Ұйымдастырыл
ған оқу қызметтері.
|
9:30
9:55
|
1.Сурет салу.
Тақырыбы:Көк туымызды бейнелейік.
Мақсаты:Тудың пішінін,бейнелеуді жетілдіру,туды құрметтеуге, қастерлеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,көрсету, практикалық.
1.Қ.Р мемлекеттік рәміздері туралы түсінік беру.
2.Ту туралы түсінік беру.Сипаттап әңгімелеу.
3.Сұрақ-жауап.
-Қ.Р мемлекеттік рәміздерінатап беріңдер?
-Көк туымызда не бейнеленген?
-Көк туды суреттеп әңгімелеп беру.
4.Сурет салудың әдіс-тәсілдерімен таныс тырып,түсіндіру.
Үлгі бойынша сурет салу.
Сергіту сәті.
6.«Туған жерді гүлдендірейік» дидактикалық ойыны.
Қорытынды жасау.
|
1.Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Менің тұңғыш президентім.
Мақсаты: ҚР тұңғыш президенті, оның халыққа қызмет ететіндігі, мемлекеттік рәміздер туралы түсініктерін кеңейту. Шағын сипаттау әңгіме құрастыруға үйрету. Тыңдауды, айтуды, оқуды, ана тіліне тән барлық дыбыстарды айта білуді жетілдіру. Балаларды рәміздерді құрметтеуге, қастерлеуге тәрбиелеу.
Шаттық шеңбері.
Ой қозғау:
-Біз қай елде тұрамыз?
-Елордамыз қай қала?
-Елбасымыз кім?
-Рәміздерімізді білесіңдер ме?
-Қане, атап көрейікші?
-Өзіміздің тұратын ауылымыз, туған жеріміз қалай аталады?
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев
туралы түсініктерін жетілдіру.
Қазақстан Республикасының рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран) туралы түсініктерін жетілдіру.
Тақпақ.
Сөзжұмбақ «Астана»
Сергіту сәті
Қорытынды жасау.
|
1.Қ.М.Ұ.Қ.
Тақырыбы: Кеңістік ұғымдары.
Мақсаты:Заттардың көлемдерінің бір-бірінен айырмашылықтарын математикалық термин дерді қолдана отырып, анықтап айтуды қалып тастыру. Мысалы, («Жасыл қарындаш – ең биігі, қызыл – аласалау, сары одан аласа, бірақ көктен биігірек, ал қызғылт сары бәрінен де аласа және т.б.). Кеңістік ұғымдарын бекіту.
Әдіс-тәсілдері:Әңгімелесу, түсіндіру, үйрету,көрсету,ойын, сұрақ – жауап.
1.1-ден 10-ға дейінгі ауызша санау жаттығулары.
2.-Суретпен жұмыс. (көрсетіп түсіндіру)
-Ары қарай үлестірмелі материалмен жұмыс жүргізіледі.
-Шаршы, үшбұрыш, дөңгелек және сопақша- геометриялық пішіндермен жұмыс.
-Осы материалмен санау және пішіндерді топтастыру.
Сергіту сәті.
Дидактикалық ойын : «Келісемін — келіспеймін»
Кеңістікті бағдарлауға арналған тапсырманы тәрбиешінің айтуы бойынша барлық балалар бірге жауап береді.
Келісемін – келіспеймін.
1. Үйдің шатыры төрт бұрышқа ұқсайды.
2. Қарбыздар талдың басында өседі.
3. Жазда шанамен сырғанаймыз
4. Жұлдыздар аспанда түнде көрінеді.
5. Лимон тәтті болады.
6. Шыршаның түсі қызыл.
7. Алма шаршыға ұқсайды.
8. Балықтар талда өседі.
9. Сиырдың 4 аяғы болады.
10. Керіктің бойы аласа.
11. Балмұздақ ыстық болады.
12. Дөңгелек пішіннің екі бұрышы болады.
13. Қоян балды жақсы көреді.
14. Пілдің тұмсығы қысқа.
15. Кітап – білім береді.
Қорытынды жасау.
|
1.Сауат ашу негіздері. Тақырыбы: Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар.
Мақсаты: Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажырата білуді одан әрі дамыту. Қарындашты дұрыс ұстауды, қағаз бетінің жазықтығын бағдарлауды, штрихтарды салуды жетілдіру.
Шаттық шеңбері
Жуан, жіңішке дыбыстарды таныстыруды жалғастыру.
