ЦИКЛОГРАММА . «Құлыншақ» 1 кіші тобы 25.09 – 27.09 – 29.09. 2017ж. Өтпелі тақырып: Балабақша Тақырыпша «Жиһаздар»
ЦИКЛОГРАММА . «Құлыншақ» 1 кіші тобы
25.09 – 27.09 – 29.09. 2017ж.
Өтпелі тақырып: Балабақша
Тақырыпша «Жиһаздар»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сәрсенбі |
Жұма |
|
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
8.30 8.55
8.55 9.00 |
Ертеңгілік шеңбер: «Бала,бала,бала мыз» Мен Отанды сүйемін. Әңгіме жүргізу. Сұрақ – жауап. Сабын сумен дос болайық. ТАҢҒЫ ЖАТТЫҒУ 1. Топ болып тәрбиешінің артынан жүру. 2. «Құстар ұшады» —- бытырап жеңіл – желпі жүгіру. 3. Б. қ. Қолды жіберіп, аяқты сәл ашып, тіке тұру. «Құстар қанат қағады» — Қолды жанынан иық деңгейіне дейін көтеріп, төмен түсіріп «шықылықтау». 4 — 6 рет қайталау. 4. Б. қ. Қолды артқа қойып, аяқты сәл ашып, тіке тұру. «Құстар шоқиды» — алға қарай еңкейіп саусақты тізеге соғып: «Шоқимыз»- деп б. қ келу. 4 — 6 рет қайталау. 5. Б. қ. Қолды жіберіп, аяқты қосып, тіке тұру. «Құстар секіреді»— екі аяқпен жеңіл секіру, «құстар ұшады» — қалаған жақтарына қарай жүгіру. 6. Шағын топ болып тәрбиешінің артынан жүру. |
Ертеңгілік шеңбер.«Дос болайық бәріміз» Сұрақ-жауап өткізу. Дид ойын: «Кім тапқыр» Түстерді топтастырып атау. Тазалықтың досы-су дегенің осы. Жуыну. ТАҢҒЫ ЖАТТЫҒУ 1. Топ болып тәрбиешінің артынан жүру. 2. «Құстар ұшады» —- бытырап жеңіл – желпі жүгіру. 3. Б. қ. Қолды жіберіп, аяқты сәл ашып, тіке тұру. «Құстар қанат қағады» — Қолды жанынан иық деңгейіне дейін көтеріп, төмен түсіріп «шықылықтау». 4 — 6 рет қайталау. 4. Б. қ. Қолды артқа қойып, аяқты сәл ашып, тіке тұру. «Құстар шоқиды» — алға қарай еңкейіп саусақты тізеге соғып: «Шоқимыз»- деп б. қ келу. 4 — 6 рет қайталау. 5. Б. қ. Қолды жіберіп, аяқты қосып, тіке тұру. «Құстар секіреді»— екі аяқпен жеңіл секіру, «құстар ұшады» — қалаған жақтарына қарай жүгіру. 6. Шағын топ болып тәрбиешінің артынан жүру.
|
Ертеңгілік шеңбер. «Қайырлы таң балалар». Кең байтақ жомарт далам – Қазақстан. Әңгіме жүргізу. Таза қолдар. ТАҢҒЫ ЖАТТЫҒУ 1. Топ болып тәрбиешінің артынан жүру. 2. «Құстар ұшады» —- бытырап жеңіл – желпі жүгіру. 3. Б. қ. Қолды жіберіп, аяқты сәл ашып, тіке тұру. «Құстар қанат қағады» — Қолды жанынан иық деңгейіне дейін көтеріп, төмен түсіріп «шықылықтау». 4 — 6 рет қайталау. 4. Б. қ. Қолды артқа қойып, аяқты сәл ашып, тіке тұру. «Құстар шоқиды» — алға қарай еңкейіп саусақты тізеге соғып: «Шоқимыз»- деп б. қ келу. 4 — 6 рет қайталау. 5. Б. қ. Қолды жіберіп, аяқты қосып, тіке тұру. «Құстар секіреді»— екі аяқпен жеңіл секіру, «құстар ұшады» — қалаған жақтарына қарай жүгіру. 6. Шағын топ болып тәрбиешінің артынан жүру.
