  шыққан.

 

«Ер  ел  қорғаны»  дейді  дана  халқымыз.  Кең  байтақ  жерімізді,  өзен,  көл,  орманы-мызды,  көгілдір  тау-ларымызды  жаудан  қорғап, кейінгі  ұр-паққа  аманат  етіп  қалдырған  ер  баба-ларымыздың  өте  бол-ған,  ол  Қаракерей  Қабанбай, Қанжығалы   Бөгенбай,Шапырашты  Наурызбай,  Райымбек  батыр,  Жәнібек  батыр  т.б.

 

Әйел  — ол  ана,  жар,  апа,  қарындас.  Ажарына  ақылы  сай,  мінезге  бай,    үйдегі  балаларын  мәпелеп,  тәрбиелеп  өсірген.  Жақсы әйел  — әрбір  отбасының  ұйтқысы,  ырыс-берекесі.

 

Адам  баласы  пайда  болғалы  ілім-білімге  ұмтылып  келеді.  Осының  арқасында  машина,  трактор,  радио,  теледидар,  ұшақтар,  компьютер  дүниеге  келді.  Сондықтан  ілім-білім,  ғылымды  игерсең  еш  қор  болмайсыңдар.

 

Рефлекстік

түзету.

 

 

 

 

Сұрақ – жауап.                                    -бүгін біз қандай санмен таныстық?                                        -7 санына байланысты қандай сөздер білеміз?

Балаларды мадақтау.

Қойылған сұрақтарға  дұрыс жауап бере білу.

Достарын бағалау.

 

   Күтілетін нәтиже:

 

Білуі: 7 саны туралы  түсініктерді білу:   білу керек.

Игеру:  7қазына туралы түсініктерді игереді және  отырып, өз ойын  жеткізе біледі.

 

Меңгеру: Ойындар  арқылы баланың қызығушылығы  артып, бала заттарды ретімен қоя білу, ажырата білу  дағдыларын  меңгереді.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.