Жуан және жіңішке дыбыстарды жеке-жеке айтқызу.
Дыбыстық талдау жүргізу.
Жұмбақ
Ойлап тапқан сөздерінде неше жуан, жіңішке дыбыстар қанша болса сонша рет қолдарын шапалақтап білдіреді.
Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс жүргізу.
Жуан және жіңішке дыбыстар туралы алған білімдері сұрақ-жауап әдісі арқылы қорытындылау.
|
1.Өзін-өзі тану.
Тақырыбы:Мемле
кеттік рәміздерді құрметтейік.
Мақсаты:Отанға және мемлекеттік рәміздерге құрмет білдіруге, Қазақстан Республика сына сүйіспеншілікті және мақтаныш сезімді, Қазақстанның нағыз азаматы болуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:
түсіндіру,сұрақ-жауап.
Шаттық шеңбері.
1.Отан жайлы әңгіме жүргізу.
2.Қ.Р мемлекеттік рәміздері туралы түсінік беру.Оларды сиапттап әңгімелеу.
3. Сұрақ-жауап.
-Көк туымызда не бейнеленген?
-Ал елтаңбада ше?
Сергіту сәті.
Ойын: «Доп»: жүргізу
ші сұрақ қоя отырып, бір балаға лақтырады. Ол жауабын айтып допты қайтып лақтырады.
— Ал, қане бастайық:
— Қазақстанның астанасы, қай қала?
— Астана.
— Қ. Республикасының президенті кім?
— Н. Ә. Назарбаев.
— Біз қай елде тұрамыз?
— Қ. Р.
Қорытынды.
Жүректен – жүрекке:
Өз – отанымды сүйемін!
|
|
|
10:05-10:30
|
2. Жаратылыстану.
Тақырыбы:Қазақс
танды мекендейтін жануарлар.
Мақсаты:Қазақстан аумағын мекендейтін жануарлар мен олардың төлдері туралы алған білімдерін кеңейту. Оларға тән белгілерді атай алу және ажырату дағдыларын қалыптастыру.
Әдіс-тәсілдері:ой қозғау,түсіндіру, сұрақ-жауап.
1.Тақтаға әртүрлі жануарлар суреті ілінеді (арқар, барыс, қосаяқ, құлан, дала тасбақасы)
2.-Слайд бойынша жануарларға жеке-жеке тоқталу.
-Алтай арқары- өте бағалы аң.Биік тау беткейлерін мекендейді.Шөптесіп өсімдіктермен қоректенеді.Ол бағалы аң болғандықтан оны аулауға тыйым салынған.Оның жасын мүйізіндегі сақинасына қарап аңықтайды.
-Барыс-мысық тұқымдас жыртқыш аң.Ол басын мәңгі қар басқан тауларды мекендейді.Оның терісі бағалы.Қимылы жылдам, епті.Жемістігін қуғанда 7-8м биітікке дейін секіреді.Олар ойынпаз, қарға аунап ойнағанды жақсы көреді.Қазақ ежелден барыстың тектілігі, батылдығын пір тұтқан.
-Құлан шөлді жерді мекендейді.Алматы, Қарағанды хайуанаттар бағында бағылады. Ол есекке де, жылқыға да ұқсайды.Олар бұрын Қазақстан жерінде үйір-үйірімен жүретін.Оны есепсіз аулап, азайып кетті.Қазір қорғауға алынған.
3.Сұрақ-жауап.
-Жануарлардың қандай түрлері болады?
-Адамдарға пайдасы барма?
-Қазақстанда қандай жануарлар мекендейді екен?
5.«Мұқият бол!» ойыны.
Ал енді мен сендерге бүгінгі танысқан жануарлардың бір белгісін айтамын, сендер қаңдай аң екенін табасыңдар.
Балалар тәрбиешінің айтқан сипаттамасы бойынша қандай жануар екенін табады.
Қорытындылау.
|
2.Аппликация.
Тақырыбы:Ту бейнесін жапсыру.
Мақсаты:Тудың бейнесін жапсыруды үйрету.
Жапсыратын бөліктерді қағаздың бетіне дұрыс орналастыру.
Шаттық шеңбері.
Қазақстан Республиасының рәміздерінің бірі ту туралы түсініктерін әрі қарай жетілдіру.
Үлгі суреттерді көрсетіп, оларды талдап, түсіндіру.