|
Таңғы ас |
9.00 9.30 |
«Ас адамның арқауы». Тәтті тамақ жейміз, рақмет аспаз дейміз.Балалардың столда дұрыс отыруын қадағалау. Рақмет сөзін айтуды үйрету |
Тәрбиешінің рұқсатымен тамақты бастау, стол басында дұрыс отыру, қасындығы достарына жағымсыз қылық жасамауға үйрету. |
Ыдыстарды дұрыс ұстау, нан қоқымын лақтырмау, тамақтан тұрғанда үстерін қағып тұруға үйрету. |
|
|
|||
|
|
|||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл-ған оқу қызметі |
9.30 10.00 |
1. Музыка Педагогтың жоспары бойынша 2.Денешынықтыру Мақсаты: Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ БАРЫСЫ: Балалармен амандасу, Балаларды шеңберге тұрғызу. 1 – бөлім 1. Сапта тұрып, бірінен кейін бірі тізіліп жүру, жүгіру, аяқтың ұшымен жүру. 2. Шеңбер жасап тұру. 3. Тік тұрып, қолды алға жоғары, жаңға созу, төмен түсіру. (3 — 4 рет) 4. Екі қолды жайып, көбелекке ұқсап ұшу, бір орында тұрып жайлап айналу, қону.(3 — 4 рет) 5. Қоянша секіру, аю сияқты қорбаңдау. 6. Балапандар жем шұқыды, саусақтарымен еденді соғу. (3 — 4 рет) 7. Дем алып, дем шығарып, жәй жүріспен кету. 2 – бөлім. Қимыл –қозғалыс жаттығулары. Жиектері шектелген тура жолақпен жүру. Лентамен еденде жатқан арқаннан секіру.
Қимылды ойын: «Ара мен аюлар»
|
1. Жаратылыстану Мақсаты: Ағаштың құрлысымен таныстыру (діңі, бұтақтары, жапырақтары) одан жиһаз жасайтынын көрсету. Дидактикалық ойын «Алуан түрлі ағаштар»
ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ БАРЫСЫ: 1. Шаттық шеңбері: Армысың, алтын күн, Армысың, алтын жер, Армысың, көк аспан, Армысың, жан досым. 2.Ғажайып сәт: Тиіннің қонаққа келуі Амандасу . Әңгімелесу. Көмек сұрау. 3. Тиінға көмек. Тиін ағаш туралы білгісі келеді, көмектесеміз бе? Ағаштар туралы түсінік беру. Сұрақ – жауап -Далада ағаштар қалай өсіп тұр? -Олар өсу үшін не керек? — Олар не арқылы өседі? 3. Суретпен жұмыс — Мына суретте не көріп тұрмыз? -Олар қалай өскен? -Жапырақтарының түсі қандай? -Ал қазір жапырақтардың түсі қандай? — Бірінші тамыр сурет көрсету, сосын дің, бұтақ, жапырақ Сөздік жұмыс Дің, бұтақ тиінге үйретеміз Дид ойын: «Алуан түрлі ағаштар» Осы алуан түрлі ағаштар қалай өседі? Балалардың жауабы. Мадақтау. Қортынды. 2.Дене шынықтыру Мақсаты: Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. Гимнастикалық орындықтың үстімен жүру. ОҚУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ӨТІЛУ БАРЫСЫ: 1 – бөлім. 1. Жалпы даму жаттығулары. 1. Аяқ сәл алшақ,қолымыз иықта, алға,артқа есу (3-4 рет) 2. Қолды алға созып,қайшылап қозғалту (3-4 рет) 3. «Сағаттың тіліндей , Иіліп оңға бір. Сағаттың тіліндей , Иіліп солға бір». 4. Аяқ сәл ашық,тіземіз түзу,аяқтың ұшына қолымызды тигізу,қалыпқа келу (3-4 рет). 5. Қоян-секіреді;ат-шабады;құс-ұшады; аю-қорбаңдайды;адам-жүреді. 6. Аяқтың ұшымен көтерілу,демді жұтып шығару (3-4 рет). 2 – бөлім. 2. Негізгі қимыл қозғалыс жаттығуы. Гимнастикалық орындықтың үстімен жүру 2. Арқаннан секіру. Қимылды ойын: «Қояндар мен қасқыр»
|
Музыка Педагог жоспары бойынша |
Серуен: |
10.00 10.20 |
Картотека №7 Бақылау: Бүгін күн қандай? Жел бар ма? Теректер неліктен шайқалып тұр? Мақсаты: Балаларға сұрақ қою арқылы тілдерін дамыту. Жеке жұмыс: Жұмбақ шешу Ақ сандығым ашылды Ішінен жібек шашылды (күннің көзі) Еңбек: Жерде жатқан жапырақтарды жинау Мақсаты: балаларды тазалыққа үйрету. Қимылды ойын: Қияр – қияр… Мақсаты: Балаларды тез іс-әрекет етуге үйрету. Дербес іс-әрекеттер. |
Картотека №12 Бақылау: Аула маңындағы көліктерді бақылау. Мақсаты: Балаларға көліктер туралы кең мағлұмат беру. Жеке жұмыс: Күз туралы таппақ айту. Еңбек: Ойыншық камаз машинасымен құм тасу. Мақсаты: Өз бетінше іс-әрекет жасауға үйрету. Қимылды ойын: Машиналар Мақсаты: балаларға көлі дыбыстарын, жүрістері салғызып үйрету. Дербес іс-әрекеттер.