Саусақтың ұсақ бұлшық
еттерінің қозғалысын жетілдіру.
Ұқыпты желімдеуге жаттықтыру.
Үлестірмелі материалдарға назарларын аударады.
Қауіпсіздік техникасымен таныстыру.
Сергіту сәті
— Сонымен, бүгін біз не жасадық?
-Оның түсі қандай екен?
-Нелердің көмегімен Қазақстан Республикасының туын жасап алуға болады екен?
-Өздерің енді жасай алатын болдыңдарма?
Қорытындылау.
|
2.Драма.
Тақырыбы: «Үш аю»ертегісі.
Мақсаты:Режиссерлік театрландырылған әрекеттің алуан түрлерін (қуыршақ- марионетка лар,ұзын бойлы қуыршақ тар және т.б.) меңгерту. Әдеби кейіпкерлердің әрекеттерін бағалай білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:
Түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелесу.
1. «Үш аю»ертегісін оқып беру.
2.Ертегіні слайд арқылы түсіндіру.
3.ертегі желісі бойынша сұрақ-жауап.
— Балалар Маша аюдың үйінде не істеді?
-Үйде қандай орындықтар бар?
-Машаға бәрінен бұрын қайда отыру ұнады?
-Үстел үстінде қандай ыдыстар болды?
-Ұйықтайтын бөлмеде неше керует бар?
Сергіту сәті.
4.Ертегіні сахналау.
5.Ойын:
Қорытындылау.
|
2.Ойнада ойла (вариативтік)Тақырыбы:«Үйдің есігін жабайық»Мақсаты:Заттарды өлшемі бойынша салыстыруға, жуан және жіңішке заттарды ажыратуға жаттықтыру. Ойлау қабілетін дамыту.
Қажетті құралдар: үйдің, есіктің суреттері.
Ойын барысы: қағаздан қиылған, есігі жоқ үйдің суретін балаларға тарату. Жуан және жіңішке есіктерді үйдің өлшеміне сай келтіріп салуды ұсыну.
Сергіту сәті.
Ойын:«Балабақша бізді неге үйретеді?»
Шарты: Балалар шеңбер бойына тұрады. Ойын бастаушы допты лақтырып: «Балабақша бізді неге үйретеді? деп сұрақ қояды.
Қорытынды жасау.
|
2.Экология негіздері. Тақырыбы:ӨсімдіктерМақсаты:Өсімдіктер
дің өсіп, дамуы және өнуіне судың маңызы туралы түсінік беру. Табиғатта өзін ұстаудың қарапайым ережелері туралы білімдерін қалыптастыру.
Әдіс-тәсілдері:
түсіндіру,көрсету,
жеке жұмыс.
1.Жұмбақ.
2.Өсімдіктер туралы әңгімелеп түсіндіру.
3.Өсімдік түрлерімен таныстырып атау.
Сұрақ-жауап.
-Өсімдіктердің қандай түрлері бар?
-Өсімдіктердің пайдасы барма?
-Өсімдіктердің өсуі үшін не қажет?
-Оларға қандай қамқорлық жасау керек?
Сергіту сәті.
4.«Не өзгерді» ойыны. Мақсаты: Көру арқылы ойлау қабілеттерін арттыру.
Қорытындылау.
|
|
|
10:40-11:05
|
3.Ағылшын тілі.
Theme of the lesson: Animals
The objectives:
Educational: to introduce the lexis on theme Animals
Developing: to develop listening skills through listening to the songs and do Physical warm — ups
Up – bringing: to up – bring students’ interest and motivation to the lesson
Materials: — the lap top with video of the song
— the pictures of animals
— the pictures of smile (happy, angry, tired)
The Procedure of the lesson
1. Greetings
Teacher (T.) Hello, boys and girls!
Children (C.) Hello!
Children sing a song: Hello, how are you?
All together say the rhyme:
Good morning, good morning!
And how are you?
Good morning, good morning,
I am fine, thank you!
2. Speech warm – up and revision of words.
Introducing the new lexis on theme Animals. Showing pictures
Mouthing
What’s missing?
Showing the movements of crocodile
Clap, clap, clap your hands
Clap your hand together
Stamp, stamp, stamp your feet
Stamp your feet together.
Clap, clap, Stamp, Stamp
Clap, clap, Stamp, Stamp
Turn yourself around,
And sit down!
3. Consolidating the lexis
Playing the game crocodile. Teacher shows the movements children should quessthe animal. Then children do it themselves in turn
4.Singing the song
Old Mac Donald had a farm
Drawing a conclusion
The game «Foxy». One child is a fox.He sleeps then all the children come up and say
Foxy, Foxy,
Let us play!
The fox wakes up and says
I am hungry!
Run away!
All the children run away, the fox should catch up somebody
6. Saying good bye!
Raise your heads,
Jump up high.
Wave your hands
And say «Good bye»!
|
3.Ертегі әлемі
(вариативтік) Тақырыбы:«Дәрігер Айболит » ертегі. Мақсаты:Балаларды мейірімдіікке, өзге адамдарға жануарларға қамқорлық қатынасын білдіруге талаптан дыруды жалғастыру. Жануарларға қамқорлыққа тәрбиелеу.
Шаттық шеңбері.
«Ертегілер» әні
— Бүгін біз Корней Иванович Чуковскийдің «Дәрігер Айболит» ертегісімен танысамыз.
Ертегіні мәнерлеп оқып беру және оның мазмұнын ашу.
Ертегіні сахналату.
Сергіту сәті
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу қызметін қорытындылау.
— Сендерге ертегі ұнады ма?
— Ертегіде қандай кейіпкерлерді кездестірдік?
— Қандай құстарды көрдіңдер?
|
3.Орыс тілі.
Тема :«Скоро Новый Год!»
Цель: Формирование представлений о зимних развлечениях и Новогоднем празднике. Побуждение детей к проявлению творчества в активной двигательной деятельности. Поощрять стремление детей отражать свои впечатления в игре, продуктивных видах деятельности; делиться впечатлениями. Развивать внимание, быстроту мышления.
Оборудование : слайды, карточки, елка
1.Мотивационно – побудительный: круг радости, речевая гимнастика
2. Организационно — поисковый : разгадывание загадок, дидактическая игра «Угадай-ка» физминутка, разучивание стихотворения, хоровод вокруг елки,
3. Рефлексивно – корригирующий: итог занятия, новые слова
|
3. Дене шынықтыру.
Тақырыбы:Еңбектеу және өрмелеу
Мақсаты:1. Гимнастикалық таяқшалармен орындалатын жаттығулардың жаңа түрлерін меңгерту.2. Негізгі қасиеттерді-шапшаңдық , ептілікті дамыту.3.Балаларды еңбектеуге және өрмелеуге үйрету.
Қолданылатын көрнекі құралдар:әрбір балаға гимнастикалық таяқша,көз байлайтын материал,педагогтың таңдауына қарай алынған құралдар.
1.Педагогтың командасыбойынша екі қатарлы тізбекпен жүріп,жаттығулар орындау.
2.Шашырап жүгіру.
3.Екпінмен жүгіру.
1.Гимнастикалық таяқшалармен орындалатын ЖДЖ.
Б.қ.негізгі тұру таяқшаны төмен ұстау.
1-таяқшаны алға созу.2-оң қолды төмен түсіріп,сол қолдағы таяқшаны тігінен ұстап,жоғары көтеру.3-таяқшаны алдыға созып ұстау.4-сол қолды төмен түсіріп,таяқшаны оң қолға ауыстырып, таяқшаны жоғары көтеру.5- таяқшаны алдыға созып ұстау. 6-бастапқы қалыпқа келу.
Б.қ.аяқтың арасын ашып тұру екі қолды шынтақтан бүгіп,таяқшаны кеуде тұста ұстау.1-2 алға иілу,еденге қолды тигізу.3-4-б.қ. келу.
Б.қ.негізгі тұрс,таяқша еденде жатады.1-оң аяқпен таяқшаны аттап,алға бір адым жасау.2-сол аяқты оның қасына алып келу..3-оң аяқпен таяқшаны аттап,артқа бір адым жасау.4-сол аяқпен артқа бір адым жасау.
Б.қ.тізерлеп тұру,таяқшаның екі шетінен ұстап,жауырынға қойып тұру.
1-таяқшаны жоғары көтеру.2-оңға иілу.3-түзу тұрып,таяқшаны жоғары көтеру.4-б.қ.Дәл солай сол жақпен орындалады.
2.Негізгі жаттығулар.
(Педагог 4-6 жаттығуды өзі таңдайды.)
-3-4м қашықтықты басымен допты итеріп ,еңбектеп өту.