|
Картотека №15 Бақылау: Жапырақтардың ұшып жүргенін бақылау. Мақсаты: Балаларға жапырақтар желмен ұшып жұргені туралы білім беру. Жеке жұмыс: Жұмбақ шешу. Жазда тұрып жоғары Күзде жерге қонады (жапырақ) Еңбек: Ұшып жүрген себетке жапырақтарды жинау. Мақсаты: Балаларды тазалыққа баулу. Қимылды ойын: «Тез жина» Мақсаты: Еңбек сүйгіштілікке баулу. Дербес іс-әрекеттер.
|
Серуеннен оралу |
10.20 11.50 |
Киім шкафтарын жинау. Түскі асқа әзірлік. Жуынып, тамақ ішеміз. |
Аяқ киімдерін шешіп қағу. Жоғары баспалдаққа жай шығу. Өз киім шкафтарына шешіну, киімдерін жинай білу. Жуыну .Түскі ас |
Аяқ киімдерін дұрыс жинау. Киімдерін ұқыпты ілу. Достарына көмектесуге үйрету. |
Түскі ас |
11.50-12.30 |
Тамақты асықпай ішуге үйрету. Қасықты дұрыс ұстау, нанды үгітпеу туралы ескерту |
Өз орындарына отыруға, достарына кедергі жасамауға, тамақты бәрімен бірге жеуге үйрету |
Тамақты дұрыс ішуге, тамақтағы дәрумендердің пайдасын түсіндіру. |
Түскі ұйқы |
12.30-15.00 |
Қолдарын жуу, өз орындықтарына шешіне білуге үйрету. Өз орындарына жатуды ескертіп отыру. |
Ұйқы кезінде қатты айқайлауға болмайтынын, демалып алудың жақсы қасиет екенін түсіндіру. |
Ұйқықтар алдында кроватта ойнауға болмайтынын ескерту, түсіндіру. Тыныштық сақтауды әдетке айналдыруды үйрету. |
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
15.00 15.30 |
Мұрынға арналған жаттығу жасау арқылы баланы жайлап төсектен тұрғызу. Өз киімдерін дұрыс кие білуге үйрету. |
Мұрынға арналған жаттығу жасау. Төсектен көңілді тұруға жағдай туғызу. Киінуге көмектесу. |
Ұйқы ашар жаттығуы. Мұрынменен ойнаймыз Баланың көңіл-күйіне қарау. Киінуге үйрету |
Бесін ас |
15.30-16.00 |
Беті қолын жуу Тамаққа отырғызу. |
Тамақты дұрыс ішуге, дұрыс отыруға үйрету |
Столда дұрыс отыруға, қасықты дұрыс ұстауға тәрбиелеу |
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
16.00-16.20
|
Кел, тыңдайық ертегі «Шалқан ертегісі» Балалардың ертегі тыңдауға қызығушылығын арттыру.
Балаларды бақылау. достарымен бірге ойнауға, ерекшеленген балаларды көпшілікке қосу. |
Дидактикалық ойын: «Аиболит ата қонаққа келді?» Денсаулық бұрышындағы ойын.
Әр балаға жеке бақылау. Батырбаев Н, Адина, Бибарыс |
Геометрияляқ пішіндермен жұмыс. Пішіндермен құрастыру жұмыстарын жүргізу. Машина, қайық, үй, құсқа ұя.
Топқа жаңа келген балаларды бақылау. Аяулым, Ибрагим, Манур |
Серуенге дайындық |
16.20 16.30 |
Балаларды дұрыс киіндіру |
Сырт киімдерін алып шығу Аяқ киімдерін қадағалау. |
Дұрыс киінулерін қадағалау. |
Серуен |
16.40-18.00 |
Қимылды ойын:«Поезд». |
Қимылды ойын: «Ұшты, ұшты», «Мені қуып жет». |
Қимылды ойын: «Торғайлар мен автомобил» |
Балалардың үйге қайтуы |
18.00 |
Ата – анамен әңгіме. Баланы үйге шығарып салу. |
Ата – анамен әңгіме. Топ бөлмесіне жинақылық жасау. |
Демалыс күндері жайлы әңгімелеу. Тазалық туралы ескерту. Сау болыңыз. |