Қаз-қатар тұрған заттардың арасымен еңбектеп өту.
-2-3м қашықтықта артқа қарай еңбектеп жүру.
-көлбеу қойылған таяқшаға өрмелеп шығып,одан соң гемнастикалық қабырғаларға өту.
-көлбеу қойылған баспалдақпен өрмелеу.
3. «Кім шақырғанын анықта!»ойыны.
Шарты:Балалар дөңгелене тұрады.Ортаға бір баланың көзін байлап шығарады.Балалардың біреуі баланың атын атайды,көзі байланған бала өзінің атын кім атағанын даусынан тану керек.
Қорытындылау.
|
3. Дене шынықтыру.
(әуенмен)
Тақырыбы:Орындық
та жасалатын жаттығулар.
Мақсаты:1. Орындықта отырып орындалатын жаттығу түрлерін үйрету.2. Негізгі қасиеттерді-шапшаңдық , ептілікті дамыту.3.Допты қабырғаға лақтырып,ыршыған допты қайта қағып алу біліктіліктерін үйрету.
Қолданылатын көрнекі құралдар:бір балаға арналған орындық,доптар.
1.Орындықтар арасымен жүру.
2.Орындықтар арасымен жүгіру.
3.Педагогтың командасы бойынша қолға жаттығу жасап,екі қатарлы сапта жүру.
1.Орындықта отырып орындалатын ЖДЖ.
-қолды екі жаққа созу,дем алу,қолдарды түсіріп,дем шығару.
-қолды екі жаққа созу,тізені ұстап тұрып дем алу,екі тізені бір-біріне соғу.\
-қолды шынтақтан бүгу,қолды белге қою
-қолды белге қойып,екі жаққа иілу.
-қолды белге қойып,екі жаққа кезек-кезек бұрылу.
-орындық арқасына сүйеніп отырып,екі аяқты біріктіріп,жоғары көтеру,қайтадан б.қ.келу.
-қолмен орындықтың екі шетінен ұстап,аяқты кезектестіріп екі жаққа созу.
2.Негізгі жаттығулар.
1.«Велосипед»
жаттығуы.
2.Диафрагма көмегімен дем алу.
3. «Қайшы»жаттығуы.
4.Демді ұстап тұрып дем алу.
5.Қайталамалы жүгіріспен 10 м қашықтықты 3 рет жүгіріп өту.
6.Залда жүру.
7.Допты қабырғаға лақтырып,ыршыған допты қайта қағып алу.
Қорытындылау.
|
|
|
11:15-11:40
|
4.Музыка.
Тақырыбы:
Ән үйрету: «Менің Отаным» 1шумақ
Музыкасын жазған:Ө.Байділдаев,
Сөзін жазған: Б.Ысқақов
Мақсаты: Мемлекеттік рәміздер туралы түсініктерін қалыптастыру.Қазақстан Республикасының ең алғашқы Елбасы туралы түсінік беру.Табиғи дауыспен әнді таза айтуға,шығарманы сезіне білуге үйрету.Әнді сезіну арқылы Отанды сүюге,қастерлеуге баулу.
Ән тыңдату:
Гимн «Менің Қазақстаным»
(Ж.Нәжімеденов,Ш.Қалдаяқов,
Н.Назарбаев.)
Ырғақты қимыл қозғалыс:
«Қазақ биі»
Ырғақты ойын:
Ұлттық ойын: «Арқан тартыс»
Ойын шарты: Балалар бір бірінің күштерін сынасып екі командаға бөлініп арқан тартысады.
|
4.Дене шынықтыру.
Тақырыбы:Жатып орындайтын жаттығулар.
Мақсаты: 1. Жатып орындайтын жаттығу лармен таныстыру.2. Негізгі қасиеттерді-шапшаңдық , ептілікті дамыту.3.Үш метрден он метрге дейін қайталамалы (челночный)жүгіруге жаттықтыру;іші толтырылған допты аттап жүруге жаттықтыру.
Қолданылатын көрнекі құралдар:іші толтырылған доптар.
1.Бір қатар сапқа тұрғызу.Сәлемдесу.
2.Тыныс алу жаттығуларын орындау.
3.Музыканың сүйемелдеуімен жылдам жүру.
1.Жатып орындалатын жаттығулар.
1-кезең
Б.қ.шалқадан жату.Диафрагма көмегімен (кеуде мен іштің ортасында бұлшықетті қозғап)баяу тыныс алу.
Б.қ.алдыңғы жаттығудағыдай қалып.Аяқты велосипед тепкендей қозғалысқа келтіру.
Б.қ.аяқтарды бүгіп,шалқадан жату.Тізені оңға қарай қозғалту,б.қ.келу.Дәл солай сол жаққа орындау.
Б.қ.аяқтарды бүгіп,шалқадан жату.Тізенің арасын ашу,тізені біріктіру.
Б.қ.аяқтарды бүгіп,шалқадан жату.Аяқты жоғары көтеру,түсіру.
Б.қ.шалқадан жату.Диафрагма көмегімен(кеуде мен іштің ортасында бұлшықетті қозғап)баяу тыныс алу.
Б.қ.аяқтарын бүгіп шалқадан жату.Аяқтарын түзу жоғары көтеріп,алға,артқа қозғалу.б.қ.келу.
Б.қ.аяқтарын бүгіпшалқадан жату.Саусақтары мен башпайларын жұму,ашу.
Б.қ.аяқтарын бүгіп шалқадан жату.Дем тартып,дем шығару. 2.10 м жерді қайталамалы жүгіріспен жүгіріп өту.
3.Іші толтырылған доптарды аттап өту.(доптар бірдей қашықтықта екі-екіден қойылған,қолды әр түрлі қалыпта ұстап жүру.)
Қорытындылау.
|
4.Мүсіндеу.
Тақырыбы:Көк ту.
Мақсаты:Мүсіндеудің әдістерін,кескішті қолданып, тұтас бөліктен мүсін жасауды жетілдіру.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру, сұрақ — жауап, мүсіндеу, тексеру, т. б.
1.Көк ту туралы түсінік беру.Сипаттап әңгімелеу.
2.Сұрақ – жауап.
3.Көк туды ермексаздан бедерлі мүсіндеу тәсілін қолдану арқылы орындаймыз. 4.Жұмыстың орындалу ретін түсіндіріп, тапсырма беру.
5.-Ермексаздан тудың пішінін келтіріп, жалпайту арқылы картонға жағамыз.
-Сары түсті ермексаздан иректеп күнмен оюды жасаймыз.
Сергіту сәті.
6.«Не өзгерді?»ойыны.
Қорытынды жасау.
|
4.Музыка.
Тақырыбы:
Ән үйрету: «Менің Отаным» 2шумақ
Музыкасын жазған:Ө.Байділдаев,
Сөзін жазған: Б.Ысқақов
Мақсаты: Мемлекеттік рәміздер туралы түсініктерін қалыптастыру.Қазақ
стан Республикасының ең алғашқы Елбасы туралы түсінік беру.Табиғи дауыспен әнді таза айтуға,шығарманы сезіне білуге үйрету.Әнді сезіну арқылы Отанды сүюге,қастерлеуге баулу.
Ән тыңдату:
Гимн «Менің Қазақстаным»
(Ж.Нәжімеденов,Ш.Қалдаяқов,
Н.Назарбаев.)
Ырғақты қимыл қозғалыс:
«Қазақ биі»
Ырғақты ойын:
Ұлттық ойын: «Арқан тартыс»
Ойын шарты: Балалар бір бірінің күштерін сынасып екі командаға бөлініп арқан тартысады.
|
4. Сиқырлы қылқалам
(вариативтік)
Тақырыбы: «Бейнелеу өнерінде дәстүрден тыс әдістерді қолдану арқылы балалардың қабілетін арттыру»
Мақсаты:Балалардың Отанға, туған жерге, елге деген сүйіспен шілік сезімін арттыру. Рәміздерді білуге үйретуді жалғастыру, сөздік қорларын, ой-өрісін дамытып дұрыс сөйлеуге жаттықтыру.Өз Отанын сүйе білуге тәрбилеу.Сурет салу арқылы балалардың эстетикалык сезімін, шығаршылық қилялын дамыту. Табиғатты аялай білуге , қамқор болуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: көрсету,түсіндіру.
1.Қ.Р мемлекеттік рәміздері туралы айтып түсіндіру.
2.Елтаңба жайлы сипаттап әңгімелеу.
3.Сурет салу әдіс- тәсілін көрсету, түсіндіру.
-елтаңбаның суретін картоп бастырмасымен саламыз.
Сергіту сәті.
4.Ойын: «Артық затты тап?»
Қорытынды жасау.
|
|